وزیر امور خارجه آرژانتین می گوید که یک ارز رایج آمریکای لاتین استرس آرژانتین را در مورد دلار کاهش می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] سانتیاگو کافایرو، وزیر امور خارجه آرژانتین، به مزایای صدور ارز مشترک آمریکای لاتین برای آرژانتین اشاره کرد. کافیرو اظهار داشت که وجود چنین ارزی استرسی را که کشور در حال حاضر در مورد وضعیت ذخایر خارجی خود و کاهش ارزش پول فیات خود با آن مواجه است کاهش می دهد. وزیر خارجه آرژانتین درباره

کد خبر : 355377
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
وزیر امور خارجه آرژانتین می گوید که یک ارز رایج آمریکای لاتین استرس آرژانتین را در مورد دلار کاهش می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

سانتیاگو کافایرو، وزیر امور خارجه آرژانتین، به مزایای صدور ارز مشترک آمریکای لاتین برای آرژانتین اشاره کرد. کافیرو اظهار داشت که وجود چنین ارزی استرسی را که کشور در حال حاضر در مورد وضعیت ذخایر خارجی خود و کاهش ارزش پول فیات خود با آن مواجه است کاهش می دهد.

وزیر خارجه آرژانتین درباره ارز مشترک آمریکای لاتین صحبت می کند

سانتیاگو کافیرو، وزیر امور خارجه آرژانتین، از مزایایی که وجود واحد پولی مشترک برای کشورهای منطقه لاتام برای منطقه و کشورش به همراه خواهد داشت، صحبت کرد. کافیرو توضیح داد که در حالی که چندین پیشنهاد به نشست چهار ساعته بین رئیس جمهور برزیل لوئیز ایناسیو ‘لولا’ داسیلوا’ و همتای آرژانتینی اش آلبرتو فرناندز ارائه شد، انتشار یک واحد پول مشترک آمریکای لاتین مورد بحث قرار نگرفت.

با این حال، Cafiero حمایت خود را از ایجاد چنین ارزی نشان داد و اظهار داشت:

داشتن یک ارز مشترک بسیار خوب خواهد بود زیرا از تمام استرسی که آرژانتین با موضوع دلار دارد جلوگیری می کند.

آرژانتین با کاهش ذخایر خارجی خود به دلار مبارزه کرده است که به دلیل ساختار فعلی تجارت بین‌الملل باید برای پرداخت هزینه واردات استفاده شود. این امر باعث شده است که دولت آرژانتین سعی کند استفاده از دلار را به جای یوان چین در تسویه حساب های دوجانبه خود با چین جایگزین کند تا ذخایر رو به کاهش خود را حفظ کند.

ریشه های پیشنهاد ارز مشترک در منطقه

پیشنهاد یک ارز مشترک برای این منطقه بخشی از مبارزات ریاست جمهوری لولا، رئیس جمهور کنونی برزیل بود که اظهار داشت برزیل از این ارز برای ارتباط مجدد با سایر کشورهای آمریکای لاتین استفاده خواهد کرد تا استفاده همه جانبه از دلار را تضعیف کند.

گزارش های اولیه حاکی از شبیه بودن این پروژه به یورو بود که جایگزینی برای ارزهای فیات چندین کشور منطقه است و آرژانتین و برزیل اولین حامیان این ایده بودند.

این پیشنهاد بعداً توسط دولت‌های آرژانتین و برزیل در تعهد CELAC در بوئنوس آیرس در ژانویه مورد بحث قرار گرفت، جایی که دو دولت سندی را برای شروع کار بر روی ایجاد این ارز مشترک امضا کردند و تصریح کردند که استفاده از آن به تسویه حساب‌های بین دو کشور محدود می‌شود. کشورهای بازار مشترک جنوب و بلوک بریکس که در حال مطالعه برای انتشار ارز مشترک خود است.

نظر شما در مورد مزایایی که یک واحد پول رایج آمریکای لاتین می تواند به آرژانتین بدهد چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.