وزارت خزانه داری اسپانیا مدل جدید مالیات رمزنگاری را با گزارش های موجودی معرفی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

خزانه داری اسپانیا مجموعه جدیدی از الزامات را در رابطه با گزارش دهی و مالیات دارایی های ارزهای دیجیتال در این کشور معرفی کرده است. قوانین جدید شامل تعهد مالیات دهندگان به افشای تمام دارایی های رمزنگاری شده خود به مقامات مالیاتی و همچنین ارزش آنها به یورو، از جمله جزئیات معاملات با آدرس مبدا

کد خبر : 220371
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
وزارت خزانه داری اسپانیا مدل جدید مالیات رمزنگاری را با گزارش های موجودی معرفی می کند – مقررات بیت کوین نیوز


خزانه داری اسپانیا مجموعه جدیدی از الزامات را در رابطه با گزارش دهی و مالیات دارایی های ارزهای دیجیتال در این کشور معرفی کرده است. قوانین جدید شامل تعهد مالیات دهندگان به افشای تمام دارایی های رمزنگاری شده خود به مقامات مالیاتی و همچنین ارزش آنها به یورو، از جمله جزئیات معاملات با آدرس مبدا و مقصد است.

وزارت خزانه داری اسپانیا قوانین جدید رمزنگاری را پیشنهاد می کند

وقتی صحبت از دارندگان ارزهای دیجیتال به میان می آید، اسپانیا در حال تقویت دستگاه مالیاتی خود است. وزارت خزانه داری اسپانیا مجموعه قوانین جدیدی را پیشنهاد کرده است که برای دارندگان و اپراتورهای ارزهای دیجیتال اعمال می شود و تعهداتی را که برخی آن را بیش از حد می دانند، تحمیل می کند. قوانین جدید ارائه شده توسط وزارت خزانه داری، که هنوز در حال بررسی است و باید تایید شود، مشخص می کند که دارندگان ارزهای دیجیتال ممکن است مجبور باشند دارایی های ارزهای دیجیتال و ارزش آنها را به یورو فاش کنند.

این با آنچه قبلاً پیشنهاد شده بود متفاوت است، که در آن دارندگان فقط باید درآمد عملیات تجاری خود را اعلام می کردند و هیچ وظیفه ای برای ارائه دارایی های رمزنگاری خود ندارند. این قوانین بیشتر در مورد ارائه دهندگان حضانت و مبادلات ارزهای دیجیتال اعمال می شود که همچنین باید این داده ها را در اختیار تنظیم کنندگان مالیاتی اسپانیا قرار دهند.

تراکنش‌های ارزهای دیجیتال نیز باید شامل آدرس مبدا و مقصد، با نوع ارز دیجیتال و ارزش مرتبط با آن گزارش شوند.

با این حال، این سند حداقل مقداری را تعیین می کند که در آن مالیات دهندگان ملزم به ارائه این داده ها هستند. اگر دارایی های ارز دیجیتال شهروند کمتر از 50000 یورو (52854 دلار) باشد، هیچ وظیفه ای برای ارائه این اطلاعات به مقامات مالیاتی وجود نخواهد داشت.


مشکلات مالیاتی کریپتو

مقامات مالیاتی اسپانیا در تلاش هستند تا مدل جدیدی را توصیف کنند که در آن ارزهای رمزنگاری شده پس از مشکلات قانونی بودن مدل 720 که مربوط به مالیات بر اموال و کالاهایی بود که توسط شهروندان خارج از کشور نگهداری می شد و تا حدی توسط شهروندان غیرقانونی اعلام شد، گنجانده شده است. اتحادیه اروپا به دلیل شدت جریمه های آن.

با این تعاریف جدید، مقامات اسپانیایی اکنون در حال ایجاد مدل 721 هستند که تمام وظایف دارندگان رمزارز در داخل و خارج از کشور را مشخص می کند. این قوانین، در صورت تصویب، از سال 2023 اعمال خواهند شد، اما با در نظر گرفتن تحرکات انجام شده در طول سال 2022.

بانک اسپانیا همچنین در ثبت ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) فعال در این کشور فعال بوده است. رجیستری کریپتو که برای فعالیت در این کشور الزامی است، قبلاً ۱۷ صرافی و ارائه‌دهنده نگهبانی را وارد کرده است، اما برخی از نام‌های بزرگ در صنعت کریپتو هنوز ثبت نام نکرده‌اند.

نظر شما در مورد قوانین جدید کریپتو پیشنهاد شده توسط خزانه داری اسپانیا چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.