وزیران جولی و انگ در نشست وزیران APEC بر همکاری بین‌المللی به عنوان کلید بهبود پایدار و فراگیر از بیماری همه‌گیر تاکید کردند.

[ad_1] 9 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا همکاری بین المللی، به ویژه مشارکت های کانادا در منطقه آسیا و اقیانوسیه، برای دستیابی به یک بهبود اقتصادی قوی، پایدار و فراگیر جهانی از همه گیری کووید-19 ضروری است. امروز، محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، و محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل،

کد خبر : 127356
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
وزیران جولی و انگ در نشست وزیران APEC بر همکاری بین‌المللی به عنوان کلید بهبود پایدار و فراگیر از بیماری همه‌گیر تاکید کردند.

[ad_1]

9 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

همکاری بین المللی، به ویژه مشارکت های کانادا در منطقه آسیا و اقیانوسیه، برای دستیابی به یک بهبود اقتصادی قوی، پایدار و فراگیر جهانی از همه گیری کووید-19 ضروری است.

امروز، محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، و محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، ترویج صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، شرکت خود را در اجلاس وزیران همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) به پایان رساندند. در مورد اینکه چگونه تجارت بین‌المللی می‌تواند بهبود اقتصاد جهانی را از همه‌گیری تسریع بخشد. این نشست مجازی 2 روزه به میزبانی نیوزلند و در روزهای 8 و 9 نوامبر برگزار شد.

هم وزیر جولی و هم وزیر نگ به طور سازنده ای درگیر حمایت از 32 بودندnd بیانیه وزیران 2021 نشست وزیران APEC، که در آن وزرای همه اقتصادهای APEC قصد خود را برای پیگیری رشد بلندمدت، پایدار و فراگیر در منطقه آسیا و اقیانوسیه نشان دادند. این بیانیه بر نیاز به تقویت همکاری های بین المللی در مورد COVID-19، از جمله در تحقیق و توسعه تاکید می کند. وزرای APEC همچنین به اهمیت علم، فناوری و نوآوری در حمایت از بهبود منطقه از بیماری همه گیر اشاره کردند. وزرا بر تمایل جمعی خود برای اعمال محدودیت در استفاده از محدودیت‌های صادراتی غیرضروری و موانع غیرتعرفه‌ای تاکید کردند و اطمینان حاصل کردند که چنین اقداماتی با قوانین سازمان تجارت جهانی مطابقت دارد.

وزیر جولی بر نیاز اعضای APEC برای همکاری جمعی با اعضای APEC برای دستیابی به بهبودی مرفه تر، انعطاف پذیرتر و فراگیرتر به روشی مطابق با نظم بین المللی مبتنی بر قوانین و اهداف اقدام اقلیمی تاکید کرد. وزیر جولی بر رویکرد سیاست خارجی کانادا با محوریت برابری جنسیتی در تصمیم‌گیری تاکید کرد که به بهبود بلندمدت اقتصادی و رشد آینده کمک می‌کند. وی همچنین بر تعهد کانادا به افزایش همکاری در منطقه برای غلبه بر چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و توسعه ناشی از همه‌گیری تاکید کرد.

وزیر نگ بر اهمیت تقویت تجارت و سرمایه گذاری بین المللی به نفع همه، از جمله گروه هایی که به طور سنتی دارای نمایندگی کمتری هستند، مانند زنان، مردم بومی و نمایندگان شرکت های کوچک و متوسط، تاکید کرد. به طور خاص، وزیر Ng بر تعهد کانادا به همکاری با اقتصادهای APEC در تجارت فراگیر از طریق درک تجربیات صادرکنندگان و موانعی که با آنها روبرو هستند، تاکید کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.