وزیر آناند اولین سفر رسمی خود به اروپا را به پایان رساند

[ad_1] 3 فوریه 2022 – ریگا، لتونی – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا امروز، آنیتا آناند، وزیر دفاع، سفر یک هفته‌ای خود به اروپا را به پایان رساند و در آنجا با متحدان و شرکای اصلی خود در اوکراین، مقر ناتو و در لتونی دیدار کرد. وزیر آناند در جریان سفر خود به اوکراین

کد خبر : 164910
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۲۲
وزیر آناند اولین سفر رسمی خود به اروپا را به پایان رساند

[ad_1]

3 فوریه 2022 – ریگا، لتونی – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

امروز، آنیتا آناند، وزیر دفاع، سفر یک هفته‌ای خود به اروپا را به پایان رساند و در آنجا با متحدان و شرکای اصلی خود در اوکراین، مقر ناتو و در لتونی دیدار کرد.

وزیر آناند در جریان سفر خود به اوکراین بر حمایت کانادا از حاکمیت، تمامیت ارضی و امنیت این کشور تاکید کرد. او با الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین، الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین، و دنیس موناستیرسکی، وزیر امور داخلی اوکراین، دیدار کرد و با پرسنل نیروهای مسلح کانادا که در مأموریت آموزشی عملیات UNIFIER مستقر شده بودند، دیدار کرد. وزیر آناند همچنین از یادبود PS752، یادبود هولومودور و دیوار یادبود برای ادای احترام به وی از طرف کانادا بازدید کرد.

در 1 فوریهخیابانوزیر آناند با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو دیدار کرد. در این دیدار، آنها در مورد تهدید امنیتی اوکراین و همچنین اعلام اخیر کانادا مبنی بر تمدید سه ساله و گسترش عملیات UNIFIER بحث کردند. در این دیدار، وزیر آناند و استولتنبرگ، دبیرکل، همچنین در مورد:

  • اولویت ها برای نشست آتی وزیران دفاع ناتو در اواخر این ماه؛
  • راه های تقویت بازدارندگی و موقعیت دفاعی ناتو؛
  • کار مداوم کانادا برای ایجاد و میزبانی مرکز عالی ناتو در اقلیم و امنیت؛ و
  • تعهد کانادا به دستور کار زنان، صلح و امنیت.

وزیر آناند در حالی که در لتونی در آخرین مرحله سفر خود به سر می برد، با نخست وزیر کریشیانیس کاریوش، و همچنین دکتر آرتیس پابریکس، معاون نخست وزیر و وزیر دفاع لتونی دیدار کرد. آنها نگرانی های کانادا را در مورد فعالیت های اخیر روسیه مورد بحث قرار دادند و بر اهمیت ادامه همکاری میان متحدان ناتو برای رسیدگی به چالش های امنیتی فراآتلانتیک تاکید کردند. نخست وزیر Kariņš از نقش رهبری کانادا به عنوان کشور چارچوب برای گروه نبرد حضور رو به جلو ناتو در لتونی، که در آن کانادا در کنار متحدان ناتو در اقدامات تضمینی و بازدارندگی مشارکت می کند، تشکر کرد.

وزیر امور خارجه در آخرین روز سفر خود – به همراه فرمانده فرماندهی عملیات مشترک کانادا، معاون دریاسالار باب آچترلونی – همچنین از نیروهای کانادایی مستقر در لتونی دیدن کرد و شخصاً از آنها برای تلاش های مستمر آنها برای حفظ امنیت و ثبات در منطقه تشکر کرد. . او تاکید کرد که چگونه ادامه حضور کانادا در لتونی تعهد قوی آن را به حمایت از تلاش‌های بازدارندگی و دفاعی ناتو که برای امنیت جهانی و نظم بین‌المللی مبتنی بر قوانین حیاتی هستند، نشان می‌دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.