وزرای ویلکینسون و اورگان میزبان میزگردی برای راه اندازی رسمی دور بعدی رایزنی ها در مورد اطمینان از انتقال عادلانه از طریق ایجاد مشاغل پایدار هستند.

[ad_1] 10 مارس 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا همانطور که کانادا اقتصاد قوی و انعطاف پذیر فردا را می سازد، کارگران کانادایی راه رو به جلو خواهند بود. دولت کانادا با شرکای خود در سراسر کشور برای ایجاد یک اقتصاد پاک، حمایت از بخش انرژی و تضمین یک گذار عادلانه که مشاغل پایدار و

کد خبر : 177297
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۱
وزرای ویلکینسون و اورگان میزبان میزگردی برای راه اندازی رسمی دور بعدی رایزنی ها در مورد اطمینان از انتقال عادلانه از طریق ایجاد مشاغل پایدار هستند.

[ad_1]

10 مارس 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا

همانطور که کانادا اقتصاد قوی و انعطاف پذیر فردا را می سازد، کارگران کانادایی راه رو به جلو خواهند بود. دولت کانادا با شرکای خود در سراسر کشور برای ایجاد یک اقتصاد پاک، حمایت از بخش انرژی و تضمین یک گذار عادلانه که مشاغل پایدار و طبقه متوسط ​​را برای مردم و جوامع در هر استان و منطقه ای ایجاد می کند، کار می کند.

دولت در سال گذشته سرمایه‌گذاری‌های تاریخی را برای حمایت از بهبود اقتصادی، اقدامات آب و هوایی، فناوری پاک و آموزش مهارت‌ها انجام داده است که همگی باعث ایجاد مشاغل پایدار می‌شوند. این شامل سرمایه گذاری برای حمایت از اجرای طرح اقلیم تقویت شده و بیش از 1 میلیارد دلار آموزش نیروی کار و حمایت از کارگران، از جمله در بخش هایی است که در حال گذار هستند.

مهارت ها و اقدامات آموزشی اعلام شده در بودجه 2021 همچنین تقریباً 500000 فرصت آموزشی و کار جدید را برای کانادایی ها از جمله در زمینه انرژی پاک ایجاد می کند.

امروز، محترم جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، و محترم سیموس اورگان جونیور، وزیر کار، میزبان یک میزگرد مجازی بودند تا به طور رسمی دور بعدی رایزنی های دولت در مورد قوانین پیشنهادی برای حمایت از این تلاش ها را آغاز کنند. دولت با همکاری نزدیک با کارگران سازمان یافته، کارفرمایان و کارگران در طول توسعه خود، اطمینان حاصل خواهد کرد که قانون منعکس کننده واقعیت های فعلی است. این رایزنی ها بر اساس پیشرفت های انجام شده تا کنون و همچنین دور اول مشاوره های انجام شده در سال گذشته انجام خواهد شد.

میزگرد امروز فرصتی را برای وزرا فراهم کرد تا از نظر سهامداران کلیدی در مورد رویکرد دولت به این قانون بشنوند و در مورد سرمایه گذاری ها و تعهدات فدرال موجود برای حمایت از کارگران و جوامع بحث کنند. شرکت‌کنندگان در این میزگرد شامل طیفی از ذینفعان از جمله سازمان‌های بومی، گروه‌های کارگری، انجمن‌های صنعتی، دانشگاه‌ها، سازمان‌های غیردولتی و سازمان‌های مهارتی و آموزشی بودند.

یکی از عناصر کلیدی رویکرد دولت برای ایجاد مشاغل پایدار، شناسایی و پیگیری فرصت‌هایی برای تنوع اقتصادی منطقه‌ای خواهد بود که منجر به رشد اقتصادی پایدار سازگار با اقتصاد خالص صفر خواهد شد. اقدامات اقلیمی فرصت های اقتصادی عظیمی را برای کارگران کانادایی ایجاد می کند. دولت کانادا متعهد است تا اطمینان حاصل کند که کارگران کانادا از مهارت های لازم برای استفاده از این فرصت ها برخوردار هستند. دولت همراه با کارگران و صنعت، اقتصاد قوی و محیطی سالم را برای امروز و فردا ارائه خواهد کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.