وزیران فدرال ، استانی ، منطقه ای مسئول سالمندان ، کار در زمینه سوء استفاده از سالمندان ، مسکن و فناوری را در اولویت قرار می دهند

[ad_1] 9 ژوئن 2021 ادمونتون ، آلبرتا فدرال ، وزیران استانی و منطقه ای مسئول سالمندان وزیران فدرال ، ایالتی و سرزمینی (FPT) مسئول انجمن سالمندان امروز برای بحث در مورد اولویت های کلیدی و راه های معنی دار برای حمایت از نسل های کنونی و آینده کانادایی های مسن بحث کردند. این جلسه به

کد خبر : 92171
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
وزیران فدرال ، استانی ، منطقه ای مسئول سالمندان ، کار در زمینه سوء استفاده از سالمندان ، مسکن و فناوری را در اولویت قرار می دهند

[ad_1]

9 ژوئن 2021 ادمونتون ، آلبرتا فدرال ، وزیران استانی و منطقه ای مسئول سالمندان

وزیران فدرال ، ایالتی و سرزمینی (FPT) مسئول انجمن سالمندان امروز برای بحث در مورد اولویت های کلیدی و راه های معنی دار برای حمایت از نسل های کنونی و آینده کانادایی های مسن بحث کردند. این جلسه به ریاست وزیر سالمندان ، دب شولته و وزیر سالمندان و مسکن آلبرتا ، ژوزفین پون برگزار شد.

وزرا اقدامات خود را در حوزه قضایی مربوطه برای حمایت از سالمندان در کانادا به اشتراک گذاشتند ، به ویژه با توجه به تاثیر عمده همه گیری COVID-19 بر سالمندان. وزیران همچنین گزارشی را که توسط انجمن تهیه شده و به انزوای اجتماعی در میان افراد مسن در طول همه گیری می پردازد ، مورد بحث قرار دادند. این گزارش در ماه های آینده در وب سایت انجمن در دسترس خواهد بود.

وزرا همچنین در مورد اولویت های مجمع در سه سال آینده توافق کردند. اولویت های پیری در جامعه و افزایش سن ادامه خواهد یافت و سه اولویت جدید اضافه شد:

  • نقش فناوری در افزایش پیری در محل
  • سوء استفاده از سالمندان: در طول همه گیری و پس از آن
  • مسکن حمایتی برای افراد متنوع سالمند

در 8 ژوئن ، این مجمع میزبان نشست هم اندیشی ذینفعان با سازمان هایی از سراسر کانادا بود که از سالمندان حمایت می کردند. این رویداد فرصتی را برای شرکت کنندگان فراهم کرد تا درباره آینده سلامت و رفاه سالمندان در کانادا بحث کنند.

این مجمع با تشخیص تنوع جمعیت سالمندان و اینکه آنها سریع ترین گروه جمعیتی سنی در کانادا هستند ، متعهد است از یک لنز تنوع برای مطالعه هر یک از اولویت ها استفاده کند. این انجمن همچنان در جریان مسائل کلیدی قرار دارد و برای حمایت از رفاه اجتماعی و اقتصادی سالمندان همکاری می کند. وزیران در پاییز 2021 برای نشست بعدی وزیران FPT مسئول انجمن سالمندان تجدید دیدار می کنند.

*همه دولتها با به اشتراک گذاری اطلاعات ، تخصص و شیوه های نوآورانه به انجمن وزیران مسئول سالمندان در FPT کمک می کنند. با این حال ، کبک با اشاره به سالمندان از رویکردهای پان کانادایی استفاده نمی کند زیرا قصد دارد به وظایف خود در قبال افراد مسن در کبک ادامه دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.