وزرای جولی و آناند به مشارکت خود در 58 امین کنفرانس امنیتی مونیخ پایان دادند

[ad_1] 20 فوریه 2022 – مونیخ، آلمان – امور جهانی کانادا ملانی جولی، وزیر امور خارجه، و آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی، امروز سفر موفقیت آمیزی به اروپا را به پایان رساندند، جایی که در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت کردند تا در مورد مهم ترین چالش های امنیتی جهان گفتگو کنند. وزرا

کد خبر : 169049
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۵۰
وزرای جولی و آناند به مشارکت خود در 58 امین کنفرانس امنیتی مونیخ پایان دادند

[ad_1]

20 فوریه 2022 – مونیخ، آلمان – امور جهانی کانادا

ملانی جولی، وزیر امور خارجه، و آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی، امروز سفر موفقیت آمیزی به اروپا را به پایان رساندند، جایی که در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت کردند تا در مورد مهم ترین چالش های امنیتی جهان گفتگو کنند.

وزرا به گفتگوهای جاری با همتایان خود درباره وضعیت در اوکراین و اطراف آن، از جمله اقدامات تهاجمی و خطرناک روسیه که امنیت و ثبات اوکراین را تهدید می کند و نظم بین المللی مبتنی بر قوانین را تضعیف می کند، ادامه دادند. به ویژه، وزیر جولی با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو دیدار کرد، جایی که او حمایت تزلزل ناپذیر کانادا از اتحاد و پیوند فراآتلانتیک را تقویت کرد. او همچنین با وزرای خارجه گروه 7 برای بحث در مورد امنیت اوکراین و اروپا و با همتایان خود از ارمنستان، فنلاند، ایتالیا، لیتوانی، قطر، رومانی و بریتانیا دیدار کرد.

وزیر آناند با الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین ملاقات کرد و در مورد کمک های همه جانبه ای که کانادا به اوکراین برای کمک به این کشور برای دفاع از حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال خود ارائه می کند، گفتگو کرد. این شامل کمک های نظامی مرگبار اهدایی کانادا به اوکراین است که در 19 فوریه وارد اوکراین شد. او همچنین با همتایان خود از گرجستان، آلمان، فنلاند، پرتغال، سنگاپور و سوئد دیدار کرد.

اصولی که زیربنای حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال اوکراین است، قابل به خطر افتادن نیست. کانادا، متحدان و شرکای آن به صراحت اعلام کرده اند که اگر روسیه اقدام نظامی علیه اوکراین انجام دهد، عواقب سنگینی از جمله تحریم های شدید در پی خواهد داشت.

در حالی که در کنفرانس، وزیر جولی در پانلی با بیل گیتس، آن لینده، وزیر امور خارجه سوئد، و کامفورت ارو، رئیس و مدیر عامل گروه بین المللی بحران شرکت کرد و در مورد گام‌های بعدی در مبارزه با همه‌گیری کووید-19 صحبت کردند. و آمادگی بهتر برای چالش های آینده مشابه. وزیر جولی بر تعهد کانادا به همکاری با نهادهای چندجانبه برای اطمینان از بهبودی فراگیر تاکید کرد و اطلاعات نادرست را به عنوان یک خطر واقعی و فعلی که مانع درک ویروس و واکسن می‌شود، شناسایی کرد.

وزیر آناند، به نوبه خود، در یک شام کاری که به میزبانی مشترک ناتو و شورای نظامی بین المللی در مورد آب و هوا و امنیت برگزار شد، شرکت کرد. در این شام، وزیر بر تعهد کانادا به اقدام اقلیمی تاکید کرد و در مورد قصد کانادا برای ایجاد و میزبانی مرکز عالی ناتو در اقلیم و امنیت بحث کرد. او همچنین چالش‌های راهبردی پیش روی بخش امنیتی را مطرح کرد، زیرا این بخش برای انطباق با اثرات تغییرات آب و هوایی تلاش می‌کند. وزیر آناند همچنین در یک صبحانه کاری به میزبانی گروه کوهن شرکت کرد، جایی که در کنار نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده و جیمز متیس وزیر دفاع اسبق ایالات متحده، وی تعهد قوی کانادا به اتحاد ناتو و قوانین بین المللی مبتنی بر قوانین را تکرار کرد. نظم در مواجهه با تهدیدات فعلی

کانادا همچنان متعهد به حمایت از متحدان و شرکای خود، حفظ ثبات جهانی و توسعه راه حل های مشترک برای چالش های امنیتی است. در این دوران چالش برانگیز، مجامع چندجانبه مانند کنفرانس امنیتی مونیخ، بستری جهانی برای گفتگو در مورد چالش‌های امنیتی فعلی و آینده و همچنین فرصت‌هایی برای تعمیق روابط دیپلماتیک و ارتقای همکاری‌های فراآتلانتیک در حمایت از نظم بین‌المللی مبتنی بر قوانین فراهم می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.