وزارت دادگستری از قربانیان کلاهبرداری سام بنکمن-فرید می خواهد جلو بیایند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) از قربانیان کلاهبرداری سام بنکمن-فرید (SBF) مدیر عامل سابق FTX (SBF) خواسته است که به این موضوع رسیدگی کنند. وزارت دادگستری خاطرنشان کرد که مدیر سابق FTX به «کلاهبرداری از مشتریان FTX.com، سرمایه گذاران در FTX.com و وام دهندگان به Alameda Research» متهم شده است. وزارت دادگستری از قربانیان

کد خبر : 303728
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
وزارت دادگستری از قربانیان کلاهبرداری سام بنکمن-فرید می خواهد جلو بیایند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) از قربانیان کلاهبرداری سام بنکمن-فرید (SBF) مدیر عامل سابق FTX (SBF) خواسته است که به این موضوع رسیدگی کنند. وزارت دادگستری خاطرنشان کرد که مدیر سابق FTX به «کلاهبرداری از مشتریان FTX.com، سرمایه گذاران در FTX.com و وام دهندگان به Alameda Research» متهم شده است.

وزارت دادگستری از قربانیان کلاهبرداری SBF می خواهد جلو بیایند

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) روز جمعه از طریق وب سایت خود با قربانیان کلاهبرداری سام بنکمن-فرید (SBF) تماس گرفت و حقوق آنها را توضیح داد و از آنها خواست که در این زمینه حضور یابند. هنگامی که صرافی ارز دیجیتال در نوامبر سال گذشته اعلام ورشکستگی کرد، Bankman-Fried FTX را تأسیس کرد و به عنوان مدیر عامل آن خدمت کرد.

DOJ نوشت:

اگر فکر می کنید که ممکن است قربانی کلاهبرداری توسط ساموئل بنکمن-فرید، a/k/a ‘SBF’ شده باشید، لطفاً با هماهنگ کننده قربانی/شاهد در دفتر دادستانی ایالات متحده تماس بگیرید… برای کمک در تأیید اینکه آیا قربانی هستید یا خیر. در این مورد.

وزارت دادگستری توضیح داد که در 13 دسامبر 2022، “یک کیفرخواست هشت موردی که ساموئل بنکمن-فرید را به کلاهبرداری از مشتریان FTX.com، سرمایه گذاران در FTX.com و وام دهندگان به Alameda Research متهم می کرد، افشا شد.”

وزارت دادگستری تصریح کرد: «بانکمن-فرید به کلاهبرداری با سیم، توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از طریق سیم، توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از کالاها، توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری اوراق بهادار، توطئه برای ارتکاب پولشویی، و توطئه برای کلاهبرداری از ایالات متحده و نقض کمپین متهم است. قوانین.”

وزارت دادگستری از قربانیان کلاهبرداری سام بنکمن-فرید می خواهد جلو بیایند
فهرست حقوق قربانیان جنایات فدرال که توسط وزارت دادگستری مشخص شده است. منبع: DOJ

طبق قانون فدرال، دادستان ها موظفند با قربانیان احتمالی جنایت تماس بگیرند تا آنها را از حقوق خود مطلع کنند.

با این حال، در اسناد دادگاهی که روز جمعه بایگانی شد، دادستان های فدرال در منهتن از قاضی ناحیه ایالات متحده، لوئیس A. کاپلان، که به پرونده SBF منصوب شده است، خواستند اجازه استفاده از یک وب سایت برای اطلاع رسانی به قربانیان را به جای تماس با هر یک از آنها به صورت جداگانه. آنها ادعا کردند که صرافی رمزارز سقوط کرده FTX می تواند به بیش از یک میلیون نفر بدهکار باشد و تماس با هر فرد را “غیر عملی” می کند.

Bankman-Fried که در حال حاضر با وثیقه 250 میلیارد دلاری در خانه پدر و مادرش به سر می برد، در اتهامات کلاهبرداری خود را بی گناه دانسته است. در همین حال، وزارت دادگستری اقدام به توقیف سهام Robinhood Markets (Nasdaq: HOOD) به ارزش حدود 460 میلیون دلار کرده است که با رئیس سابق FTX مرتبط است.

نظر شما در مورد درخواست وزارت دادگستری از قربانیان کلاهبرداری سام بنکمن-فرید چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.