وزیر بلر از مناطق آسیب دیده سیل در بریتیش کلمبیا، از جمله ابوتسفورد و مریت بازدید می کند تا بر تعهد خود برای کمک به استان برای آماده سازی، پاسخگویی و بهبود شرایط اضطراری تاکید کند.

[ad_1] 14 مارس 2022ونکوور، بریتیش کلمبیا دولت کانادا همچنان در کنار مردم بریتیش کلمبیایی که پس از سیل و رویدادهای شدید آب و هوایی که نوامبر گذشته این استان را ویران کرد، در حال بهبود هستند. بیل بلر محترم، رئیس شورای خصوصی ملکه برای کانادا و وزیر آمادگی اضطراری، به تازگی بازدید خود را از

کد خبر : 178963
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۲۵
وزیر بلر از مناطق آسیب دیده سیل در بریتیش کلمبیا، از جمله ابوتسفورد و مریت بازدید می کند تا بر تعهد خود برای کمک به استان برای آماده سازی، پاسخگویی و بهبود شرایط اضطراری تاکید کند.

[ad_1]

14 مارس 2022
ونکوور، بریتیش کلمبیا

دولت کانادا همچنان در کنار مردم بریتیش کلمبیایی که پس از سیل و رویدادهای شدید آب و هوایی که نوامبر گذشته این استان را ویران کرد، در حال بهبود هستند.

بیل بلر محترم، رئیس شورای خصوصی ملکه برای کانادا و وزیر آمادگی اضطراری، به تازگی بازدید خود را از مناطق سیل زده در بریتیش کلمبیا، از جمله ابوتسفورد و مریت، به پایان رساند تا در مورد تلاش‌های بازیابی بلایای طبیعی صحبت کند و برخی از کارهای انجام شده را مشاهده کند. برای افزایش آمادگی برای شرایط اضطراری مرتبط با آب و هوا در آینده. این شامل گفتگو با شهرداران محلی، رهبری بومی، و امدادگران اضطراری بود که تحت تاثیر سیل بی‌سابقه سال گذشته قرار گرفتند. این دومین سفر وزیر بلر به استان از زمان انتخاب شدن به عنوان اولین وزیر مستقل کانادا برای آمادگی اضطراری است.

وزیر در کنار هنری براون شهردار Abbotsford، مایک فارنورث، معاون نخست وزیر و وزیر امنیت عمومی و وکیل عمومی، و Pam، ایستگاه پمپ باروتاون، یک قطعه حیاتی از زیرساخت را که آب را از منطقه Sumas Prairie به رودخانه Fraser تخلیه می کند، بررسی کرد. الکسیس، MLA برای Abbotsford-Mission. او همچنین از شهر مریت بازدید کرد و در آنجا توسط شهردار لیندا براون، اعضای شورا و مقامات شهری به او اطلاع رسانی کرد و خانه ها و مناطق مسکونی را که خسارت قابل توجهی دیده بودند بررسی کرد.

وزیر بلر با درک اهمیت دانش سنتی و حکمرانی محلی در اطلاع رسانی مدیریت اضطراری با رئیس آلیس مک کی از ماتسکی اولین کشور و رئیس دالتون سیلور از سوماس کشور اول دیدار کرد. آنها با هم متعهد به تقویت مشارکت خود و افزایش مشارکت جوامع ملت اول در تلاش‌های پاسخ و بازیابی شدند.

وزیر بلر در طول جلسات خود در مورد کار کمیته بریتیش کلمبیا و وزرای فدرال در واکنش به بلایا و مقاومت در برابر آب و هوا (کمیته) برای جبران این رویدادهای شدید آب و هوایی به نحوی که بهتر از بریتیش کلمبیایی ها در برابر رویدادهای اقلیمی آینده محافظت کند، ایجاد پاکیزه تر و تمیزتر کند، بحث کرد. جوامع سالم تر، و از تلاش های کانادا در دستیابی به اهداف آب و هوایی و اهداف انتشار خالص صفر حمایت می کند.

وزیر بلر همچنین بر نشست آتی خود با همتایان استانی و منطقه ای مسئول مدیریت اضطراری در 17 مارس تاکید کرد، جایی که وزراء در مورد اولویت های مشترک برای آماده شدن برای شرایط اضطراری آینده، از جمله رویدادهای شدید آب و هوایی ناشی از تغییرات آب و هوایی، و در عین حال حصول اطمینان از واکنش قوی و قابلیت های بازیابی، بحث خواهند کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.