وزارت دادگستری 500 هزار دلار باج و ارز رمزنگاری شده را از هکرهای کره شمالی با حمایت دولتی توقیف کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) 500 هزار دلار باج و ارز دیجیتال از یک گروه کره شمالی تحت حمایت دولت را ضبط کرده است. لیزا او. موناکو، معاون دادستان کل، گفت: «ما وجوه دزدیده شده را به قربانیان برمی گردانیم. وزارت دادگستری کریپتو را از گروه تحت حمایت دولت کره شمالی توقیف کرد وزارت

کد خبر : 231647
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
وزارت دادگستری 500 هزار دلار باج و ارز رمزنگاری شده را از هکرهای کره شمالی با حمایت دولتی توقیف کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) 500 هزار دلار باج و ارز دیجیتال از یک گروه کره شمالی تحت حمایت دولت را ضبط کرده است. لیزا او. موناکو، معاون دادستان کل، گفت: «ما وجوه دزدیده شده را به قربانیان برمی گردانیم.

وزارت دادگستری کریپتو را از گروه تحت حمایت دولت کره شمالی توقیف کرد

وزارت دادگستری آمریکا (DOJ) روز سه شنبه اعلام کرد که حدود 500 هزار دلار از بازیگران باج افزار کره شمالی و توطئه گران آنها ضبط و ضبط کرده است. این وزارتخانه اضافه کرد که شکایتی را در منطقه کانزاس تنظیم کرده است تا ارز دیجیتالی را که به عنوان باج به هکرهای کره شمالی پرداخت شده یا برای پولشویی این گونه باج‌گیری‌ها استفاده می‌شود.

وزارت دادگستری اعلام کرد:

در ماه مه 2022، FBI یک حکم توقیف مهر و موم شده برای این وجوه به ارزش تقریباً نیم میلیون دلار ارائه کرد. وجوه ضبط شده شامل باج های پرداخت شده توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در کانزاس و کلرادو است.

معاون دادستان کل لیزا او. موناکو روز سه‌شنبه در کنفرانس بین‌المللی امنیت سایبری 2022 تکرار کرد: «ما تقریباً نیم میلیون دلار باج و ارز دیجیتال مورد استفاده برای پولشویی این پرداخت‌ها را ضبط کردیم.» وی افزود: به لطف گزارش‌دهی سریع و همکاری یک قربانی، دادستان‌های FBI و وزارت دادگستری فعالیت‌های یک گروه تحت حمایت دولت کره شمالی را مختل کرده‌اند که باج‌افزاری به نام Maui را مستقر می‌کند.

موناکو توضیح داد که سال گذشته، گروه کره شمالی سرورهای یک مرکز پزشکی کانزاس را که برای «ذخیره داده‌های حیاتی و کارکرد تجهیزات کلیدی» استفاده می‌شد، رمزگذاری کرد. مهاجمان باج خواستند که بیمارستان پرداخت کرد.

اف‌بی‌آی و دادستان‌های وزارت دادگستری، پرداخت باج را از طریق بلاک چین ردیابی کردند. معاون دادستان کل آمریکا توضیح داد: «اف‌بی‌آی پولشویی‌های مستقر در چین را شناسایی کرد – آن‌هایی که به طور منظم به کره‌شمالی‌ها در «نقد کردن» باج‌گیری به ارزهای فیات کمک می‌کنند. «تحلیل بلاک چین اضافی نشان داد که همین حساب‌ها حاوی پرداخت‌های باج دیگری هستند. FBI آن‌ها را به یک ارائه‌دهنده پزشکی دیگر در کلرادو و قربانیان احتمالی خارج از کشور ردیابی کرد.

موناکو افزود:

امروز توقیف آن دیه ها را علنی کرده ایم و وجوه دزدیده شده را به قربانیان برمی گردانیم.

در اکتبر سال گذشته، موناکو ایجاد یک تیم ملی اجرای ارزهای دیجیتال (NCET) را اعلام کرد. وزارت دادگستری توضیح داد که هدف این ابتکار «مقابله با تحقیقات پیچیده و پیگرد سوء استفاده های جنایی از ارزهای دیجیتال، به ویژه جرایم انجام شده توسط مبادلات ارزهای مجازی، خدمات اختلاط و سقوط، و بازیگران زیرساخت پولشویی است». این تیم همچنین به ردیابی و بازیابی دارایی های از دست رفته در اثر کلاهبرداری و اخاذی، از جمله پرداخت های ارز دیجیتال به گروه های باج افزار کمک خواهد کرد.

برچسب ها در این داستان

پرداخت باج رمزی، پرداخت باج ارزهای دیجیتال، وزارت دادگستری، FBI، FBI، رمزارز را توقیف کرد، بیمارستان کانزاس، لیزا او.

نظر شما در مورد توقیف باج و ارزهای دیجیتال توسط وزارت دادگستری از یک گروه تحت حمایت دولت کره شمالی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.