وزیر انرژی آمریکا از پالایشگاه ها می خواهد که صادرات سوخت را افزایش ندهند

[ad_1] جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی، در نامه ای که در 18 آگوست ارسال کرد، از هفت پالایشگاه از جمله Valero، ExxonMobil و Chevron خواست تا همزمان با ورود ایالات متحده به فصل اوج طوفان، سوخت خود را تامین کنند. گرانهولم در نامه ارسالی به پالایشگاه‌ها گفت: «با توجه به سطح تاریخی صادرات محصولات پالایش‌شده ایالات

کد خبر : 247411
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۳:۰۸
وزیر انرژی آمریکا از پالایشگاه ها می خواهد که صادرات سوخت را افزایش ندهند

[ad_1]

جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی، در نامه ای که در 18 آگوست ارسال کرد، از هفت پالایشگاه از جمله Valero، ExxonMobil و Chevron خواست تا همزمان با ورود ایالات متحده به فصل اوج طوفان، سوخت خود را تامین کنند.

گرانهولم در نامه ارسالی به پالایشگاه‌ها گفت: «با توجه به سطح تاریخی صادرات محصولات پالایش‌شده ایالات متحده، مجدداً از شما می‌خواهم که در کوتاه‌مدت به جای کاهش ذخایر فعلی و افزایش بیشتر صادرات، بر روی ایجاد موجودی در ایالات متحده تمرکز کنید.» که رویترز یک نسخه از آن را مشاهده کرد.

صادرات بالای فرآورده های نفتی ایالات متحده برای دولت جو بایدن، رئیس جمهور این کشور در تابستان امسال نگران کننده بوده است، زیرا قیمت بنزین برای مدت کوتاهی به رکورد 5 دلار در هر گالن رسید و به رساندن تورم به بالاترین حد در 40 سال گذشته کمک کرد. قیمت بنزین از آن زمان به حدود 3.86 دلار در هر گالن کاهش یافته است.

پیش‌بینی‌کنندگان هواشناسی فدرال، فصل طوفان اقیانوس اطلس را بیش از حد متوسط ​​پیش‌بینی کرده‌اند که می‌تواند زمان خطرناکی برای پالایشگاه‌ها باشد. همچنان قیمت های بالای بنزین همچنان تهدیدی برای دموکرات های همکار بایدن در آستانه انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر است، زمانی که آنها امیدوارند کنترل هر دو اتاق کنگره را حفظ کنند.

گرانهولم گفت که دولت در حال گفتگو با مقامات ایالتی در امتداد ساحل شرقی است، جایی که سطح بنزین به پایین ترین حد خود در نزدیک به یک دهه گذشته رسیده است. او گفت که این کشور ذخایر بنزین و نفت گرمایشی در شمال شرق ایالات متحده را که دارای 2 میلیون بشکه سوخت است، برای انتشار احتمالی در حالت آماده باش فعال قرار می دهد و سایر اقدامات اضطراری اضطراری را آماده می کند.

او گفت که دولت امیدوار است که شرکت ها “به طور فعال به این نیاز” موجودی ساختمان رسیدگی کنند. گرانهولم بدون ارائه جزئیات اضافه کرد، اگر این اتفاق نیفتد، دولت “نیاز دارد الزامات فدرال اضافی یا سایر اقدامات اضطراری را در نظر بگیرد.”

گرانهولم در نشست گسترده‌ای با همین پالایشگاه‌ها در ماه ژوئن از طرح ممنوعیت صادرات سوخت ایالات متحده عقب نشینی کرد، اما این ایده هرگز به طور کامل از میز خارج نشد.

پالایشگاه‌ها گفته‌اند که این ممنوعیت می‌تواند بازارهای داخلی را با سوخت غرق کند و باعث شود برخی از کارخانه‌ها تولید خود را کاهش دهند که می‌تواند عرضه را کاهش دهد و قیمت‌ها را افزایش دهد.

علاوه بر این، پالایشگاه های شمال شرق نفت خام و سوخت وارد می کنند، تجارتی که می تواند تحت تاثیر ممنوعیت صادرات قرار گیرد.

بحث صادرات در بهترین حالت باعث حواس پرتی می شود. در بدترین حالت، قیمت و عرضه معکوس خواهد بود.

(گزارش توسط تیموتی گاردنر؛ ویرایش توسط بیل برکروت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.