وزارت دادگستری منصوب شده در ایالات متحده با درخواست احضاریه در پرونده ورشکستگی FTX مخالف است – بیت کوین نیوز

[ad_1] پس از درخواست وکلای FTX برای احضار سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX (SBF) و اعضای خانواده او، امین منصوب شده توسط وزارت دادگستری ایالات متحده با این درخواست مخالفت کرده است. متولی ایالات متحده توضیح داد که این حرکت تلاش های بازرس مستقل منصوب فدرال را تکرار می کند. استدلال متولی ایالات

کد خبر : 315305
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
وزارت دادگستری منصوب شده در ایالات متحده با درخواست احضاریه در پرونده ورشکستگی FTX مخالف است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پس از درخواست وکلای FTX برای احضار سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX (SBF) و اعضای خانواده او، امین منصوب شده توسط وزارت دادگستری ایالات متحده با این درخواست مخالفت کرده است. متولی ایالات متحده توضیح داد که این حرکت تلاش های بازرس مستقل منصوب فدرال را تکرار می کند.

استدلال متولی ایالات متحده برای محدود کردن تلاش های تکراری در تحقیقات ورشکستگی FTX

حدود یک هفته پیش، وکلای مدافع بدهکاران FTX درخواستی را برای احضار و بازجویی از حلقه داخلی سام بانکمن-فرید (SBF) و اعضای خانواده به دادگاه ورشکستگی ارائه کردند. وکلای FTX اظهار داشتند که می خواهند از SBF، والدینش جوزف بنکمن و باربارا فرید، برادرش گابریل بنکمن-فرید و چهار عضو تیم اجرایی FTX/Alameda بازجویی کنند. تیم حقوقی خاطرنشان کرد که چندین نفر از این افراد ظاهراً با روند ورشکستگی همکاری نمی کردند.

پس از ثبت درخواست، متولی ایالات متحده منصوب شده توسط وزارت دادگستری (DOJ) درخواست اعتراضی را علیه پیشنهاد احضاریه ارائه کرد. اندرو وارا، امین ایالات متحده در پرونده ورشکستگی FTX، در دسامبر 2022 به روند رسیدگی اضافه شد. در پرونده مخالفت، وارا استدلال کرد که احضاریه ها و بازجویی ها می تواند اتلاف وقت باشد و منجر به تلاش های تحقیقاتی تکراری شود. وارا تاکید کرد که دادگاه ورشکستگی “موظف است از هزینه های غیرضروری در اداره یک دارایی جلوگیری کند.”

«برای جلوگیری از تلاش‌های مضاعف و جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری در اداره این دارایی‌ها، متولی ایالات متحده محترمانه درخواست می‌کند که اگر دادگاه دستور انتصاب بازپرس را صادر کند، آنگاه دادگاه دامنه معافیت قانون 2004 را همزمان با دامنه آن تعیین کند. از تحقیقات بازرس، جزئیات بایگانی امین ایالات متحده. پرونده وارا در دادگاه ورشکستگی به این نتیجه می رسد:

از این رو، امین ایالات متحده محترمانه از دادگاه درخواست می‌کند که دامنه تحقیقاتی درخواست‌ها را همزمان با دامنه تحقیقات بازپرس تعیین کند و هر گونه تسهیلات دیگر و بیشتر را که دادگاه عادلانه و مناسب تشخیص دهد اعطا کند.

وارا معتقد است که ممتحن در این مورد که شامل مقدار زیادی پول است، موجه است و سه عضو کنگره خواستار یک ممتحن مستقل شده اند. سناتورهای الیزابت وارن (D-Mass)، جان هیکن لوپر (D-Colo.) و سینتیا لومیس (R-Wyo.) از قاضی جان دورسی از دادگاه ورشکستگی ناحیه دلاور خواسته اند تا از انتصاب یک بازرس مستقل حمایت کند. سناتورهای آمریکایی تاکید کردند که “تحقیق عینی درباره فعالیت هایی که منجر به فروپاشی FTX شد” ضروری است.

برچسب ها در این داستان

اندرو وارا، دادگاه ورشکستگی، دادگاه ورشکستگی ناحیه دلاور، باربارا فرید، یکی از بنیانگذاران، سقوط، کنگره، سینتیا لومیس، بدهکاران، وزارت دادگستری، تلاش های تکراری، الیزابت وارن، املاک، هزینه ها، اعضای خانواده، ftx، گابریل بنکمن-فرید، بازرس مستقل، دایره داخلی، تحقیق، جان هیکنلوپر، جوزف بنکمن، قاضی جان دورسی، حرکت، عدم همکاری، اعتراض، تحقیق عینی، مخالفت، روند رسیدگی، پرسش، سام بنکمن-فرید، sbf، سناتورها، احضاریه، متولی آمریکا

به نظر شما گام بعدی در پرونده ورشکستگی FTX برای اطمینان از یک تحقیق عینی و موثر در مورد سقوط شرکت چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.