وزیران الغبرا، بیبو، شامپاین، نگ، اورگان و کوالترو میزبان اجلاس ملی برای تقویت زنجیره تامین کانادا بودند.

[ad_1] 31 ژانویه 2022 حمل و نقل اتاوا کانادا زنجیره های تامین جهانی به دلیل همه گیری جهانی COVID-19 و تأثیرات تغییرات آب و هوایی مختل شده است. اطمینان از اینکه کانادایی ها می توانند غذا را روی میزهای خود بگذارند و کالاها و سایر لوازم حیاتی مورد نیاز خود را خریداری کنند، اولویت اصلی

کد خبر : 163470
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۴۸
وزیران الغبرا، بیبو، شامپاین، نگ، اورگان و کوالترو میزبان اجلاس ملی برای تقویت زنجیره تامین کانادا بودند.

[ad_1]

31 ژانویه 2022 حمل و نقل اتاوا کانادا

زنجیره های تامین جهانی به دلیل همه گیری جهانی COVID-19 و تأثیرات تغییرات آب و هوایی مختل شده است. اطمینان از اینکه کانادایی ها می توانند غذا را روی میزهای خود بگذارند و کالاها و سایر لوازم حیاتی مورد نیاز خود را خریداری کنند، اولویت اصلی دولت کانادا است.

امروز وزیر حمل و نقل، محترم عمر الغبرا، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، وزیر نوآوری، علم و صنعت، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر تجارت بین‌الملل، ارتقای صادرات، کسب و کارهای کوچک و توسعه اقتصادی، محترم مری نگ، وزیر کار، محترم سیموس اوریگان، و وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و شمول ناتوانی، کارلا کوالتراف محترم میزبان یک اجلاس ملی زنجیره تامین بودند.

این اجلاس رهبران و انجمن های تجاری و صنعتی را گرد هم آورد تا در مورد چالش های پیش روی زنجیره تامین کانادا بحث کنند و راه حل های بالقوه ای را شناسایی کنند تا اطمینان حاصل شود که آنچه کانادایی ها نیاز دارند در سریع ترین زمان ممکن به خانواده هایشان می رسد. یک زنجیره تامین با عملکرد خوب از مشاغل خوب و طبقه متوسط ​​پشتیبانی می کند و کالاها را به کانادایی ها منتقل می کند.

شرکت‌کنندگان در این رویداد اولیه شامل نمایندگان گسترده‌ای از سازمان‌های کانادایی از جمله انجمن‌های تجاری، تولیدکنندگان، انجمن‌های صادرکنندگان، و همچنین مدیران اجرایی شرکت‌های راه‌آهن، دریایی، هوایی، حمل و نقل و خرده‌فروشی بودند.

وزیران همچنین اعلام کردند که طی هفته‌های آینده، این اجلاس با یک سری نشست‌های منطقه‌ای و صنعتی برای ادامه گفت‌وگوها دنبال می‌شود.

برای پیشبرد بیشتر این کار، یک گروه ویژه زنجیره تامین جدید ایجاد خواهد شد. کارگروه با کارشناسان صنعت مشورت خواهد کرد تا توصیه هایی در مورد اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت مربوط به زنجیره تامین کانادا ارائه دهد. علاوه بر این، حمل و نقل کانادا یک پورتال آنلاین را برای ذینفعان و مشاغل در دسترس قرار می دهد تا بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

امروز، وزیر الغبرا یک فراخوان هدفمند جدید 50 میلیون دلاری برای پیشنهادات تحت صندوق راهروهای تجاری ملی (NTCF) برای رفع فوری ازدحام زنجیره تامین در بنادر کانادا، به عنوان مثال با افزایش ظرفیت ذخیره سازی آنها، اعلام کرد.

بودجه 2021 همچنین 1.9 میلیارد دلار اضافی را طی چهار سال برای تجدید سرمایه صندوق کریدور تجارت ملی فراهم کرد که زنجیره تامین ما را کارآمدتر می کند و از بهبود اقتصادی ما حمایت می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.