وزارت دادگستری شبکه ای متشکل از 150 دادستان فدرال را برای مبارزه با استفاده مجرمانه از رمزارز راه اندازی کرد – مقررات بیت کوین نیوز

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) شبکه هماهنگ کننده دارایی دیجیتال در سراسر کشور را با بیش از 150 دادستان فدرال ایجاد کرده است. این مقام توضیح داد که شبکه جدید “تلاش های خود را برای مبارزه با تهدید فزاینده ناشی از استفاده غیرقانونی از دارایی های دیجیتال برای عموم مردم آمریکا” بیشتر خواهد کرد. شبکه

کد خبر : 257152
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۳۵
وزارت دادگستری شبکه ای متشکل از 150 دادستان فدرال را برای مبارزه با استفاده مجرمانه از رمزارز راه اندازی کرد – مقررات بیت کوین نیوز


وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) شبکه هماهنگ کننده دارایی دیجیتال در سراسر کشور را با بیش از 150 دادستان فدرال ایجاد کرده است. این مقام توضیح داد که شبکه جدید “تلاش های خود را برای مبارزه با تهدید فزاینده ناشی از استفاده غیرقانونی از دارایی های دیجیتال برای عموم مردم آمریکا” بیشتر خواهد کرد.

شبکه هماهنگ کننده دارایی دیجیتال دولت ایالات متحده

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) روز جمعه اعلام کرد که بخش جنایی آن شبکه سراسری هماهنگ کننده دارایی دیجیتال (DAC) را ایجاد کرده است.

وزارت دادگستری خاطرنشان کرد که راه‌اندازی شبکه DAC «در راستای پیشبرد تلاش‌های این وزارتخانه برای مبارزه با تهدید فزاینده ناشی از استفاده غیرقانونی از دارایی‌های دیجیتال برای مردم آمریکا است» و توضیح داد:

شبکه DAC که توسط تیم ملی اجرای ارزهای رمزنگاری شده (NCET) رهبری می‌شود، از بیش از 150 دادستان فدرال منتخب از دفاتر دادستانی ایالات متحده و در بخش‌های دعوی دعوی این وزارتخانه تشکیل شده است.

وزارت دادگستری افزود که شبکه DAC به عنوان انجمن اصلی آن برای دادستان ها برای کسب و انتشار آموزش های تخصصی، تخصص فنی و راهنمایی در مورد تحقیق و تعقیب جرایم دارایی های دیجیتال عمل خواهد کرد.

دستیار دادستان کل Kenneth A. Polite Jr. از بخش جنایی وزارت دادگستری گفت: تحولات دارایی های دیجیتال “چشم انداز جدیدی را برای مجرمان ایجاد کرده است تا از نوآوری برای بیشتر تهدیدات جنایی و امنیت ملی در داخل و خارج از کشور استفاده کنند.” او توضیح داد:

از طریق ایجاد شبکه DAC، بخش جنایی و تیم ملی اجرای ارزهای رمزنگاری شده اطمینان حاصل می کنند که این وزارتخانه و دادستان های آن در بهترین موقعیت برای مبارزه با استفاده های جنایی همیشه در حال تکامل از فناوری دارایی دیجیتال هستند.

وزارت دادگستری در اکتبر سال گذشته تیم ملی اجرای ارزهای رمزنگاری شده را راه اندازی کرد “برای رسیدگی به تحقیقات و پیگردهای پیچیده سوء استفاده های جنایی از ارزهای دیجیتال، به ویژه جرایم انجام شده توسط صرافی های ارز مجازی، خدمات اختلاط و سقوط، و بازیگران زیرساخت پولشویی.”

اعضای شبکه DAC در مورد “کاربرد مقامات و قوانین موجود در دارایی های دیجیتال و بهترین شیوه ها برای بررسی جرایم مربوط به دارایی های دیجیتال” یاد خواهند گرفت. وزارت دادگستری تصریح کرد: آنها شامل تهیه پیش نویس احکام بازرسی و توقیف، دستورات منع، اقدامات کیفری و مدنی مصادره، کیفرخواست و سایر دادخواست ها می شوند و افزودند:

شبکه DAC همچنین به عنوان منبع اطلاعات و بحث در مورد مسائل جدید دارایی دیجیتال، مانند defi، خدمت خواهد کرد [decentralized finance]، قراردادهای هوشمند، پلتفرم های مبتنی بر توکن و استفاده از آنها در فعالیت های مجرمانه.

وزارت دادگستری خاطرنشان کرد، علاوه بر این، شبکه DAC “آگاهی را در مورد ملاحظات بین المللی منحصر به فرد اکوسیستم رمزنگاری، از جمله مزایای استفاده از روابط خارجی و چالش های تحقیقات دارایی دیجیتال فرامرزی افزایش خواهد داد.”

نظر شما در مورد ایجاد شبکه هماهنگ کننده دارایی دیجیتال در سراسر کشور با بیش از 150 دادستان فدرال برای مبارزه با استفاده غیرقانونی از رمزنگاری توسط DOJ چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.