وزیر الغبرا روز ملی هوانوردی را گرامی می دارد

[ad_1] 23 فوریه 2022 حمل و نقل اتاوا کانادا وزیر محترم حمل و نقل عمر الغبری امروز به مناسبت روز ملی هوانوردی بیانیه ای صادر کرد: 23 فوریه سالگرد اولین پرواز برقی کانادا در کانادا است، زمانی که در سال 1909، خلبان JAD McCurdy با دارت نقره ای نزدیک به 800 متر در بادک، نوا

کد خبر : 170574
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۸
وزیر الغبرا روز ملی هوانوردی را گرامی می دارد

[ad_1]

23 فوریه 2022 حمل و نقل اتاوا کانادا

وزیر محترم حمل و نقل عمر الغبری امروز به مناسبت روز ملی هوانوردی بیانیه ای صادر کرد:

23 فوریه سالگرد اولین پرواز برقی کانادا در کانادا است، زمانی که در سال 1909، خلبان JAD McCurdy با دارت نقره ای نزدیک به 800 متر در بادک، نوا اسکوشیا پرواز کرد. این اولین پرواز بیش از 100 سال پیش، راه را برای خلبانان اختصاصی هوانوردی و تجاری امروزی هموار کرد تا مردم را به یکدیگر متصل کنند و کالاها را با خیال راحت و سریع در سراسر کشور ما و در سراسر جهان جابجا کنند.

“هر سال، در 23 فوریه، ما زمانی را برای درک نقش ویژه ای که هوانوردی در گرد هم آوردن ما ایفا می کند، اختصاص می دهیم. امسال، ما همچنین می‌خواهیم کار خارق‌العاده بسیاری از کارگران هوانوردی در سراسر صنعت را که همچنان به همه‌گیری پاسخ می‌دهند و به حفظ امنیت کانادایی‌ها و مسافران کمک می‌کنند، به رسمیت بشناسیم و جشن بگیریم.

هوانوردی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی کانادایی است. از دیدار دوستان و خانواده گرفته تا سفر برای کسب و کار یا دریافت کالا به خانواده های کانادایی، کانادایی ها برای حمایت و حفظ جوامع پر جنب و جوش ما به یک سیستم حمل و نقل هوایی ایمن و کارآمد متکی هستند. امروز، ما تاریخ غنی خود در هوانوردی و شهرت جهانی خود را به عنوان رهبر جهانی ایمنی هوانوردی جشن می گیریم.

این بیماری همه گیر نقش مهمی را که بخش هوانوردی کانادا در اقتصاد کشور ما ایفا می کند و در حفظ رفاه اجتماعی و اقتصادی جوامع ما برجسته کرده است. هوانوردی علاوه بر پشتیبانی از سفرهای شخصی، یک رابط کلیدی برای تجارت، مراقبت های بهداشتی، خدمات اجتماعی و بخش های توسعه منابع نوظهور کانادا است.

از آنجایی که کانادا در جهت بهبود کار می کند، سرمایه گذاری در بخش هوانوردی ما همچنان برای حفظ ایمنی، امنیت و اتصال برای مسافران، کارگران و جوامع حیاتی است. سرمایه‌گذاری‌های ما همچنین کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که صنعت هوانوردی کانادا در موقعیت مناسبی برای بازیابی از تأثیرات همه‌گیری قرار دارد.

«از آنجایی که ما با بازگشت ایمن و تدریجی فعالیت در بخش هوانوردی به گونه‌ای پیش می‌رویم که به حمایت از سلامت، ایمنی و امنیت همه کانادایی‌ها ادامه می‌دهد، ضروری است که همچنان از هوای قوی و رقابتی کانادا اطمینان حاصل کنیم. بخش حمایت دولت ما به خطوط هوایی و فرودگاه‌ها کمک می‌کند تا در زیرساخت‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای کمک به تقویت مجدد صنعت سرمایه‌گذاری کنند و به کانادایی‌ها این امکان را می‌دهد که هنگام سفر احساس امنیت و امنیت کنند.»

“لطفاً به من بپیوندید تا از بسیاری از افراد در طول تاریخ هوانوردی کانادا و در جامعه هوانوردی که در شکل دادن به ایمنی، قدرت و موفقیت هوانوردی کانادا نقش مهمی داشتند، بپیوندید.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.