وزیر آناند از منطقه نیاگارا بازدید می کند تا در مورد سرمایه گذاری های موجود و جدید بودجه 2022 در مسکن ارزان قیمت صحبت کند.

[ad_1] 13 آوریل 2022 – اتاوا، ON – وزارت دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا دولت در حال سرمایه گذاری برای اطمینان از دسترسی بیشتر کانادایی ها به مکان های امن و مقرون به صرفه است. این سرمایه‌گذاری‌ها نتایجی را در جوامع سراسر کشور، از جمله در منطقه نیاگارا، ارائه می‌کنند. امروز، وزیر آناند به

کد خبر : 193196
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
وزیر آناند از منطقه نیاگارا بازدید می کند تا در مورد سرمایه گذاری های موجود و جدید بودجه 2022 در مسکن ارزان قیمت صحبت کند.

[ad_1]

13 آوریل 2022 – اتاوا، ON – وزارت دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

دولت در حال سرمایه گذاری برای اطمینان از دسترسی بیشتر کانادایی ها به مکان های امن و مقرون به صرفه است. این سرمایه‌گذاری‌ها نتایجی را در جوامع سراسر کشور، از جمله در منطقه نیاگارا، ارائه می‌کنند.

امروز، وزیر آناند به همراه PS Bittle و MP Badawey در منطقه نیاگارا بود. وزیر از ساختمان مسکن مقرون به صرفه که دولت از طریق طرح مسکن سریع تأمین مالی کرده است، بازدید کرد و در مورد سرمایه گذاری های جدید در بودجه 2022 با سهامداران و اعضای جامعه که از پروژه های مسکن ارزان قیمت تر در آینده حمایت خواهند کرد، گفتگو کرد.

از طریق صندوق سرمایه گذاری مشترک مسکن ملی، دولت به کانادایی ها کمک کرده است تا مکانی امن برای خانه یابی پیدا کنند. یکی از این پروژه‌ها YWCA Oakdale است که یک ساختمان مسکونی 24 واحدی مقرون به صرفه در خیابان اوک‌دیل 176 است. بودجه سال 2022 پیشنهاد می‌کند که 1.5 میلیارد دلار طی دو سال، از سال 2022-2023، به شرکت وام مسکن و مسکن کانادا برای گسترش بیشتر ارائه شود. طرح مسکن سریع انتظار می‌رود این بودجه جدید حداقل 6000 واحد مسکونی جدید با قیمت مناسب ایجاد کند که حداقل 25 درصد از بودجه برای پروژه‌های مسکن زنان متمرکز می‌شود.

وزیر همچنین با شهرداران ولند، تورولد و سنت کاترینس، رئیس منطقه نیاگارا – جیم بردلی، رئیس مسکن منطقه ای نیاگارا – گری زالپا، مدیر عامل مسکن منطقه ای نیاگارا – دونا وویشین و مشاور منطقه ای لیانا ویلیا برای بحث در مورد مسکن مقرون به صرفه دیدار کرد. در منطقه نیاگارا و اقدامات مشخص شده در بودجه 2022.

وزیر همچنین با رئیس شعبه منطقه نیاگارا UCC ملاقات کرد تا از کارهایی که آنها برای حمایت از اوکراین انجام می دهند مطلع شود و بر تعهد کانادا به ادامه ارائه حمایت های نظامی و بشردوستانه برای این منظور، از جمله از طریق سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری بودجه 2022 برای بیشتر، تاکید کرد. کمک نظامی به اوکراین

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.