وزارت انرژی روسیه خواستار قانونی شدن فوری استخراج کریپتو شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس بیانیه ایوگنی گرابچاک، معاون وزیر انرژی روسیه، خلاء قانونی در بخش ماینینگ کریپتو باید «در اسرع وقت» پر شود. این مقام دولتی همچنین خواستار معرفی سهمیه‌های منطقه‌ای برای مزارع کریپتو به جای تنظیم تجارت آنها در سطح فدرال شد. یک مقام روسی سهمیه انرژی منطقه ای را برای استخراج کنندگان کریپتو پیشنهاد

کد خبر : 185501
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
وزارت انرژی روسیه خواستار قانونی شدن فوری استخراج کریپتو شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس بیانیه ایوگنی گرابچاک، معاون وزیر انرژی روسیه، خلاء قانونی در بخش ماینینگ کریپتو باید «در اسرع وقت» پر شود. این مقام دولتی همچنین خواستار معرفی سهمیه‌های منطقه‌ای برای مزارع کریپتو به جای تنظیم تجارت آنها در سطح فدرال شد.

یک مقام روسی سهمیه انرژی منطقه ای را برای استخراج کنندگان کریپتو پیشنهاد می کند

Evgeniy Grabchak در اولین کنفرانس ملی استخراج کنندگان قانونی بیت کوین روسیه که اخیرا در ایرکوتسک برگزار شد، اصرار داشت که استخراج ارزهای دیجیتال به زودی تنظیم شود. استان سیبری، جایی که نرخ برق از 0.01 دلار به ازای هر کیلووات ساعت شروع می شود، “پایتخت معدن روسیه” نامیده می شود زیرا ضرب سکه در این منطقه پس از سرکوب این صنعت توسط چین در ماه مه گذشته افزایش یافت. به نقل از تاس، گرابچاک توضیح داد:

خلاء قانونی تنظیم این حوزه و ایجاد قوانین شفاف بازی را دشوار می کند. باید در اسرع وقت حذف شود… ما در واقعیت فعلی هیچ گزینه دیگری نداریم. مقررات قانونی، متناسب با مفهوم معدن در چارچوب نظارتی باید اجرا شود.

معاون وزیر انرژی روسیه همچنین پیشنهاد کرد که تعیین مکان‌های تاسیسات معدنی و ظرفیت‌های انرژی موجود در سطح منطقه‌ای به جای فدرال، مصلحت‌تر است. وی افزود: این سهمیه ها باید مطابق با برنامه های توسعه مناطق روسیه، سایر صنایع و سیستم انرژی باشد.

مقامات ایرکوتسک و جاهای دیگر قبلاً آمادگی خود را برای ایجاد سایت‌هایی برای استخراج صنعتی ارزهای دیجیتال اعلام کرده‌اند، در صورتی که این کسب‌وکار به عنوان یک فعالیت کارآفرینی شناخته شود، همانطور که تعداد فزاینده‌ای از مقامات پیشنهاد می‌کنند. در این راستا، رئیس کمیته بازار مالی پارلمان، آناتولی آکساکوف، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر و ایگور کوبزف، فرماندار استان ایرکوتسک، تماس هایی در این زمینه صادر کرده اند.

در بحبوحه افزایش تحریم‌های غرب به دلیل تهاجم به اوکراین، روسیه فرصتی برای استفاده از ارزهای دیجیتال برای دسترسی مجدد به منابع مالی جهانی پیدا کرده است، در حالی که مسکو در حال بررسی پذیرش بیت کوین برای صادرات انرژی خود است. علی‌رغم مخالفت شدید بانک روسیه با قانونی کردن طیف وسیعی از فعالیت‌های رمزنگاری، از جمله استخراج، تلاش‌های دولت برای تنظیم فضای کریپتو در این کشور از سر گرفته شده است.

اکثر مؤسسات با رویکرد وزارت دارایی که به نفع مقررات تحت نظارت دقیق، به جای ممنوعیت کامل است، طرف شده اند. در ماه فوریه، این وزارتخانه لایحه جدیدی «در مورد ارز دیجیتال» ارائه کرد. در ماه ژانویه، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین از دولت و بانک مرکزی خواست تا اختلافات خود را حل کنند و مزیت های رقابتی روسیه را به عنوان مقصد معدنی برجسته کرد.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، ماینرهای بیت کوین، استخراج بیت کوین، کنفرانس، رمزارز، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، معاون وزیر، برق، انرژی، وزارت انرژی، قانونی سازی، استخراج کنندگان، استخراج، سهمیه ها، مناطق، مقررات، مقررات، روسیه، روسیه

آیا انتظار دارید روسیه به زودی بخش ماینینگ کریپتو خود را تنظیم کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.