وزیر ارشاد: برای گسترش فعالیت‌های موسیقی مانعی نداریم

[ad_1] محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ همچنین با اشاره به برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، گفت: بحمدالله این مرحله آخرِ جشنواره‌های فجر امسال است که بیش از توقع من و همکارانم با استقبال جامعه موسیقایی کشور همراه شد. هم تعداد اجراها و هم حضور پرقدرتی که هست موجب شد

کد خبر : 321390
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
وزیر ارشاد: برای گسترش فعالیت‌های موسیقی مانعی نداریم

[ad_1]

محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ همچنین با اشاره به برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، گفت: بحمدالله این مرحله آخرِ جشنواره‌های فجر امسال است که بیش از توقع من و همکارانم با استقبال جامعه موسیقایی کشور همراه شد. هم تعداد اجراها و هم حضور پرقدرتی که هست موجب شد همین امشب همزمان در ۹ سالن اجرا داشته باشیم که با استقبال پرشکوه مردم همراه بود. یکی از ویژگی‌های غیرقابل کتمان جشنواره امسال را حضور مردم و هنرمندان می‌دانم و به همین دلیل از آنها تشکر می‌کنم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما موسیقی را یکی از نقاط قوت حوزه فرهنگ کشور می‌دانیم چون در همه نقاط کشور موسیقی خاص آن منطقه را داریم. یکی از اهداف مهم معاونت هنری برای سال آینده حمایت از جشنواره‌های منطقه‌ای و محلی است.

وزیر فرهنگ درباره افزایش تعداد کنسرت‌ها در سال بعد چنین اظهار کرد: در دوره جدیدِ کار در وزارت فرهنگ، هدف‌مان حداکثر همکاری با هنرمندان است. حتی در بسیاری از مواقع مشکلات را با رفت و برگشت حل می‌کنیم. به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم چرخه فعالیت‌های موسیقی مجددا گرم شده است. قبل از آغاز جشنواره هم اجراها شروع شد و اجراهای خیلی خوبی در تهران و شهرستان‌ها داشتیم. پیش‌بینی‌های خوبی داریم و بنا داریم مشکلاتی که در اجراها پیش آمد را با افزایش کمی و کیفیِ کارها در ماه‌های بعد بتوانیم جبران کنیم و حوزه اقتصاد اهالی موسیقی هم رونق بگیرد.

او درباره محل برگزاری موسیقی نواحی گفت: هم گزینه گرگان را داریم و هم کرمان و دو سه استان دیگر را هم اضافه می‌کنیم. دیگر انحصار برگزاری موسیقی نواحی را برداشته‌ایم و در پنج منطقه کشور به لحاظ جغرافیایی این رویداد را برگزار خواهیم کرد.

اسماعیلی درباره بخش سرود در جشنواره امسال تاکید کرد: امسال بخش ویژه سرود را در جشنواره داریم که بخش ثابت کار ما است. بسیاری از خوانندگان قدیمی حوزه سرود هم تجلیل و تقدیر می‌شوند. سیاست ما حمایت از گروه‌های سرود در معاونت هنری و در کانون‌های مساجد سراسر کشور است.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از امروز جمعه ۲۸ بهمن کار خود را آغاز کرده است و تا سوم اسفندماه، اجراها ادامه دارد.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.