وزارت خزانه داری ایالات متحده تلاش می کند کشورهای اروپایی را به اجرای تحریم ها علیه روسیه وادار کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] مقامات وزارت خزانه داری آمریکا در این ماه به اروپا سفر خواهند کرد تا کشورهای بیشتری را به اعمال تنبیهی علیه روسیه وادار کنند. این تور که شامل بازدید از سوئیس، ایتالیا و آلمان است، با هدف متوقف کردن شرکت‌های پشتیبانی مادی در این ایالت‌ها به روسیه، تهدید به قطع تجارت در صورت عدم

کد خبر : 344681
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
وزارت خزانه داری ایالات متحده تلاش می کند کشورهای اروپایی را به اجرای تحریم ها علیه روسیه وادار کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

مقامات وزارت خزانه داری آمریکا در این ماه به اروپا سفر خواهند کرد تا کشورهای بیشتری را به اعمال تنبیهی علیه روسیه وادار کنند. این تور که شامل بازدید از سوئیس، ایتالیا و آلمان است، با هدف متوقف کردن شرکت‌های پشتیبانی مادی در این ایالت‌ها به روسیه، تهدید به قطع تجارت در صورت عدم رعایت آنها می‌شود.

خزانه داری آمریکا خواستار اجرای تحریم ها علیه روسیه در اروپا شد

دولت ایالات متحده به دنبال این است که روابط تجاری روسیه را که هنوز با شرکت ها و کشورهای اروپایی دارد، به زور از کار بیاندازد. به گزارش آسوشیتدپرس، دو مقام وزارت خزانه داری آمریکا اواخر این ماه به اروپا سفر خواهند کرد تا کشورهای اروپایی را از هرگونه حمایت از فدراسیون روسیه بازدارند.

مقامات خزانه داری لیز روزنبرگ و برایان نلسون توری را آغاز خواهند کرد که شامل توقف هایی در ایتالیا، سوئیس و آلمان خواهد بود. آنها با شرکت ها و مؤسسات مالی دیدار خواهند کرد تا سعی کنند آنها را مجبور به قطع روابط با روسیه کنند یا با انسداد فعالیت های تجاری خود با کشورهایی که 50 درصد اقتصاد جهانی را نمایندگی می کنند مواجه شوند.

این تور همچنین شامل قزاقستان می شود و هدف آن توقف ارائه خدمات مادی یا اطلاعاتی این کشور به روسیه است.

بخش تحریم ها و اثربخشی

در حالی که مقامات و سیاستمداران آمریکایی از رشد آهسته روسیه در نتیجه تحریم‌های اقتصادی سخن می‌گویند، تحلیلگران ادعا می‌کنند که این اقدامات برای ایالات متحده اثر معکوس داشته است و کشورهای دیگر را به یافتن و ترویج جایگزین‌هایی برای دلار آمریکا در بازارهای بین‌المللی سوق می‌دهد.

روسیه با هدایت تولید خود به بازارهای مختلف که در اعمال آنها بی طرف بوده اند، توانسته است برخی از این تحریم ها را نادیده بگیرد. به عنوان مثال، روسیه در حال حاضر با استفاده از معیار دبی به هند نفت می فروشد، با قیمتی بالاتر از سقف 60 دلاری که کشورهای G7 و اتحادیه اروپا در 3 دسامبر برای محدود کردن درآمد این کشور وضع کردند.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه اخیراً موضع خود را در مورد نقش اروپا در این موارد روشن کرده است. از نظر او، اتحادیه اروپا اغلب درگیر امور شخص ثالث می شود و کشورهای دیگر آن را «پیروان آمریکا» می دانند، چیزی که به بلوک اجازه نمی دهد به خودمختاری استراتژیک دست یابد.

با این حال، رئیس جمهور جو بایدن مجموعه ای از تحریم ها را که شرکت ها، سیاستمداران و مجموعه نظامی-صنعتی روسیه را تحت تأثیر قرار می دهد تمدید کرد و اظهار داشت که روسیه همچنان تهدیدی قابل توجه در برابر میلیاردها دلاری است که از سوی الیگارش های روسی و از سوی روسیه مسدود شده است. بانک مرکزی روسیه در تلاش برای تضعیف توانایی های خود در مناقشه روسیه و اوکراین.

برچسب ها در این داستان

برایان نلسون، معیار دبی، امانوئل مکرون، اروپا، g7، هند، لیز روزنبرگ، نفت، روسیه، تحریم ها، تجارت، ایالات متحده

نظر شما در مورد تحریم روسیه و اجرای آن توسط کشورهای جهان چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.