وزیران LatAm خواستار ابزارهای مالی برای محافظت در برابر بلایای آب و هوایی هستند

[ad_1] (رویترز) – وزرای دارایی از سراسر آمریکای لاتین و کارائیب روز چهارشنبه از بانک توسعه بین آمریکایی (IDB) خواستند تا ابزارهای مالی جدید را برای کاهش شوک اقتصادی ناشی از بلایای آب و هوایی بررسی کند. وزیران همچنین از IDB خواستند به حمایت از پروژه‌هایی که از محیط زیست محافظت می‌کنند ادامه دهد، و

کد خبر : 266731
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۵۱
وزیران LatAm خواستار ابزارهای مالی برای محافظت در برابر بلایای آب و هوایی هستند

[ad_1]

(رویترز) – وزرای دارایی از سراسر آمریکای لاتین و کارائیب روز چهارشنبه از بانک توسعه بین آمریکایی (IDB) خواستند تا ابزارهای مالی جدید را برای کاهش شوک اقتصادی ناشی از بلایای آب و هوایی بررسی کند.

وزیران همچنین از IDB خواستند به حمایت از پروژه‌هایی که از محیط زیست محافظت می‌کنند ادامه دهد، و وام‌دهنده منطقه‌ای در طول تاریخ نزدیک به 10 میلیارد دلار در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده است.

آزوسنا آربلچه، وزیر دارایی اروگوئه در نشستی که توسط IDB در واشنگتن برگزار شد، گفت: «ما به محصولاتی با مشوق نیاز داریم. یک کشور توسعه نیافته وقتی شرایط اضطراری کوتاه مدت دارد، قرار نیست خود را بدهکار دنبال کردن این مسیر کند.»

نایجل کلارک، وزیر دارایی جامائیکا، خواستار «ابزارهای انتقال ریسک» شد که به کشورهای حوزه کارائیب اجازه می‌دهد از پایداری مالی، حتی پس از بلایای طبیعی محافظت کنند.

در میان کشورهایی که از افزایش دما بیشتر آسیب دیده اند، کشورهای کارائیب در حال آماده شدن برای دریافت غرامت در مذاکرات آب و هوای COP27 هستند، زیرا تغییرات اقلیمی ضربه های ویرانگری فزاینده ای را به صنعت گردشگری آن وارد می کند.

اگرچه آمریکای لاتین و دریای کارائیب سهم نسبتاً کمی در انتشار گازهای گلخانه ای دارند، IDB تخمین می زند که افزایش دما، سطح دریاها و تغییر الگوی بارندگی در 30 سال آینده حدود 2 تا 4 درصد از تولید ناخالص داخلی سالانه را به این منطقه تحمیل می کند.

ده سال پیش، این بانک تخمین زد که تغییرات آب و هوایی ممکن است تا سال 2050 سالانه 100 میلیارد دلار به این منطقه خسارت وارد کند.

وزیران همچنین درباره ابتکاراتی که کشورهایشان برای مبارزه با ناآرامی های اقتصادی و بلایای آب و هوایی اتخاذ می کنند، بحث کردند.

آربلچه اروگوئه گفت که دولت او در حال آماده شدن برای انتشار اوراق قرضه مستقل با نرخ های بهره مرتبط با اقدامات زیست محیطی است.

خوزه آنتونیو اوکامپو، وزیر مالی کلمبیا، گفت که به دنبال توسعه صادرات جایگزین و رشد بخش اکوتوریسم کشور برای تنوع بخشیدن به درآمد نفت است.

او گفت: “کلمبیا دیگر نمی تواند به نفت به عنوان صادرات اصلی خود متکی باشد، این برای ما یک اولویت است.”

(گزارش سارا مورلند؛ ویرایش توسط سام هلمز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.