وزرای کشاورزی فدرال و بریتیش کلمبیا میزبان میزگردی با نمایندگان بخش کشاورزی و کشاورزی استانی هستند.

[ad_1] 3 دسامبر 2021 – اتاوا، ON – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی فدرال، و لانا پاپهام، وزیر کشاورزی، غذا و شیلات بریتیش کلمبیا دیروز یک میزگرد مجازی با بخش کشاورزی بریتیش کلمبیا برگزار کردند تا به نگرانی‌های آنها در پی سیل‌های ویرانگر و رانش

کد خبر : 137705
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
وزرای کشاورزی فدرال و بریتیش کلمبیا میزبان میزگردی با نمایندگان بخش کشاورزی و کشاورزی استانی هستند.

[ad_1]

3 دسامبر 2021 – اتاوا، ON – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی فدرال، و لانا پاپهام، وزیر کشاورزی، غذا و شیلات بریتیش کلمبیا دیروز یک میزگرد مجازی با بخش کشاورزی بریتیش کلمبیا برگزار کردند تا به نگرانی‌های آنها در پی سیل‌های ویرانگر و رانش زمین گوش دهند و در مورد بحث و گفتگو در مورد آن صحبت کنند. حمایت فوری و بلندمدت از کشاورزی و صنعت کشاورزی و مواد غذایی BC.

حوادث آب و هوایی شدید در سال قبل از میلاد باعث شده است که بسیاری از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و خانواده های آنها در شرایط بسیار چالش برانگیز با از دست دادن مشاغل، خانه ها، دام ها، محصولات کشاورزی و معیشت دست و پنجه نرم کنند. با وجود بیش از 800 مزرعه در بریتیش کلمبیا که در حال حاضر تحت دستور تخلیه قرار دارند، وزراء شجاعت و پشتکار تولیدکنندگان را به رسمیت شناختند و اشاره کردند که با هم کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که تولیدکنندگان منابع مورد نیاز برای حفظ سلامت روان خود و کمک به بازسازی عملیات خود را دارند.

این رویدادها نشان دهنده تغییرات آب و هوایی است. از آنجایی که کانادا برای دستیابی به اهداف تغییر آب و هوا تلاش می کند، همچنین با این بخش همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که در هنگام وقوع این نوع رویدادها آمادگی بهتر و انعطاف پذیری بیشتری دارد.

نخست وزیر، جاستین ترودو و نخست وزیر بریتیش کلمبیا، جان هورگان، اخیرا کمیته ای متشکل از وزرای فدرال و استانی را اعلام کردند که با هم و با رهبری بومی برای هدایت حمایت فوری و مداوم از خانواده ها، مشاغل، کشاورزان و جوامع بریتیش کلمبیا همکاری خواهند کرد. تحت تأثیر رویدادهای شدید آب و هوایی. این کمیته همچنین در تلاش‌های بازیابی و بازسازی، از جمله با ارائه حمایت از بخش‌هایی که بیشترین آسیب را از بحران دیده‌اند، همکاری خواهد کرد.

دولت های فدرال و استانی در حال انجام اقدامات مشخص برای پاسخ هستند، از جمله درخواست اخیر استانی برای راه اندازی یک ارزیابی مشترک تحت چارچوب AgriRecovery، که بودجه فدرال و استانی را برای کمک به تولیدکنندگان در بهبود بلایای طبیعی فراهم می کند.

مقامات فدرال و استانی با نهایت فوریت برای تکمیل ارزیابی مشترک و کمک به تولیدکنندگان با هزینه های فوق العاده خود کار می کنند. برای تعیین این هزینه‌ها و ارزش‌های جایگزین، تماس‌هایی با گروه‌های کالای استانی در حال انجام است. برنامه نویسی تحت AgriRecovery به محض تکمیل آن ارزیابی ها و طراحی برنامه اجرا می شود.

وزیر بیبو همچنین بر کار پرسنل نیروهای مسلح کانادا که از اواسط نوامبر برای کمک به کشاورزان برای نجات دام‌ها، تامین غذای جوامع منزوی، کمک به تعمیر زیرساخت‌های حیاتی و کمک به حرکت زنجیره تامین در زمین حضور داشتند، تاکید کرد. دولت کانادا به نظارت بر وضعیت ادامه خواهد داد و به همکاری با استان و صنعت برای کاهش تاثیرات بر امنیت غذایی، زنجیره های تامین غذای محلی، رفاه حیوانات و همچنین عملیات تولیدکنندگان مرتبط ادامه خواهد داد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.