وزارت دادگستری دو نفر را با طرح میلیون دلاری برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران متهم می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) دو نفر را متهم کرده است که متهم به طرح یک میلیون دلاری توکن غیرقابل تعویض (NFT) “کشیدن فرش” هستند. وزارت دادگستری توضیح داد که آنها پروژه NFT را در عرض چند ساعت پس از فروش رها کردند، وب سایت را غیرفعال کردند و بیش از 1 میلیون دلار

کد خبر : 183657
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
وزارت دادگستری دو نفر را با طرح میلیون دلاری برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران متهم می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) دو نفر را متهم کرده است که متهم به طرح یک میلیون دلاری توکن غیرقابل تعویض (NFT) “کشیدن فرش” هستند. وزارت دادگستری توضیح داد که آنها پروژه NFT را در عرض چند ساعت پس از فروش رها کردند، وب سایت را غیرفعال کردند و بیش از 1 میلیون دلار رمزنگاری را به کیف پول هایی که کنترل می کردند منتقل کردند.

خریداران NFT در یک کلاهبرداری فرش کشی کلاهبرداری کردند

وزارت دادگستری ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که دو جوان 20 ساله به “طرح کلاهبرداری و پولشویی با رمز غیرقابل تعویض (NFT) متهم شده اند. متهمان، اتان نگوین و آندره لاکونا، ظاهراً از خریداران NFT هایی که به عنوان “فرستی” تبلیغ شده بودند، کلاهبرداری کردند.

به گفته وزارت دادگستری، در تاریخ 9 ژانویه یا حدوداً، متهمان «پروژه Frosties NFT را ظرف چند ساعت پس از فروش Frosties NFT رها کردند، وب‌سایت Frosties را غیرفعال کردند و تقریباً 1.1 میلیون دلار درآمد ارزهای دیجیتال را از این طرح به کیف‌پول‌های مختلف ارزهای دیجیتال منتقل کردند. کنترل آنها در چندین تراکنش که برای مبهم کردن منبع اصلی وجوه طراحی شده است.

دامیان ویلیامز، دادستان ایالات متحده گفت:

آقایان نگوین و لاکونا به سرمایه گذاران وعده مزایای Frosties NFTs را دادند، اما وقتی فروخت، فرش را از زیر قربانیان بیرون کشیدند، تقریباً بلافاصله وب سایت را تعطیل کردند و پول را منتقل کردند.

وزارت دادگستری خاطرنشان کرد: نگوین و لاکونا در لس آنجلس، کالیفرنیا دستگیر شدند، زیرا آنها آماده فروش مجموعه دوم NFT هایی بودند که با عنوان “Embers” تبلیغ می شد.

وزارت دادگستری معتقد است که Embers «یکی دیگر از طرح‌های کلاهبرداری» است، و اشاره می‌کند که انتظار می‌رفت در 26 مارس یا حوالی آن راه‌اندازی شود و پیش‌بینی می‌شود که تقریباً 1.5 میلیون دلار درآمد از ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

وزارت دادگستری با اشاره به اینکه هر اتهام حداکثر 20 سال حبس دارد، گفت: متهمان “هر کدام به یک فقره ارتکاب کلاهبرداری … و یک مورد توطئه برای ارتکاب پولشویی متهم هستند.”

نظر شما در مورد این قاب کشی فرش NFT چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.