وزیران مهاجرت بر برنامه ریزی بلند مدت برای یک سیستم مهاجرت پاسخگو و مشارکتی تمرکز می کنند

[ad_1] 28 جولای 2021 – مجمع وزرای مسئول مهاجرت (FMRI) امروز تقریباً ملاقات کرد تا درباره آینده مهاجرت در کانادا بحث کنند زیرا این کشور به دنبال رشد و بهبود اقتصادی از همه گیری COVID-19 است. اگرچه این بیماری همه گیر اختلالاتی را در سیستم مهاجرت کانادا ایجاد کرد ، اما وزیران حاضر در این

کد خبر : 92426
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۵۲
وزیران مهاجرت بر برنامه ریزی بلند مدت برای یک سیستم مهاجرت پاسخگو و مشارکتی تمرکز می کنند

[ad_1]

28 جولای 2021 – مجمع وزرای مسئول مهاجرت (FMRI) امروز تقریباً ملاقات کرد تا درباره آینده مهاجرت در کانادا بحث کنند زیرا این کشور به دنبال رشد و بهبود اقتصادی از همه گیری COVID-19 است. اگرچه این بیماری همه گیر اختلالاتی را در سیستم مهاجرت کانادا ایجاد کرد ، اما وزیران حاضر در این نشست فرصتی پیدا کردند تا درس های آموخته شده را مورد تأمل قرار دهند و مجدداً بر تعهد خود نسبت به روابط فدرال-استانی/سرزمینی (FPT) که از مشارکت و همکاری به موقع و معنی دار پشتیبانی می کند ، تأکید کنند.

طی سال گذشته ، دولت های FPT تعدادی اقدامات و نوآوری های تسهیل کننده را برای انطباق سیستم مهاجرت با چالش های ناشی از همه گیری ، از جمله ارائه خدمات مجازی برای مشتریان و تنظیم برنامه نویسی برای نامزدهای استانی و دانشجویان بین المللی ، انجام داده اند.

امروز ، وزرای شرکت کننده پیشرفت های صورت گرفته در جهت دستیابی به این هدف را بررسی کردند برنامه راهبردی FPT برای مهاجرت (SPI) ، که آنها در ژوئیه 2020 به تصویب رسانده بودند. وزیران حاضر به پیشرفت FMRI در اولویت های سیاست SPI ، از جمله برنامه ریزی سطح مهاجرت و تقویت برنامه های مهاجرت اقتصادی منطقه ای برای حمایت از سرزندگی جوامع و رفع نیازهای بازار کار اشاره کردند.

وزیران تشویق شدند که ببینند حمایت عمومی از مهاجرت در کانادا همچنان قوی است. مهاجرت همچنان منبع مهمی برای رشد اقتصادی و جمعیت در سراسر کشور خواهد بود و وزیران شرکت کننده توافق کردند که به همکاری خود ادامه دهند تا اهداف بلند مدت مهاجرت FPT به رونق آتی کانادا کمک کند. FMRI برای حمایت بیشتر از بهبود اقتصادی کانادا در ماه های آینده ، با بررسی پیشرفت در نحوه انتخاب مهاجران اقتصادی و پردازش درخواست های آنها ، زمان پردازش را کاهش می دهد. FMRI همچنین برای افزایش همکاری در زمینه سیاست ها ، برنامه ها و مسیرهای اقامت دائم کار می کند.

وزرای حاضر همچنین در مورد بسیاری از اولویت ها ، از جمله برنامه ریزی سطوح چند ساله با تمرکز بر مهاجرت اقتصادی ، تأکید کردند. توزیع منطقه ای مهاجرت ، با استفاده از موفقیت برنامه نامزدهای استانی ؛ تقویت مهاجرت فرانکفونی خارج از کبک ؛ و خدمات اسکان برای اقامت دائم و موقت. وزرای شرکت کننده موافقت کردند که با هم کار کنند تا برنامه های مهاجرت FPT مکمل و پاسخگوی نیازهای منطقه ای باشد و از یک کانادا فراگیر و مرفه پشتیبانی کند.

توجه داشته باشید: طبق درخواست دولت کبک ، وزیر کبک مسئول مهاجرت دارای مقام ناظر در میز وزیران فدرال-استانی-سرزمینی است. بر اساس توافقنامه کانادا-کبک ، کبک مسئولیت تعیین سطح مهاجرت و انتخاب ، حق رای دادن و ادغام مهاجران را بر عهده می گیرد. در مناطق تحت مسئولیت خود ، کبک سیاست ها و برنامه های خود را تدوین می کند ، و استانداردهای خود را قانون گذاری ، تنظیم و تنظیم می کند.

نوا اسکوشیا به دلیل انتخابات استانی شرکت نکرد.

درباره FMRI: مجمع وزرای مسئول مهاجرت یک نهاد تصمیم گیرنده FPT با هدف حمایت از یک سیستم مهاجرتی انعطاف پذیر ، به موقع و م forثر برای کانادا است. در سال 2020 ، وزیران FPT چشم انداز مهاجرت به کانادا و مأموریتی برای FMRI ایجاد کردند. این چشم انداز یک برنامه استراتژیک هماهنگ برای یک سیستم مهاجرت بیان می کند که مزایای مثبت اقتصادی و اجتماعی مهاجرت در تمام نقاط کانادا را تقویت می کند. مأموریت FMRI پیشبرد اولویت های مشترک مهاجرت و تقویت سیاست ها و برنامه های مهاجرت کانادا است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.