وزیر امنیت عمومی در مورد اوکراین بیانیه می دهد

[ad_1] اتاوا – 29 مارس 2022 – امروز، وزیر محترم ایمنی عمومی، مارکو مندیچینو، بیانیه زیر را صادر کرد: تهاجم غیرقانونی ولادیمیر پوتین به اوکراین یک حمله وحشتناک به دموکراسی، حاکمیت دولت و حقوق بشر است. ماشین جنگی او بی رویه خانه ها، بیمارستان ها و مدارس را ویران می کند. میلیون ها نفر مجبور

کد خبر : 185123
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
وزیر امنیت عمومی در مورد اوکراین بیانیه می دهد

[ad_1]

اتاوا – 29 مارس 2022 – امروز، وزیر محترم ایمنی عمومی، مارکو مندیچینو، بیانیه زیر را صادر کرد:

تهاجم غیرقانونی ولادیمیر پوتین به اوکراین یک حمله وحشتناک به دموکراسی، حاکمیت دولت و حقوق بشر است. ماشین جنگی او بی رویه خانه ها، بیمارستان ها و مدارس را ویران می کند. میلیون ها نفر مجبور به فرار از جوامع خود شده اند، خانواده ها از هم پاشیده شده و مردم بی گناه کشته می شوند.

در مواجهه با پوتین و نقض آشکار قوانین بین‌المللی توسط ارتش روسیه، کانادا به کار خود ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل کند که آنها در قبال اقدامات غیرقانونی خود پاسخگو خواهند بود.

امروز، من اعلام می کنم که کانادا کمک قابل توجهی به تحقیقات در حال انجام دادگاه کیفری بین المللی (ICC) خواهد کرد، از جمله تحقیقات در حال انجام در مورد وضعیت اوکراین، پس از درخواست دفتر دادستانی دیوان کیفری بین المللی.

کانادا با فرستادن پرسنل اضافی RCMP به ICC در چارچوب ترتیبات پلیس کانادا که به طور مشترک توسط امنیت عمومی کانادا، RCMP و امور جهانی کانادا مدیریت می شود، به این تماس پاسخ می دهد. بازرسان کانادایی به تیم‌هایی منصوب می‌شوند که برای پایان دادن به مصونیت از مجازات مرتکبان جدی‌ترین جنایات نگران‌کننده جامعه بین‌المللی – از جمله نسل‌کشی، جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت، کار می‌کنند. این اعضا دارای تجربه و تخصص لازم برای جمع آوری شواهد جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت هستند که ممکن است در پیگرد بعدی مورد استفاده قرار گیرند.

RCMP در حال حاضر دارای پرسنلی است که در ICC مستقر شده اند و به تحقیقات مختلف کمک می کنند، و اعضای بیشتری را در دسترس خواهند داشت. ما مطمئن خواهیم شد که RCMP ابزار و منابع لازم برای کمک به ICC در تحقیقات و انجام کارهای مهم خود را دارد.

RCMP از طریق مشارکت خود در برنامه جنایات علیه بشریت و جنایات جنگی کانادا، به طور فعال و مستقل گزینه هایی را برای حمایت از مسئولیت کیفری در مورد اتهامات جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت در درگیری های جاری در اوکراین بررسی می کند.

اعلامیه امروز در مورد استقرار منابع اضافی RCMP در دیوان کیفری بین‌المللی بر اساس کمک‌های نظامی، تحریم‌های اقتصادی و تلاش‌های بشردوستانه و موارد دیگر است که کانادا قبلاً به اوکراین تعهد داده است.

کانادا به همکاری با متحدان خود و جامعه بین‌المللی برای حمایت از دیوان کیفری بین‌المللی و اطمینان از برقراری عدالت برای تهاجم غیرقانونی روسیه به اوکراین ادامه خواهد داد.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.