وزیر الغبرا از سرمایه گذاری برای تقویت زنجیره تامین ما و ایجاد مشاغل خوب خبر می دهد

14 آوریل 2022 برامپتون، انتاریو از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد ما و ساختن کانادایی انجام می دهد که هیچ کس در آن جا نماند. امروز، وزیر محترم

کد خبر : 193427
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
وزیر الغبرا از سرمایه گذاری برای تقویت زنجیره تامین ما و ایجاد مشاغل خوب خبر می دهد


14 آوریل 2022 برامپتون، انتاریو

از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد ما و ساختن کانادایی انجام می دهد که هیچ کس در آن جا نماند.

امروز، وزیر محترم حمل و نقل، عمر الغبرا، سرمایه گذاری برای مشاغل خوب، زنجیره تامین قابل اعتماد و اقتصاد قوی را اعلام کرد.

سرمایه‌گذاری مستمر در زیرساخت‌های حمل‌ونقل کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که زنجیره‌های تامین کانادا می‌توانند نیازهای اقتصاد ما را برآورده کنند و در برابر اختلالات ناشی از تغییرات آب و هوا و رویدادهای جهانی مقاومت کنند. زنجیره‌های تأمین به خوبی از مشاغل خوب پشتیبانی می‌کنند و کالاها را در حرکت نگه می‌دارند.

برای کمک به ایجاد زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیرتر و کارآمدتر، بودجه 2022 پیشنهاد می‌کند 603.2 میلیون دلار طی پنج سال، از سال‌های 2022-2023، به حمل و نقل کانادا ارائه شود، از جمله:

  • 450 میلیون دلار طی پنج سال، از سال 2022-2023، برای حمایت از پروژه های زنجیره تامین از طریق صندوق راهروهای تجاری ملی، که به تسهیل جابجایی کالا در سراسر شبکه های حمل و نقل کانادا کمک می کند. این علاوه بر 4.2 میلیارد دلاری است که از سال 2017 به صندوق تخصیص داده شده است.
  • 136.3 میلیون دلار طی پنج سال، از سال 2022-2023، برای توسعه راه‌حل‌های مبتنی بر صنعت برای استفاده از داده‌ها برای کارآمدتر کردن زنجیره‌های تامین ما، با تکیه بر موفقیت طرح‌هایی مانند برنامه مشاهده زنجیره تامین ساحل غربی. از این مبلغ 19 میلیون دلار از منابع موجود تامین خواهد شد. و
  • 16.9 میلیون دلار طی پنج سال، از سال 2022-23، برای ادامه رقابتی‌تر کردن زنجیره‌های تامین کانادا با کاهش تشریفات بی‌ضروری، از جمله تلاش برای اطمینان از اینکه مقررات در انواع مختلف حمل‌ونقل بار (مانند کشتی، ریلی) به طور موثر با هم کار می‌کنند.

این سرمایه گذاری ها به کاهش قیمت ها برای کانادایی ها کمک می کند. زنجیره تامین خود را قوی تر کنیم؛ بهبود توانایی مشاغل کانادایی برای صادرات کالاهای خود به خارج از کشور؛ و کالاهای ضروری را به جوامع خود تحویل دهیم.

این سرمایه‌گذاری‌ها مکمل کاری است که دولت از طریق کارگروه ملی زنجیره تامین تازه تأسیس انجام می‌دهد، که با صنعت، انجمن‌ها و کارشناسان برای بررسی فشارهای کلیدی و ارائه توصیه‌هایی در خصوص اقدامات کوتاه‌مدت و بلندمدت برای تقویت کارایی، سیالیت، همکاری خواهد کرد. و انعطاف پذیری زیرساخت های حمل و نقل و قابلیت اطمینان زنجیره های تامین کانادا.

بودجه 2022 روی رشد اقتصادی و نوآوری سرمایه گذاری می کند – کلید شکوفایی بلندمدت کانادا. این شامل راه‌اندازی صندوق رشد کانادایی پیشرو در جهان است که ده‌ها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خصوصی در صنایع کانادا و مشاغل کانادا جذب می‌کند و یک آژانس نوآوری و سرمایه‌گذاری جدید که به افزایش بهره‌وری و رشد در سرتاسر اقتصاد ما کمک می‌کند. این بودجه همچنین اجرای اولین استراتژی مواد معدنی حیاتی کانادا را پیشنهاد می‌کند – استراتژی که هزاران شغل خوب ایجاد می‌کند و بر نیاز روزافزون به مواد معدنی مورد استفاده در همه چیز، از تلفن‌ها گرفته تا خودروهای الکتریکی، سرمایه‌گذاری می‌کند. اقدامات همچنین شامل گام‌هایی برای ایجاد زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیرتر و کاهش مالیات برای کسب‌وکارهای کوچک در حال رشد کانادا است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.