وزیر ارشاد: شکایت از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور

محمدمهدی اسماعیلی – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره صحت شکایت از رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور، اظهار کرد: ما از طریق وزارت امور خارجه و از طریق نهادهای بین‌المللی این مورد را در دستور کار داریم. به‌زودی شکایت‌های حقوقی را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی خواهیم کرد. او که در جمع خبرنگاران

کد خبر : 271732
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
وزیر ارشاد: شکایت از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور



محمدمهدی اسماعیلی – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره صحت شکایت از رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور، اظهار کرد: ما از طریق وزارت امور خارجه و از طریق نهادهای بین‌المللی این مورد را در دستور کار داریم. به‌زودی شکایت‌های حقوقی را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی خواهیم کرد.

او که در جمع خبرنگاران در حاشیه هجدهمین اجلاس «اوآنا» (خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه) در تهران سخن می‌گفت، همچنین به حضور خبرگزاری‌های فعال منطقه و قاره آسیا در این اجلاس اشاره کرد و گفت: حضور ۵۰ مجموعه خبرگزاری فعال از همه کشورهای فعال منطقه و قاره آسیا نشان می‌دهد که جمهموری اسلامی در بخش رسانه‌ای ظرفیت بسیار بالایی دارد. الحمدالله ما امروز در حوزه رسانه‌ای جزو کشورهای قدرت اول منطقه هستیم و اینکه ما در مقابل همه نظام تروریسم رسانه‌ای که تلاش می‌کند هم واقعیات کشور ما را منتقل نکند و هم بالاتر از این، دروغ و تحریف را به جای بیان واقعیت به کار گیرد، دنبال بازنمایی درست از واقعیت امروز کشورمان هستیم.

او همچنین با اشاره به تهدیدهای رسانه‌ای خاطرنشان کرد: ما امروز معتقدیم که تهدیدات رسانه‌ای فقط برای ما نیست و هر ملت مستقلی در هر گوشه‌ای از دنیا در معرض این تهدیدات است که ممکن است نوع آن فرق داشته باشد. تروریسم رسانه‌ای که امروز به صورت روشن توسط دولت استکباری آمریکا در دنیا دنبال می‌شود، این است که ماموریت‌هایی که از طریق جنگ فرهنگی و اقتصادی پیش نرفته، با تحریم رسانه‌ای انجام شود. این تحریم رسانه‌ای وارونه نشان دادن وقایع و به انحراف کشیدن اذهان است که نمونه آن را در هفته های اخیر در کشورمان مشاهده کردیم که یک هجمه رسانه‌ای صورت گرفت که به دلیل سواد رسانه‌ای بالا در کشور، به نتیجه نرسید. انشاءالله اینجور نشست‌ها می‌تواند محملی برای بیان واقعیت‌ها و جلوگیری از حاکمیت امپراتوری رسانه‌ای غرب باشد.

۵۷۵۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.