وزرای ارشد بریتانیا از محافظه کاران می خواهند که در پشت نخست وزیر تراس متحد شوند

[ad_1] لندن (رویترز) – وزرای ارشد بریتانیا روز یکشنبه از همکاران خود خواستند که پشت سر نخست وزیر لیز تراس متحد شوند و هشدار دادند که درگیری های داخلی قدرت را به حزب کارگر مخالف در انتخابات سال 2024 می دهد. تنها پس از گذشت یک ماه از این کار، تراس و تیمش برای اعتبار

کد خبر : 265221
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
وزرای ارشد بریتانیا از محافظه کاران می خواهند که در پشت نخست وزیر تراس متحد شوند

[ad_1]

لندن (رویترز) – وزرای ارشد بریتانیا روز یکشنبه از همکاران خود خواستند که پشت سر نخست وزیر لیز تراس متحد شوند و هشدار دادند که درگیری های داخلی قدرت را به حزب کارگر مخالف در انتخابات سال 2024 می دهد.

تنها پس از گذشت یک ماه از این کار، تراس و تیمش برای اعتبار می جنگند، پس از اینکه مجبور شدند به یک چرخش تحقیرآمیز بر سر تصمیم لغو بالاترین نرخ مالیات بر درآمد بریتانیا دست یابند.

کنفرانس سالانه حزب محافظه کار او در هفته گذشته با اختلاف و ناآرامی در میان اعضای پارلمان (نمایندگان پارلمان) حزب همراه بود و نظرسنجی‌ها به حزب کارگر برتری زیادی می‌دهد.

«کسانی که علیه نخست وزیر توطئه می کنند، به تشکیل دولت کارگر کمک می کنند. نمایندگان محافظه کار باید از رهبر حزب ما حمایت کنند نه اینکه علیه او کار کنند. ندیم زهاوی، وزیر ارشد دفتر کابینه در روز یکشنبه در میل نوشت: تفرقه تنها منجر به رانش، تاخیر و شکست خواهد شد.

او یکی از چهار وزیر کابینه بود که برای یک روزنامه یکشنبه مقالاتی نوشت تا از حزب خود بخواهد از تراس حمایت کند، پیش از بازگشت پارلمان پس از وقفه کوتاه در روز سه شنبه.

سوئلا براورمن، وزیر کشور، روز یکشنبه در روزنامه سان نوشت: «به عنوان یک حزب، اکنون باید حول او متحد شویم.

“پانچ پس از مشت”

تراس در حالی که به دنبال راه‌هایی برای تامین بودجه برنامه رشد کاهش مالیات خود است، بر سر محدود کردن افزایش برخی از مزایا به کمتر از نرخ تورم با چالش مواجه است، چیزی که بسیاری از قانون‌گذاران می‌گویند زمانی که میلیون‌ها خانواده با هزینه‌های سرسام‌آور غذا دست و پنجه نرم می‌کنند، نامناسب است. انرژی.

در حالی که وزرا می گویند هنوز تصمیمی نگرفته اند، ساندی تایمز گزارش داد که انتظار می رود تراس در برابر فشار وزرا برای رد کاهش واقعی رفاه تسلیم شود.

این گزارش به دو وزیر کابینه اشاره کرد که نامشان فاش نشده بود که گفتند دولت از حمایت پارلمان برای افزایش مزایا به جای تورم برخوردار نیست.

یکی از آنها می گوید: “او می تواند اکنون جلوی این کار را بگیرد و آن را از بین ببرد یا وقتی متوجه شوند که این یک بازی حسابی است و اعداد روی هم نمی روند، ما را با لگد و فریاد به سمت یک چرخش دیگر کشیده می شوند.” .

پنی موردانت، وزیر کابینه، که روزها پیش گفته بود مزایا باید متناسب با تورم افزایش یابد، در ساندی تلگراف نوشت که تصمیمات سختی لازم است.

پذیرش وضعیت موجود بسیار ساده تر است. هر کسی می تواند برای دوربین ها دست تکان دهد. هر کسی می تواند برای همه مردم همه چیز باشد. این همان چیز آسان است. شما رهبران را زمانی می‌سنجید که در رینگ قرار دارند و از نورهای رسانه‌ای که مشت به مشت می‌زنند و تصمیمات سخت مورد نیاز را می‌گیرند خیره شده‌اند.»

(گزارش توسط کایلی مک للان؛ ویرایش توسط باربارا لوئیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.