وزرای Pascale St-Onge و Diane Lebouthillier حمایت دولت کانادا از Ville de Sainte-Anne-Des-Monts را اعلام کردند.

[ad_1] CED به احیای جامعه دامن می زند و شرایطی را ایجاد می کند که اقتصادهای محلی با بازگشت از اثرات کووید-19 رشد کنند. Sainte-Anne-des-Monts، کبک، 2 مه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) فضاهای عمومی مشترک در قلب جوامع در کانادا قرار دارند. آنها به طور یکسان ساکنان و بازدیدکنندگان را

کد خبر : 201652
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
وزرای Pascale St-Onge و Diane Lebouthillier حمایت دولت کانادا از Ville de Sainte-Anne-Des-Monts را اعلام کردند.

[ad_1]

CED به احیای جامعه دامن می زند و شرایطی را ایجاد می کند که اقتصادهای محلی با بازگشت از اثرات کووید-19 رشد کنند.

Sainte-Anne-des-Monts، کبک، 2 مه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

فضاهای عمومی مشترک در قلب جوامع در کانادا قرار دارند. آنها به طور یکسان ساکنان و بازدیدکنندگان را جذب می کنند و از مشاغل و مشاغل محلی حمایت می کنند. در سراسر کشور، این فضاها کاهش قابل توجهی در استفاده داشته اند زیرا کانادایی ها اقدامات احتیاطی را برای ایمن ماندن از COVID-19 انجام داده اند.

امروز، محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، و محترم دایان لبوتیلیه، نماینده مجلس Gaspésie-Les-Iles-de-la-Madeleine و وزیر درآمد ملی، غیرقابل بازپرداخت را اعلام می کنند. کمک 294,174 دلاری برای Ville de Sainte-Anne-des Monts برای پروژه ساخت یک مسیر دوچرخه سواری به سبک پیست پمپ. این مسیر که قرار است در پارک چند ورزشی ساخته شود برای انواع دوچرخه طراحی خواهد شد. این حمایت CED که تحت حمایت صندوق احیای جامعه کانادا (CCRF) اعطا شده است، شهر را قادر می سازد تا به پاکسازی، آماده سازی و تجهیز سایت ادامه دهد.

دولت کانادا به رسمیت می شناسد که فضاهای عمومی جامعه تعامل اجتماعی و فعالیت بدنی را ترویج می کند و دسترسی به امکانات و برنامه های تفریحی را فراهم می کند. این امکانات برای رفاه کلی افراد، خانواده ها و جوامع ضروری است. بهبود اقتصادی ارتباط نزدیکی با سرزندگی جوامع محلی و فضاهای مشترک آنها دارد.

نقل قول ها

«این ابتکار نشان دهنده تعهد دولت ما برای حمایت از توسعه اقتصادی در جوامع با هر اندازه و در هر منطقه است. ما به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در مسیر بهبودی پس از همه گیری کمک کرده ایم. اکنون زمان آن فرا رسیده است که یک بار دیگر زندگی مشترک را در اولویت قرار دهیم و از جوامع خود حمایت کنیم تا بتوانند فضاهایی را ارائه دهند که در آن گرد هم آمدن و پیشرفت خوب است. بنابراین خوشحالم که در پروژه ای مانند این پروژه برای ساختن مسیر دوچرخه سواری در سنت آن د مونت سرمایه گذاری می کنیم.

محترم پاسکال سنت اونگه، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

این خبر بسیار خوبی برای سنت آن د مونت است. این پروژه که توسط CED پشتیبانی می‌شود، احیای خیابان اصلی شهر و بهبود فضاهای بیرونی را ممکن می‌سازد و جامعه محلی را قادر می‌سازد تا اقتصاد خود را شروع کرده و از اثرات همه‌گیری نجات یابد.

محترم دایان لبوتیلیه، نماینده پارلمان Gaspésie-Les Îles-de-la-Madeleine و وزیر درآمد ملی

«چه خبر خوبی برای شهروندان جوان و نه چندان جوان ما! ابتدا اجازه دهید به من تأکید کنم که چگونه وزرای Pascale St-Onge و Diane Lebouthillier، و همچنین تیم در CED، کمک کرده اند تا اعلامیه امروز به این سرعت و کارآمد انجام شود. پروژه مسیر پمپ Sainte-Anne-des-Monts فضای عمومی بزرگ ما را بهبود می بخشد و در نتیجه کیفیت زیرساخت های جامعه را افزایش می دهد. شهر ما چشم اندازی را برای توسعه شهری خود اتخاذ کرده است و امروز، به لطف کمک دولت کانادا، ما در حال آغاز گذار هستیم که واقعاً کیفیت زندگی ساکنان ما را بهبود می بخشد.

Simon Deschênes، شهردار Sainte-Ane-des-Monts

حقایق فوری

  • CCRF در ژوئن 2021 راه اندازی شد. در مجموع 500 میلیون دلار طی دو سال به آژانس های توسعه منطقه ای کانادا (RDAs) اعطا شده است که شامل 107 میلیون دلار برای CED برای سرمایه گذاری در فضاهای عمومی مشترک و فراگیر در کبک است. با کاهش محدودیت‌های بهداشت عمومی، دولت کانادا همچنان متعهد به سرمایه‌گذاری در فضاهای مشترک است تا آنها را ایمن‌تر، سبزتر و در دسترس‌تر کند. این به نوبه خود باعث تحریک اقتصاد محلی، ایجاد شغل و بهبود کیفیت زندگی برای کانادایی ها می شود. این بودجه به جوامع کمک می کند:
    • فضاها و دارایی های جامعه را به گونه ای تطبیق دهید که بتوان از آنها به طور ایمن مطابق با دستورالعمل های بهداشت عمومی محلی استفاده کرد، و
    • ایجاد یا بهبود فضاهای اجتماعی برای تشویق کانادایی ها به مشارکت مجدد و کشف جوامع و مناطق خود.
  • CCRF تحت برنامه توسعه اقتصادی کبک (QEDP) CED مستقر شده است.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری خود برای همراهی با مشاغل کبک، حمایت از سازمان ها و مناطق در اقتصاد فردا حضور دارد.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول

توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.