وزیر انرژی می گوید سوئد برای چیزهای مفیدتر از استخراج بیت کوین به قدرت نیاز دارد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] وزیر انرژی این کشور اشاره کرد که با نگرانی در مورد افزایش پیش بینی شده تقاضای برق، دولت در سوئد ممکن است به استخراج کریپتو پشت کند. یک گزارش رسانه ای فاش کرد که صنعت استخراج بیت کوین سوئد، پیشرو در اروپا، احتمالاً به زودی رفتار ترجیحی خود را که مدتی از آن بهره

کد خبر : 230409
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
وزیر انرژی می گوید سوئد برای چیزهای مفیدتر از استخراج بیت کوین به قدرت نیاز دارد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

وزیر انرژی این کشور اشاره کرد که با نگرانی در مورد افزایش پیش بینی شده تقاضای برق، دولت در سوئد ممکن است به استخراج کریپتو پشت کند. یک گزارش رسانه ای فاش کرد که صنعت استخراج بیت کوین سوئد، پیشرو در اروپا، احتمالاً به زودی رفتار ترجیحی خود را که مدتی از آن بهره می برد، از دست خواهد داد.

ممکن است استخراج کنندگان کریپتو دسترسی به انرژی سبز ارزان سوئد را دشوارتر کنند

در میان پیش‌بینی‌ها برای نیازهای رو به رشد انرژی در بخش‌های دیگر، سوئد ممکن است نگرش خود را نسبت به استخراج ارزهای دیجیتال تغییر دهد. خشایار فرمانبر وزیر نیرو در مصاحبه اخیر خود گفت که اقتصاد سوئد در حال حرکت از یک دوره مدیریتی به سمت یک توسعه شدید است که در آن کل صنعت تولیدی ما به دنبال برق انداختن است. به نقل از بلومبرگ، این مقام رسمی اظهار داشت:

صادقانه بگویم، ما برای چیزهای مفیدتر از بیت کوین به انرژی نیاز داریم.

سوئد با مخازن آبی و پارک‌های بادی خود که برق پاک و کم‌هزینه را تامین می‌کند، بسیاری از استخراج‌کنندگان بیت‌کوین را به خود جذب کرده و صنعت ضرب سکه‌اش اگر نگوییم بزرگ‌ترین در اروپا، به یکی از آن‌ها تبدیل شده است. با این حال، دولت در استکهلم، به دلیل نگرانی از افزایش مصرف انرژی، آژانس انرژی سوئد را موظف کرده است تا میزان مصرف انرژی در فضای دیجیتال، به ویژه استخراج ارزهای دیجیتال را تخمین بزند.

مکان مزارع ماینینگ تا حد زیادی با در دسترس بودن برق ارزان تعیین می شود، در حالی که سود اپراتورهای آنها تا حد زیادی به قیمت دارایی های رمزنگاری بستگی دارد. نتایج حاصل از بررسی دستوری احتمالاً اولین مورد از این شرایط را بدتر می کند و رکود بازار کریپتو قبلاً بر دیگری تأثیر گذاشته است.

فرمانبر از افشای اقدامات دولت برای محدود کردن استخراج معادن خودداری کرد اما دو گزینه مورد بحث قرار گرفته است. یکی این است که ترتیب اتصال کاربران قدرتمند به شبکه را تغییر دهید، و اولویت بندی آنهایی است که احتمالاً مزایای بیشتری برای جامعه به همراه دارند، مانند ایجاد تعداد زیادی شغل.

حرکت احتمالی دیگر محدود کردن دامنه رفتار ترجیحی مالیاتی است که در حال حاضر همه مراکز داده از آن برخوردار هستند. بحث این است که هدف مورد نظر از این انگیزه جذب شرکت‌های چند ملیتی مانند مایکروسافت و فیس‌بوک بود، نه کسب‌وکارهای استخراج کریپتو، همانطور که توسط مشاور ارشد گروه صنعتی Swedenergy، اریک تورنستروم، که توضیح داد:

من فکر می‌کنم معافیت‌های مالیاتی موجود باید بر روی فعالیت‌هایی متمرکز شود که در وهله اول قرار بود آنها را جذب کنند. استخراج ارزهای رمزنگاری شده مشکوک تر است.

به مقامات توصیه می‌شود درباره فناوری‌های نوآورانه‌ای مانند استخراج کریپتو بیشتر بیاموزند

سوکش کومار تدلا، رئیس انجمن بلاک‌چین سوئد، می‌گوید: «من فکر می‌کنم بسیاری از مقامات دولتی از جمله وزیر انرژی که نظرات قوی در مورد ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین به طور کلی دارند، نیاز به آموزش و آگاهی بیشتری دارند. او اعتراف کرد که استخراج کریپتو انرژی زیادی مصرف می‌کند، اما اشاره کرد که بسیاری از فناوری‌های نوآورانه دیگر نیز چنین هستند.

آخرین قسمت از بحث در مورد آینده استخراج بیت کوین در سوئد پس از آن اتفاق می افتد که سال گذشته مدیران خدمات مالی و آژانس های حفاظت از محیط زیست سوئد ممنوعیت استخراج اثبات کار (PoW) با انرژی فشرده در اتحادیه اروپا را پیشنهاد کردند. در زمینه افزایش جدی مصرف انرژی در این بخش.

درخواست آنها برای از بین بردن تهدید ادعایی برای اهداف انتقال آب و هوا توسط مقامات دیگر کشورهای اتحادیه اروپا از جمله آلمان، اسپانیا و نروژ حمایت شده است. با این حال، پیشنهادی برای ممنوعیت استخراج PoW از پیش نویس بسته نظارتی جامع بازارهای دارایی های رمزنگاری (MiCA) مورد توافق نهادهای اتحادیه اروپا حذف شد. به گفته جامعه کریپتو این قاره، متن بحث برانگیز به معنای ممنوعیت بیت کوین بود.

برای مثال، شرکت‌هایی از صنعت فولاد سوئد، از جمله آن‌هایی هستند که امیدوارند از کاهش استخراج کریپتو سود ببرند. به عنوان مثال، SSAB قصد دارد یک تولید بدون فسیل را سازماندهی کند و اصرار دارد که اپراتورهای شبکه باید پروژه های صنعتی مانند پروژه های خود را در اولویت قرار دهند نه اینکه کاربران را بر اساس اولویت اول و اول، که در حال حاضر انجام می دهند، متصل کنند. توماس هیرش، رئیس انرژی در SSAB، اصرار داشت: «ما می‌توانیم انتشار دی اکسید کربن سوئد را تا 10 درصد کاهش دهیم».

«آیا استخراج بیت کوین همان چیزی است که ما باید برای آن از نیرو استفاده کنیم، در حالی که می‌توانیم از آن برای تولید فولاد بدون فسیل استفاده کنیم؟ این در بازار آزاد کاملاً بی اهمیت نیست. اظهارات وی در حالی بیان می شود که سیاستمدارانی مانند او خود را تحت فشار فزاینده ای برای مبارزه با گرمایش زمین می بینند.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، مزارع بیت کوین، استخراج بیت کوین، آب و هوا، مصرف، رمزارز، مزارع کریپتو، ماینرهای رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، استخراج ارزهای دیجیتال، برق، انرژی، وزیر انرژی، محیط زیست، استخراج کنندگان، استخراج، مزارع استخراج، قدرت، محدودیت ها، سوئد، سوئد، استفاده

آیا فکر می کنید سوئد محدودیت هایی برای استخراج ارزهای دیجیتال اعمال خواهد کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Alexandros Michailidis



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.