وزیر آناند از ورود شارژرهای برقی جدید به انتاریو خبر می دهد و بر سرمایه گذاری بیشتر خودروهای بدون آلایندگی در بودجه 2022 تاکید می کند.

[ad_1] 11 آوریل 2022 برامپتون، انتاریو منابع طبیعی کانادا حمل و نقل تقریباً یک چهارم از انتشار گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد، و دولت کانادا به کانادایی ها کمک می کند تا با روش های ارزان تر، تمیزتر و سریع تر برای کاهش آلودگی و مبارزه با تغییرات آب و هوا به

کد خبر : 191931
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۳۳
وزیر آناند از ورود شارژرهای برقی جدید به انتاریو خبر می دهد و بر سرمایه گذاری بیشتر خودروهای بدون آلایندگی در بودجه 2022 تاکید می کند.

[ad_1]

11 آوریل 2022 برامپتون، انتاریو منابع طبیعی کانادا

حمل و نقل تقریباً یک چهارم از انتشار گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد، و دولت کانادا به کانادایی ها کمک می کند تا با روش های ارزان تر، تمیزتر و سریع تر برای کاهش آلودگی و مبارزه با تغییرات آب و هوا به آنجا بروند. برای این منظور، دولت به سرمایه گذاری ادامه می دهد تا اطمینان حاصل شود که وسایل نقلیه بدون آلایندگی استفاده آسان تر، خرید و ساخت در کانادا مقرون به صرفه تر هستند.

امروز در برامپتون، آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، سرمایه گذاری 445000 دلاری در شهرداری منطقه ای پیل برای نصب 80 شارژر خودروی الکتریکی (EV) در سراسر منطقه را اعلام کرد. تمام شارژرها که از طریق برنامه زیرساخت وسایل نقلیه بدون آلایندگی منابع طبیعی کانادا تأمین می شود، تا پایان سال جاری در دسترس مردم انتاریا قرار خواهند گرفت. کل هزینه پروژه مشارکت تغییر اقلیم پیل بیش از 1.3 میلیون دلار است.

وزیر آناند چندین اقدام جدید برای ایجاد این تلاش ها را برجسته کرد، از جمله:

  • پیشنهاد بودجه 2022 برای سرمایه گذاری 1.7 میلیارد دلار اضافی برای تمدید برنامه تشویقی خرید دولت تا مارس 2025 و گسترش انواع مدل های خودروی واجد شرایط تحت این برنامه که شامل ون ها، کامیون ها و شاسی بلندهای بیشتری می شود.
  • پیشنهاد بودجه 2022 برای تأمین 500 میلیون دلار سرمایه گذاری برای بانک زیرساخت کانادا و 400 میلیون دلار بودجه اضافی برای برنامه زیرساخت وسایل نقلیه با انتشار صفر، که هر دو از هدف دولت برای افزودن 50000 شارژر ZEV به شبکه کانادا حمایت می کنند.
  • تلاش های دولت فدرال برای فراهم کردن دسترسی بیشتر مردم در برامپتون به حمل و نقل عمومی تمیزتر، از جمله بستن مالی اخیر بانک زیرساخت کانادا (CIB) با شهر برامپتون با سرمایه گذاری تا سقف 400 میلیون دلار برای کمک به تأمین مالی خرید تا 450. اتوبوس های بدون آلایندگی

این سرمایه‌گذاری‌ها به کانادا کمک می‌کند تا یک قدم به هدف بلندپروازانه‌اش نزدیک‌تر شود تا اطمینان حاصل شود که تمام وسایل نقلیه مسافربری جدید فروخته شده در کانادا تا سال 2035 آلایندگی صفر دارند. و درست مانند سرمایه‌گذاری‌های ما در همه چیز، از فناوری پاک گرفته تا حفاظت از طبیعت و مواد معدنی حیاتی، اعلامیه امروز این است. بخشی از برنامه گسترده تر دولت کانادا برای ایجاد یک اقتصاد تمیزتر، مرفه تر با مشاغل خوب و هوای پاک برای کانادایی ها در حال حاضر و آینده.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.