ورود بیش از ۸ میلیون زائر به مشهد تا روز گذشته

[ad_1] ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا روز گذشته هشت میلیون و ۲۳۴ هزار و ۲۷۷ زائر به استان و در نهایت مشهد وارد شدند که از این مجموع پنج میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۱۶ نفرشب از ظرفیت اسکان استفاده کردند. حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد امروز،

کد خبر : 340330
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
ورود بیش از ۸ میلیون زائر به مشهد تا روز گذشته

[ad_1]

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا روز گذشته هشت میلیون و ۲۳۴ هزار و ۲۷۷ زائر به استان و در نهایت مشهد وارد شدند که از این مجموع پنج میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۱۶ نفرشب از ظرفیت اسکان استفاده کردند.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد امروز، ۱۰ فروردین ماه، در یازدهمین نشست خبری قرارگاه مرکزی زائران خراسان رضوی که در اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه ما و شما از شیپورهای امپراطوری‌های رسانه‌ای که رسالتی غیر از وارونه جلوه دادن حقایق ندارند و شب و روز از آزادی، دموکراسی، حقوق بشر و مردم‌سالاری صحبت می‌کنند، اطلاع داریم اما بعد از ۴۵ سال باید به امام(ره) و مردم ایران درود و احترام خود را ابلاغ کنیم که‌ در کمتر از ۲ ماه پس از پیروزی انقلاب رفراندومی باشکوه با مدل حکومت جمهوری اسلامی اجرا کردند و مردم با انتخاب خود این مدل را به تایید رساندند.

وی ادامه داد: در یوم‌الله ۱۲ فروردین باید ۲ موضوع را مورد توجه قرار دهیم. یکی کار بزرگی است که امام(ره) و مردم در آن زمان اقدام کردند و دیگری کاری که دشمن در طول این سال‌ها انجام داده که نه تنها آحاد مردم بلکه نخبگان جامعه نیز جرات ندارند دستاوردهای بزرگ انقلاب را تبیین و معرفی کنند.

گنابادی‌نژاد در خصوص آمار ورود زائران به مشهد و استان بیان کرد: روز گذشته ۴۵۷ هزار و ۶۰ نفر زائر به استان و در نهایت مشهد وارد شدند. شب گذشته ۲۲۲ هزار و ۷۰۶ نفر در مشهد از ظرفیت‌های اسکان رسمی، موقت و اضطراری استفاده کردند. آمار ورود مسافر به استان در بازه زمانی ۱۵ اسفند سال گذشته تا دیروز، هشتم فروردین، ۱۱ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۳۳۱ نفر بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حوزه تاکسیرانی در مجموع ۲۱۰۰ تخلف از ناوگان تاکسیرانی احصا شد، تصریح کرد: در طول این مدت ۶۸ شکایت توسط مردم و زائران به سازمان تاکسیرانی واصل و ۳۰ تاکسی توقیف شده‌اند.

پلمب ۳۴ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز 

وی در خصوص مجموعه تنظیم بازار و تامین کالا از ۱۵ اسفند تا روز گذشته در استان گفت: ۱۱ هزار و ۶۷۳ بازرسی انجام و ۱۴۵۸ پرونده تشکیل شده که ارزش ریالی آن‌ها پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است. در مجموع ۸۹۹ شکایت واصله در سطح استان داشتیم که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عودت داده و ۳۴ واحد متخلف نیز پلمب شده است. سهم مشهد از بازرسی‌ها ۶۱۰۳ مورد بوده که ۸۸۰ پرونده به ارزش ریالی چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است. ۴۷۷ شکایت واصله و عودت یک میایارد و ۶۰۰ تومان ۲۲ واحد پلمب شده است.

گنابادی‌نژاد خاطرنشان کرد: کمیته فناوری ارتباطات و اطلاعات اولویت بسیار مهم و قابل توجهی در ایام نوروز داشت. ۲ مصوبه در کارگروه ملی زیارت داشتیم که به وزیر ارتباطات و دستگاه‌های ذی‌ربط استان منعکس شد. مصوبه اول در خصوص آنتن‌دهی و افزایش پهنای باند در حرم و مشهد است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها اقدام شود. دومین مصوبه طراحی و راه‌اندازی سامانه جامع زیارت است که امیدواریم پیگیری و اجرایی شود.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.