وزارت خزانه داری ایالات متحده «آموزش» رمزنگاری را برای افزایش آگاهی از ریسک راه اندازی می کند

[ad_1] بینش های کلیدی: خزانه‌داری برنامه آموزش مالی را راه‌اندازی می‌کند و آگاهی از ریسک‌های سرمایه‌گذاری کریپتو را ایجاد می‌کند. کمیسیون آموزش سواد مالی وزارت خزانه داری مواد آموزشی را توسعه خواهد داد. بخش آموزشی جدید شامل 20 آژانس مختلف از جمله SEC است. وزارت خزانه داری ایالات متحده می خواهد با راه اندازی یک

کد خبر : 176368
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
وزارت خزانه داری ایالات متحده «آموزش» رمزنگاری را برای افزایش آگاهی از ریسک راه اندازی می کند

[ad_1]

بینش های کلیدی:

  • خزانه‌داری برنامه آموزش مالی را راه‌اندازی می‌کند و آگاهی از ریسک‌های سرمایه‌گذاری کریپتو را ایجاد می‌کند.
  • کمیسیون آموزش سواد مالی وزارت خزانه داری مواد آموزشی را توسعه خواهد داد.
  • بخش آموزشی جدید شامل 20 آژانس مختلف از جمله SEC است.

وزارت خزانه داری ایالات متحده می خواهد با راه اندازی یک برنامه آموزشی به مصرف کنندگان در مورد خطرات سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال آموزش دهد.

نلی لیانگ، معاون وزیر خزانه داری در امور مالی داخلی، گفت: هدف بخش اجرایی ارتقای سواد رمزنگاری در میان خانواده های آمریکایی با دسترسی محدود به خدمات مالی اصلی است. رویترز.

ما بیشتر و بیشتر درباره سرمایه‌گذاران و خانواده‌هایی می‌شنویم که دارایی‌های رمزنگاری شده را خریداری می‌کنند، و پیچیدگی نحوه عملکرد برخی از این دارایی‌ها را می‌دانیم. به نظر می‌رسد این منطقه‌ای است که آموزش بیشتر (و) آگاهی بیشتر می‌تواند مفید باشد.»

کمیسیون آموزش سواد مالی وزارت خزانه داری قصد دارد منابع آموزشی تولید کند. همچنین باعث ایجاد آگاهی در مورد اینکه دارایی های دیجیتال چگونه هستند، ایجاد می کند بیت کوین و اتریوم عملکرد و تفاوت آنها با سایر روش های پرداخت سنتی. همچنین بر پیچیدگی ها و خطرات سرمایه گذاری در دارایی های کریپتو تاکید خواهد کرد.

بازوی آموزشی جدید شامل 20 آژانس مختلف از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، دفتر کنترل ارز (OCC)، و شرکت بیمه سپرده فدرال است.

تنظیم کننده ها ابراز نگرانی می کنند

طوفانی بین بخش رو به رشد کریپتو و رگولاتورهایی که ابراز نگرانی می‌کنند مبنی بر اینکه دارایی‌های کریپتو ممکن است برای سیستم مالی خطراتی ایجاد کند، در راه است.

معاون وزیر لیانگ اخیراً نگرانی های خود را در مورد تقاضای رو به رشد برای استیبل کوین های مشابه اعلام کرده بود تتر، Binance USD، و DAI. در واشنگتن پست مقالهوی تاکید کرد که کنگره باید به سرعت عمل کند تا اطمینان حاصل شود که خطرات به مصرف کنندگان و اقتصاد کلان آسیب نمی رساند.

گری جنسلر رئیس SEC بود تماس گرفت صنعت کریپتو “غرب وحشی مالی” است و مملو از کلاهبرداری، کلاهبرداری و سوء استفاده است. او در آن زمان گفت:

گنسلر گفت: «اگر به این مسائل رسیدگی نکنیم، نگرانم که افراد زیادی آسیب ببینند.»

در میان نگرانی‌های شدید در میان تنظیم‌کننده‌ها، لیانگ آگاه است که کمپین خزانه‌داری مزایای احتمالی ارزهای دیجیتال، مانند بهبود پرداخت‌های بین‌مرزی و شمول مالی را تشخیص می‌دهد.

لیانگ گفت: “ما فقط در تلاشیم تا آگاهی را بدون تلاش برای حذف فناوری جدید و نوآوری جدید افزایش دهیم.”

معنای آن برای مقررات رمزنگاری

طرح آموزش رمزنگاری وزارت خزانه داری به موقع انجام می شود. دولت بایدن است آماده شدن برای امضا یک دستور اجرایی کریپتو برای اقدام قانونی احتمالی در مورد مقررات ارز دیجیتال.

طبق گزارش‌ها، این فرمان اجرایی به جزئیات آنچه سازمان‌های دولتی، از جمله وزارت خزانه‌داری، برای ایجاد سیاست‌ها و چارچوب‌های نظارتی در مورد دارایی‌های کریپتو باید انجام دهند، توضیح می‌دهد.

انتظار می‌رود که دستور کریپتو، همراه با آموزش آگاهی از ریسک فدرال در مورد کریپتو، در نهایت شفافیتی را در مورد بحث مقررات مداوم رمزنگاری ارائه کند.

همچنین قابل توجه است که پذیرش کریپتو در سال 2021 رشد فوق‌العاده‌ای داشته است، به طوری که طبق نظرسنجی Pew Research، 16 درصد از آمریکایی‌ها اکنون در کلاس دارایی‌های کریپتو سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به نظر می رسد که برنامه آموزش رمزنگاری وزارت خزانه داری به منظور تقویت پذیرش بیشتر در سال های آینده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.