وزارت دارایی می‌گوید تحریم‌ها روسیه را برای ایجاد زیرساخت بازار ارزهای دیجیتال تشویق می‌کند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] یکی از مقامات ارشد وزارت دارایی روسیه خاطرنشان کرد که با تحریم روسیه از منابع مالی جهانی، انگیزه مسکو برای ایجاد زیرساخت بازار داخلی برای دارایی های دیجیتال افزایش می یابد. این اظهار نظر در حالی است که روس ها دسترسی به پلتفرم های ارزهای دیجیتال خارجی را از دست می دهند. روسیه نیاز

کد خبر : 186810
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
وزارت دارایی می‌گوید تحریم‌ها روسیه را برای ایجاد زیرساخت بازار ارزهای دیجیتال تشویق می‌کند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

یکی از مقامات ارشد وزارت دارایی روسیه خاطرنشان کرد که با تحریم روسیه از منابع مالی جهانی، انگیزه مسکو برای ایجاد زیرساخت بازار داخلی برای دارایی های دیجیتال افزایش می یابد. این اظهار نظر در حالی است که روس ها دسترسی به پلتفرم های ارزهای دیجیتال خارجی را از دست می دهند.

روسیه نیاز به بازار دارایی های رمزنگاری محلی را تشخیص می دهد

در بحبوحه گسترش تحریم‌های بین‌المللی به دلیل تهاجم به اوکراین، روسیه توجه خود را به ارزهای دیجیتال معطوف کرده است در حالی که نگرانی‌ها در غرب افزایش می‌یابد که این کشور ممکن است از آنها برای دور زدن محدودیت‌های مالی استفاده کند. این جریمه ها بر فضای کریپتو نیز تأثیر گذاشته است و روس ها به سختی می توانند دارایی های دیجیتال خود را نقد کنند.

انگیزه‌ها برای ایجاد زیرساخت روسیه برای بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافته است، زیرا تحریم‌ها منجر به ایجاد محدودیت‌هایی برای اتباع روسیه در مبادلات خارجی شده است. به گزارش تاس، این اظهارات توسط ایوان چبسکوف، مدیر بخش سیاست مالی وزارت دارایی، در کنفرانس روز جهانی بانکداری بیان شد.

این مقام عالی رتبه خاطرنشان کرد: برای روس هایی که در خارج از کشور در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند، برداشت وجوه خود و تبدیل آنها به پول فیات بسیار دشوار شده است. چبسکوف توضیح داد که تابعیت روسیه اکنون تنظیم کننده های خارجی را نگران می کند، پول در حال مسدود شدن است و حساب های جدید رد می شود.

بنابراین، انگیزه ایجاد زیرساخت روسیه برای ارزهای دیجیتال، البته، حتی بیشتر می شود.

بازار کریپتو روسیه نه تنها به روس‌ها اجازه می‌دهد دارایی‌های خود را برداشت کنند، بلکه معاملات دیگری را نیز انجام دهند. به گفته وزارت دارایی، تعداد فزاینده ای از آنها مایل به انتقال سکه های خود به روسیه هستند. برخی از پلتفرم‌های تجاری، برای مثال صرافی‌های پیشرو کره جنوبی، دسترسی کاربران روسی را محدود کرده‌اند.

فضای کریپتو روسیه فقط تا حدی با قانون “در مورد دارایی های مالی دیجیتال” که در ژانویه 2021 لازم الاجرا شد، تنظیم می شود. مقامات مسکو همچنان در حال بحث در مورد آینده ارزهای رمزنگاری شده هستند و بانک مرکزی روسیه ممنوعیت کلی را پیشنهاد می کند در حالی که بیشتر موسسات از پیشنهاد Minfin برای قانونی کردن صنعت تحت کنترل شدید دولت حمایت کنید.

در ماه فوریه، دولت فدرال یک طرح نظارتی را بر اساس مفهوم این وزارتخانه تصویب کرد. در اواخر همان ماه، این وزارتخانه لایحه جدیدی با عنوان «در مورد ارز دیجیتال» ارائه کرد که قوانین جامعی را برای این بخش معرفی می کرد. خبرگزاری تاس افزود، وزارت دارایی همچنین در حال تلاش برای رسیدگی به جنبه‌های مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال است.

برچسب ها در این داستان

رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، مبادلات رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، قانونی‌سازی، زیرساخت‌های بازار، مقررات، محدودیت‌ها، روسیه، روسیه، شهروندان روسیه، کاربران روسی، تحریم‌ها، تراکنش‌ها، اوکراین، اوکراین، برداشت‌ها

آیا فکر می کنید روسیه به زودی اقداماتی را برای ایجاد زیرساخت بازار کریپتو خود انجام خواهد داد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.