وزارت خزانه داری ایالات متحده برنامه های اعتباری پیشرفته مالیات بر انرژی را در 31 می باز می کند

[ad_1] وزارت خزانه داری این خبر را در حالی اعلام کرد که دستورالعمل اولیه برنامه قانون کاهش تورم را با هدف توسعه ظرفیت تولید و مشاغل ایالات متحده در فناوری های انرژی پاک و مشوق های مالیاتی جداگانه برای پروژه های انرژی خورشیدی و بادی در مقیاس کوچک در جوامع کم درآمد و محروم صادر

کد خبر : 319674
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۳:۳۶
وزارت خزانه داری ایالات متحده برنامه های اعتباری پیشرفته مالیات بر انرژی را در 31 می باز می کند

[ad_1]

وزارت خزانه داری این خبر را در حالی اعلام کرد که دستورالعمل اولیه برنامه قانون کاهش تورم را با هدف توسعه ظرفیت تولید و مشاغل ایالات متحده در فناوری های انرژی پاک و مشوق های مالیاتی جداگانه برای پروژه های انرژی خورشیدی و بادی در مقیاس کوچک در جوامع کم درآمد و محروم صادر کرد.

کنگره مجموعاً 10 میلیارد دلار اعتبار مالیاتی پروژه های انرژی پیشرفته را تصویب کرد که 4 میلیارد دلار آن برای جوامع زغال سنگ آسیب دیده از جمله مشوق های انرژی پاک به ارزش 369 میلیارد دلار در قانون IRA است. برای واجد شرایط بودن در دور اول، متقاضیان باید یک “مقاله مفهومی” را تا 31 ژوئیه به وزارت نیرو ارسال کنند، که مشخص می کند آیا می تواند در روند تصویب پیش برود یا خیر.

راهنمای خزانه داری برای این برنامه چندین نمونه از پروژه های احتمالی واجد شرایط را ارائه می دهد، از جمله پروژه هایی که دی اکسید کربن را جذب یا جدا می کنند، هیدروژن تولید می کنند با انرژی صفر یا کم انتشار، تولید سوخت های زیستی تجدیدپذیر و وسایل نقلیه الکتریکی باتری و همچنین مواد حیاتی برای آن وسایل نقلیه و زیرساخت شارژ

جایزه اعتبارات کم درآمد

برای پروژه‌های بادی و خورشیدی در جوامع کم‌درآمد و محروم «عدالت زیست‌محیطی»، IRA برای این پروژه‌ها یک جایزه 10 یا 20 درصدی به اضافه 30 درصد اعتبار مالیاتی عمومی ارائه می‌کند. این اعتبار پاداش در مجموع به ظرفیت تولید 1.8 گیگاوات در سال و محدودیت هر پروژه پنج مگاوات محدود می شود.

با این وجود، یکی از مقامات خزانه داری ایالات متحده گفت که از آنجایی که یک پروژه خورشیدی معمولی یک تا پنج مگاوات است، اعتبار پاداش می تواند سالانه بیش از 1000 پروژه جدید را هدایت کند.

وزارت خزانه داری در دستورالعمل عدالت زیست محیطی اعلام کرد که برای سال 2023، 700 مگاوات از کل ظرفیت پروژه به تسهیلات مستقر در جوامع کم درآمد با نرخ فقر حداقل 20 درصد و متوسط ​​درآمد کمتر از 80 درصد میانگین دولتی اختصاص خواهد یافت.

وزارت خزانه داری 200 مگاوات ظرفیت برای تاسیسات مستقر در زمین های هند و 200 مگاوات برای ساختمان های مسکونی یارانه ای فدرال اختصاص خواهد داد.

700 مگاوات دیگر ظرفیت برای نیمی از مزایای مالی برق تولید شده برای خانوارهایی با درآمدهای زیر 200 درصد خط فقر یا کمتر از 80 درصد درآمد متوسط ​​منطقه ذخیره می شود.

وزارت خزانه داری در بیانیه ای گفت: «فرایند درخواست برای برنامه اعتباری پاداش جوامع کم درآمد در سال 2023 در دو مرحله افتتاح خواهد شد. ابتدا پذیرفته شد، با درخواست‌هایی برای پروژه‌های دیگر.

(گزارش توسط دیوید لادر؛ ویرایش توسط چیزو نومیاما و دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.