وزیر آناند از اعزام فوری پرسنل نیروهای مسلح کانادا به لهستان در پاسخ به بحران پناهجویان اوکراین خبر داد.

[ad_1] 14 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا نیروهای مسلح کانادا در سرتاسر جهان درگیر تعدادی عملیات نظامی از تلاش‌های بشردوستانه و امدادی گرفته تا حفظ صلح برای حفظ امنیت کانادا و آمریکای شمالی و حمایت از شرکای خود هستند. ناتو متحدان. به همین منظور، امروز آنیتا آناند، وزیر

کد خبر : 193411
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
وزیر آناند از اعزام فوری پرسنل نیروهای مسلح کانادا به لهستان در پاسخ به بحران پناهجویان اوکراین خبر داد.

[ad_1]

14 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

نیروهای مسلح کانادا در سرتاسر جهان درگیر تعدادی عملیات نظامی از تلاش‌های بشردوستانه و امدادی گرفته تا حفظ صلح برای حفظ امنیت کانادا و آمریکای شمالی و حمایت از شرکای خود هستند. ناتو متحدان.

به همین منظور، امروز آنیتا آناند، وزیر محترم دفاع ملی اعلام کرد که تا 150 کانادایی پرسنل نیروهای مسلح (CAF) می توانند با استقرار فوری تقریباً به لهستان مستقر شوند 100 CAF پرسنل در روزهای آینده برای کمک به تلاش ها برای حمایت و مراقبت از اوکراینی هایی که از خشونت فرار می کنند.

اعضای CAF در مراکز پذیرشی که توسط نیروی دفاع سرزمینی لهستان در سراسر کشور اداره می شود، کمک خواهند کرد. این مراکز حرکت آوارگان اوکراینی را در لهستان و سراسر اروپا هماهنگ می کنند. CAF پشتیبانی، مراقبت های پزشکی محدود، حمایت های بهداشت روانی و خدمات معنوی را ارائه می دهد که توسط پرسنل CAF اوکراینی زبان برای کمک به مراقبت و رسیدگی فوری به پناهندگان امکان پذیر است.

این استقرار به عنوان بخشی از عملیات اطمینان، بزرگترین کمک کانادا به ناتو. انتظار می‌رود که برای یک دوره اولیه دو ماهه ادامه داشته باشد و پس از آن نیاز مجدداً ارزیابی می‌شود.

در حمایت از مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا، CAF همچنین به عنوان رابط با نیروهای مسلح لهستان برای کمک به پاسخ فدرال برای حمایت از اقامت موقت برای اوکراینی هایی که مایل به کار و تحصیل در کانادا هستند، عمل خواهد کرد.

در حمایت از گروه ویژه کمک های بشردوستانه تازه تاسیس، که برای هماهنگ سازی و هماهنگی تلاش های بیش از 100 چند ملیتی آژانس‌های بشردوستانه، CAF همچنین چندین افسر برنامه‌ریزی را در این ابتکار به رهبری لهستان در کنار متحدان ما مشارکت خواهد داد.

CAF همراه با متحدان ما در ناتو، همچنان متعهد به حمایت از مردم اوکراین هستند، زیرا آنها همچنان به دفاع از خود در برابر حملات غیرقانونی و غیرقانونی روسیه ادامه می دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.