وزرای اتحادیه اروپا به دنبال توافق در مورد قوانین آب و هوا هستند زیرا مشکلات اقتصادی تعهدات سبز را آزمایش می کند

[ad_1] نشست قبلی برنامه ریزی شده توسط وزرای انرژی اتحادیه اروپا همچنین به آنها فرصتی می دهد تا در مورد طرح های اضطراری برای کاهش تقاضای گاز که انتظار می رود بروکسل در هفته های آینده در صورت کاهش بیشتر عرضه از روسیه آن را تنظیم کند، گفتگو کنند. انتظار می‌رود که نشست وزیران انرژی

کد خبر : 221748
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۰۸
وزرای اتحادیه اروپا به دنبال توافق در مورد قوانین آب و هوا هستند زیرا مشکلات اقتصادی تعهدات سبز را آزمایش می کند

[ad_1]

نشست قبلی برنامه ریزی شده توسط وزرای انرژی اتحادیه اروپا همچنین به آنها فرصتی می دهد تا در مورد طرح های اضطراری برای کاهش تقاضای گاز که انتظار می رود بروکسل در هفته های آینده در صورت کاهش بیشتر عرضه از روسیه آن را تنظیم کند، گفتگو کنند.

انتظار می‌رود که نشست وزیران انرژی در روز دوشنبه و وزرای محیط‌زیست در نشست روز بعد، مواضع مشترکی در مورد قوانین پیشنهادی برای دستیابی به هدف سال 2030 برای کاهش انتشار خالص به میزان 55 درصد نسبت به سطوح سال 1990 به توافق برسند. این قوانین انرژی های تجدیدپذیر را گسترش می دهد، بازار کربن اتحادیه اروپا را اصلاح می کند و فروش خودروهای جدید با سوخت فسیلی را از سال 2035 ممنوع می کند.

بروکسل می گوید بحران عرضه انرژی در سال جاری ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین به این معنی است که 27 کشور اتحادیه اروپا باید برای کنار گذاشتن سوخت های فسیلی سریعتر حرکت کنند. اما خطر رکود اقتصادی ناشی از افزایش قیمت انرژی برخی از کشورها را در مورد تغییرات سریع محتاط تر کرده است که نگران آن هستند که اختلال بیشتری ایجاد کند.

انتظار می رود وزرای انرژی از اهداف پیشنهادی کمیسیون اتحادیه اروپا در سال گذشته برای دریافت 40 درصد انرژی از منابع تجدیدپذیر و کاهش 9 درصدی مصرف انرژی در مقایسه با سطوح مورد انتظار تا سال 2030 حمایت کنند.

بروکسل این اهداف را در ماه گذشته به 45 و 13 درصد رساند تا به پایان اتکای کشورها به سوخت‌های فسیلی وارداتی – و گران‌تر – سرعت ببخشد. انتظار می رود وزیران پیشنهادات اولیه را تایید کنند و بررسی نسخه های ارتقا یافته را به اواخر سال جاری موکول کنند تا قوانین نهایی را با پارلمان اتحادیه اروپا مذاکره کنند.

انرژی های تجدیدپذیر حدود 22 درصد از انرژی اتحادیه اروپا را در سال 2020 به خود اختصاص دادند.

بر اساس قراردادهایی که پیش از نشست وزیران که توسط رویترز مشاهده شد، کشورها در حال بررسی تضعیف سایر بخش های قوانین هستند.

پیش نویس توافقنامه ها برخی از اهداف را داوطلبانه و نه الزام آور قانونی می کند، از جمله هدف کاهش مصرف انرژی اولیه و هدف برای انرژی های تجدیدپذیر که 2.6 درصد از سوخت های حمل و نقل را تا سال 2030 تشکیل می دهد.

کشورها همچنین در نظر دارند تا سال 2030 نیمی از هیدروژن مورد استفاده صنعت را از منابع تجدیدپذیر کاهش دهند.

برخی از دیپلمات ها این نگرانی را مطرح کردند که این تغییرات، در صورت تصویب، باعث می شود اتحادیه اروپا اهداف آب و هوایی خود را از دست بدهد. اما برخی دیگر گفتند که از کشورها انتظار دارند عناصر اصلی مورد نیاز برای دستیابی به اهداف انتشار گازهای گلخانه ای را حفظ کنند.

(گزارش توسط کیت آبنت؛ ویرایش توسط پیتر گراف)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.