وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا استراتژی کل سلامت و تندرستی را اعلام کردند

[ad_1] 04 مارس 2022 – اتاوا، ON – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا وزارت دفاع ملی (DND) و نیروهای مسلح کانادا (CAF) مشترکاً متعهد به سلامت و تندرستی هر یک از اعضای تیم دفاعی هستند. امروز DND و CAF استراتژی کل سلامت و تندرستی تیم دفاع را منتشر کردند. این استراتژی جامع بر بهبود

کد خبر : 174232
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا استراتژی کل سلامت و تندرستی را اعلام کردند

[ad_1]

04 مارس 2022 – اتاوا، ON – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

وزارت دفاع ملی (DND) و نیروهای مسلح کانادا (CAF) مشترکاً متعهد به سلامت و تندرستی هر یک از اعضای تیم دفاعی هستند.

امروز DND و CAF استراتژی کل سلامت و تندرستی تیم دفاع را منتشر کردند. این استراتژی جامع بر بهبود سلامت تیم دفاع برای نیروی کار قوی‌تر تمرکز می‌کند که به بهترین وجه قادر به مقابله با چالش‌های مختلف زندگی حرفه‌ای و شخصی است.

این راهبردها، برنامه‌ها و خدمات موجود را گرد هم می‌آورد و بر پایه آن استوار می‌شود که پایه و اساس رویکردی جامع به سلامت و تندرستی را برای همه اعضای تیم دفاعی ایجاد کرده است.

از طریق این استراتژی، DND و CAF در حال سرمایه گذاری هستند 950 میلیون دلار در برنامه ها و خدمات جدید و موجود سلامت و تندرستی که به نفع همه اعضای تیم دفاع است.

این استراتژی جدید با حمایت دولت کانادا از سلامت و تندرستی تیم دفاعی از طریق خط مشی دفاعی آن هماهنگ است. قوی، ایمن، درگیرو شامل کارهای مهمی است که برای رسیدگی به رفتار نادرست جنسی، نژادپرستی سیستماتیک، آزار و اذیت و تبعیض و همچنین تلاش برای حمایت از تنوع و فراگیری انجام می شود. این شامل ایجاد سازمان رئیس، رفتار و فرهنگ حرفه ای (CPCC) برای رهبری تحول فرهنگی است و اطمینان حاصل می کند که رفتارهای ما منعکس کننده بهترین بخش های سازمان ما و جامعه کانادا است.

با همکاری CPCC، دبیرخانه ضد نژادپرستی نقش مهمی در ایجاد یک محیط تیم دفاعی مبتنی بر عدالت، حیثیت و احترام برای همه اعضا در سراسر DND/CAF ایفا خواهد کرد.

استراتژی سلامت و تندرستی کل پایه و اساس یک رویکرد جامع تر به سلامت و تندرستی را ایجاد می کند که عواملی را در داخل و خارج از محل کار در نظر می گیرد که بر رفاه تیم دفاعی تأثیر می گذارد. این برنامه برای توانمندسازی مؤسسه، رهبران و اعضای تیم دفاعی با ابزارهای مورد نیاز برای بهبود سلامت و رفاه طراحی شده است.

در چارچوب این استراتژی، یک دفتر نظارت بر سلامت و تندرستی کل ایجاد شده است تا از نظارت مستمر برنامه برنامه‌های اقدام استراتژی کل سلامت و تندرستی، و استفاده از تصمیم‌گیری‌های درس‌گرفته و مبتنی بر شواهد اطمینان حاصل کند. این رویکرد بهبودهای مستمر را برای ایجاد یک تیم دفاعی سالم و انعطاف پذیر تسهیل می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.