ورشکسته سلسیوس قصد دارد 14.4 میلیون دلار از اعتبارات و کوپن های ریگ استخراج بیت کوین جمع آوری کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] به گفته کریستوفر فرارو، مدیرعامل موقت در پرونده ورشکستگی مورخ 9 فوریه 2023، وام دهنده منحل شده ارز دیجیتال سلسیوس قصد دارد بیش از 14 میلیون دلار از اعتبارات و کوپن های پشتیبانی شده توسط Bitmain تضمین کند. سودمندی برای کسب و کار معدن بدهکاران». مدیر عامل موقت سلسیوس طرحی برای جمع آوری سرمایه

کد خبر : 318634
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
ورشکسته سلسیوس قصد دارد 14.4 میلیون دلار از اعتبارات و کوپن های ریگ استخراج بیت کوین جمع آوری کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

به گفته کریستوفر فرارو، مدیرعامل موقت در پرونده ورشکستگی مورخ 9 فوریه 2023، وام دهنده منحل شده ارز دیجیتال سلسیوس قصد دارد بیش از 14 میلیون دلار از اعتبارات و کوپن های پشتیبانی شده توسط Bitmain تضمین کند. سودمندی برای کسب و کار معدن بدهکاران».

مدیر عامل موقت سلسیوس طرحی برای جمع آوری سرمایه از طریق اعتبارات و کوپن های بیت مین ارائه می کند.

به گفته کریستوفر فرارو، مدیرعامل موقت سلسیوس، این شرکت ورشکسته وام دهنده ارزهای دیجیتال به دنبال جمع آوری 14.4 میلیون دلار از ذخیره اعتبارات و کوپن های Bitmain به ارزش میلیون ها است. این شرکت قصد دارد کوپن ها را به قیمت 7.4 میلیون دلار و اعتبارات را به قیمت 7 میلیون دلار بفروشد. کوپن های Bitmain 10 تا 30 درصد تخفیف در خریدهای آتی از شرکت به دارنده ارائه می دهند، در حالی که اعتبارات 100 درصد بازخرید نقدی ارزش اسمی از سازنده دکل استخراج را در اختیار دارندگان قرار می دهد.

فرارو در پرونده دادگاه نوشت: “من پیش بینی نمی کنم که بدهکاران علاقه مند به استفاده از کوپن های Bitmain برای به دست آوردن دکل های معدنی باشند.” بنابراین، کوپن‌های بیت‌مین هیچ کاربردی برای املاک بدهکاران ارائه نمی‌دهند، زیرا بدهکاران قصد ندارند از این کوپن‌های بیت‌مین برای خرید دستگاه‌های استخراج جدید قبل از انقضای آنها استفاده کنند. از سوی دیگر، فروش کوپن‌های بیت‌مین به بدهکاران این امکان را می‌دهد که در زمانی که بیشترین نیاز به نقدینگی است، حدود 7.4 میلیون دلار دریافت کنند.»

فرارو ادامه داد:

ارزش کوپن های بیت مین در بازار ثانویه با نزدیک شدن به تاریخ انقضای کوپن های بیت مین، به طور قابل توجهی کاهش می یابد و با نزدیک شدن به انقضا، نرخ استهلاک نیز تسریع می یابد.

مدیرعامل موقت سلسیوس اظهار داشت که بدهکاران در حال حاضر در حال مذاکره با “شش خریدار بالقوه” هستند. در حالی که اعتبارات Bitmain مانند کوپن ها تاریخ انقضا ندارند، به دلیل شرایط خدمات به روز شده Bitmain در سال 2023 که انتقال اعتبار را محدود می کند، قابل انتقال نیستند. فرارو به دادگاه گفت: «از آنجایی که اعتبارات Bitmain را نمی‌توان مستقیماً واگذار کرد، بدهکاران قصد دارند از اعتبارات برای خرید دستگاه‌های استخراج از طرف خریداران شخص ثالث استفاده کنند. این رویکرد شخص ثالث به سلسیوس این امکان را می‌دهد که «تقریباً ۸۵ تا ۸۸ درصد از ارزش اسمی» اعتبارات Bitmain را درک کند.

فرارو استدلال می‌کند که حفظ اعتبارات بیت‌مین عاقلانه نیست، به دلیل کاهش بالقوه ارزش ناشی از نوسانات قیمت انرژی و بیت‌کوین، و این احتمال که بیت‌مین ممکن است قوانین استفاده از این اعتبارات را تغییر دهد. فرارو آن را «فرصتی طلایی» برای بدهکاران می‌داند تا اعتبارات را برای نقدینگی فوری بفروشند، به جای حفظ چیزی که ممکن است در درازمدت برای آنها ارزشی نداشته باشد.

برچسب ها در این داستان

14 میلیون دلار، 14.4 میلیون دلار، 7.4 میلیون دلار، 10 تا 30 درصد تخفیف، 100 درصد بازخرید نقدی ارزش اسمی، شرایط خدمات 2023، 7 میلیون، 85 تا 88 درصد ارزش اسمی، پرونده دادگاه ورشکستگی، قیمت بیت کوین، بیت مین، کوپن بیت مین، بیت مین اعتبار، بیت مین ماینرز، کش، سلسیوس، کریستوفر فرارو، کوپن، پرونده قضایی، اعتبار، وام دهنده ارزهای دیجیتال، بدهکاران، استهلاک، بحث ها، قیمت انرژی، تاریخ انقضا، خریدهای آتی، فرصت طلایی، دارنده، نقدینگی فوری، مدیرعامل موقت، کسب و کار ماینینگ ، سازنده دکل معدنی، بازار ثانویه، شش خریدار بالقوه، رویکرد شخص ثالث، قابل انتقال، ابزار مفید

نظر شما در مورد برنامه سلسیوس برای جمع آوری سرمایه از طریق اعتبارات و کوپن های بیت مین چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.