وزیر الغبرا روز جهانی هوانوردی غیرنظامی را گرامی می دارد

[ad_1] 7 دسامبر 2021 اتاوا، انتاریو حمل و نقل کانادا عمر الغبره، وزیر حمل و نقل، امروز به مناسبت روز جهانی هوانوردی کشوری این بیانیه را صادر کرد: هر سال، در 7 دسامبر، ما زمانی را برای شناخت نقش ویژه ای که هوانوردی غیرنظامی بین المللی در گرد هم آوردن ما ایفا می کند، اختصاص

کد خبر : 139467
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
وزیر الغبرا روز جهانی هوانوردی غیرنظامی را گرامی می دارد

[ad_1]

7 دسامبر 2021 اتاوا، انتاریو حمل و نقل کانادا

عمر الغبره، وزیر حمل و نقل، امروز به مناسبت روز جهانی هوانوردی کشوری این بیانیه را صادر کرد:

هر سال، در 7 دسامبر، ما زمانی را برای شناخت نقش ویژه ای که هوانوردی غیرنظامی بین المللی در گرد هم آوردن ما ایفا می کند، اختصاص می دهیم. امسال، ما همچنین می‌خواهیم کار باورنکردنی بسیاری از متخصصان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی را که به همه‌گیری واکنش نشان دادند و به ایمن نگه داشتن کانادایی‌ها و مسافران کمک کردند، به رسمیت بشناسیم و تجلیل کنیم.

ما شاهد تلاش‌های شگفت‌انگیزی از سوی صنعت هوانوردی برای بازگرداندن شهروندان آواره‌شده در اثر همه‌گیری بوده‌ایم. حفظ زنجیره تامین ضروری برای تجهیز کشورها و متخصصان بهداشت به PPE حیاتی و داروهای نجات دهنده؛ به عنوان زنجیره تامین غالب برای تحویل واکسن به کشورهای سراسر جهان عمل کنید. حفظ سفرهای کاری ضروری و اتحاد مجدد خانواده ها و اجرای اقدامات قوی برای کاهش ویروس، که اغلب در لبه پیشروی بهداشت عمومی، الزامات آزمایش و واکسیناسیون عمل می کند.

ما به نقش دیرینه خود به عنوان میزبان سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی (ایکائو) در مونترال افتخار می کنیم. رهبری ایکائو، همراه با کشورهای عضو و صنعت بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی، مجدانه بر روی بهبود این صنعت کار کرده‌اند. از کار اختصاصی کارگروه بازیابی هوانوردی شورا تا کنفرانس سطح بالا در مورد کووید-19 در اکتبر 2021، کانادا مشتاقانه منتظر ادامه این همکاری مهم با ایکائو برای اطمینان از بهبود پایدار و پایدار جهانی است.

از سال 1947، کانادا از نزدیک با ایکائو و شرکای هوانوردی بین‌المللی خود برای پیشبرد اولویت‌های هوانوردی غیرنظامی در کانادا و سراسر جهان همکاری می‌کند. ابتکار آسمان امن به رهبری کانادا نمونه بارز این همکاری سازنده با شرکا است. ما با هم کار می کنیم تا ایمنی و امنیت سفرهای هوایی در سراسر جهان را با رفع خلأهای موجود در نحوه برخورد بخش هوانوردی غیرنظامی با مناطق درگیری بهبود بخشیم، تا اطمینان حاصل کنیم که تراژدی هایی مانند سرنگونی پرواز PS752 خطوط هوایی بین المللی اوکراین دیگر هرگز تکرار نخواهند شد.

کاهش آلودگی در بخش حمل و نقل از جمله هوانوردی داخلی و بین المللی نیز در اولویت است. کانادا با سایر کشورهای عضو و شرکا برای پیشبرد یک هدف بلندمدت جدید برای کاهش گازهای گلخانه ای در هوانوردی بین المللی، در راستای هدف تغییر آب و هوا، همراه با حمایت مستمر و مشارکت در طرح جبران و کاهش کربن برای بین المللی کار می کند. هوانوردی (CORSIA).

همانطور که برای استقبال از چهل و یکمین نشست مجمع ایکائو در سال 2022 آماده می شویم، منتظر یک سال پربار دیگر برای پیشبرد اولویت های مشترکمان برای ایمنی، امنیت، کارایی، ظرفیت و حفاظت از محیط زیست جهانی هوانوردی غیرنظامی هستیم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.