وراثت با اثبات آینده: چرا بیت کوین کلید اراده من را نگه می دارد؟

[ad_1] این یک سرمقاله نظری توسط کنستانتین رابین، نویسنده امور مالی و فناوری است. مرگ چیزی نیست که بسیاری از مردم دوست داشته باشند بیش از حد در مورد آن صحبت کنند، اما بسیار مهم است که بنشینید و خوب فکر کنید که وقتی در نهایت امر اجتناب ناپذیر اتفاق می افتد، برای همه متعلقات

کد خبر : 365286
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
وراثت با اثبات آینده: چرا بیت کوین کلید اراده من را نگه می دارد؟

[ad_1]


این یک سرمقاله نظری توسط کنستانتین رابین، نویسنده امور مالی و فناوری است.

مرگ چیزی نیست که بسیاری از مردم دوست داشته باشند بیش از حد در مورد آن صحبت کنند، اما بسیار مهم است که بنشینید و خوب فکر کنید که وقتی در نهایت امر اجتناب ناپذیر اتفاق می افتد، برای همه متعلقات زمینی شما چه خواهد آمد.

علیرغم اهمیت آن، یک مطالعه در سال 2021 نشان داد که کمتر از نیمی از بزرگسالان در ایالات متحده اصلاً اراده دارند. در حالی که بسیاری از فکر کردن به آن بسیار می‌ترسند، تعداد زیادی از مردم به سادگی احساس می‌کنند که دانش لازم برای راه‌اندازی آن را ندارند یا می‌خواهند قبل از اینکه احساس کنند نیاز به سر و سامان دادن به زندگی پس از مرگشان دارند، صبر کنند تا بچه دار شوند.

در حدود یک سال گذشته، تصمیم گرفتم این بحث «اراده» را با خودم داشته باشم، و پس از تفکر زیاد و ساعت‌ها تحقیق، پاسخ بهترین روش وراثت برای ایجاد در اراده‌ی خودم بدیهی به نظر می‌رسید: بیت‌کوین.

همانطور که اوضاع در جهان امروز وجود دارد، اگر وصیت نامه ای تنظیم نکنید، مطمئناً با مشکلاتی روبرو خواهید شد. بیایید بگوییم که شما فردا بدون طرح ارثی به سطل لگد می زنید. اولین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد این است که تمام دارایی های شما ممکن است مسدود شود تا زمانی که دادگاه ها وقت شیرین خود را برای بررسی تمام جزئیات دارایی شما بگذرانند. این به تنهایی می تواند از چند ماه تا چندین سال طول بکشد، بسته به محل زندگی شما و دارایی هایی که به نام شما هستند. اگر متاهل بودید و بدون وصیت می‌مردید (بدون وصیت)، ممکن است همسرتان مجبور شود مجری پیدا کند، که اغلب هزینه زیادی دارد، و سپس ماه‌ها کاغذبازی و دعوای داخلی با اقوام گمشده‌ای می‌آید که ممکن است ناگهان شروع شود. در آستان شما ظاهر می شود همراه با همه این درام می تواند مامور مالیات باشد که آماده است به عنوان دروگر بد دارایی هایی که پشت سر می گذارید عمل کند و اغلب درصد زیادی از پس انداز زندگی شما را می گیرد.

با در نظر گرفتن همه این موارد، تنظیم اراده خود با BTC می تواند بسیاری از مشکلات را برای کسانی که در سرزمین زندگان پشت سر می گذارید حل کند. من برخی از افکار خود را در این مورد مرور خواهم کرد و دقیقاً توضیح خواهم داد که چرا تصمیم گرفتم وصیت نامه خود را با بیت کوین تنظیم کنم.

مزایای بیت کوین نسبت به دارایی های سنتی

برای من، همه چیز به دو جنبه تقسیم می شود، که اولین جنبه دسترسی بود. با دارایی‌های فیزیکی، در نهایت مجبور می‌شوید پس از مرگ، کارهایی بیش از کارهای اداری انجام دهید. خواه شمش‌های طلا، انباری از ویسکی با درجه سرمایه‌گذاری یا نقاشی‌های گران‌قیمت باشد، برای جابه‌جایی این اقلام از یک مکان به مکان دیگر و سپس مراقبت مناسب از آنها به سطح خاصی از تخصص نیاز است.

بیت کوین این را برای من حل می کند. در اینجا شما دارایی دارید که برای دسترسی جهانی به هیچ چیز دیگری به جز ترکیب طولانی 256 بیتی نیاز ندارد، بدون اینکه نزدیکان شما ماه ها منتظر بمانند تا به حساب های مسدود شده دسترسی پیدا کنند. این ترکیب می‌تواند تمام ارزشی را که من می‌خواهم به آن منتقل کنم، بدون نیاز به اتاق شیک و با دمای کنترل شده یا گاوصندوق دو تنی در خود جای دهد. به این ترتیب، ارزش را می توان به راحتی به ذینفعان در سراسر جهان بدون نیاز به واسطه منتقل کرد و به آنها دسترسی داشت.

جنبه دیگری از BTC که استفاده از آن را به عنوان یک دستگاه ارثی خوب می کند، جنبه حفظ حریم خصوصی آن است. همه ما می دانیم که فناوری بلاک چین بیت کوین تا آنجا که می تواند ایمن است، بنابراین هرگونه خطر امنیتی را از بین می برد، اما در مورد حریم خصوصی چطور؟ مطمئناً، اگر بدانید که کیف پول متعلق به چه کسی است، ممکن است بتوان ردیابی مالک بیت کوین را ردیابی کرد، اما مانند بسیاری از ما HODL ها، ما تمایل داریم همه چیز را پایین نگه داریم.

بنابراین، BTC امنیت، دسترسی و حریم خصوصی را ارائه می دهد، اما همچنین به ذهنم خطور کرد که ممکن است مشکلاتی در این طرح وجود داشته باشد، بنابراین مجبور شدم آنها را فهرست کنم و در مورد هر یک فکر کنم.

چالش ها و خطرات انتقال بیت کوین

امنیت در رابطه با ایمن نگه داشتن ذخیره سکه‌هایم برای کسانی که می‌خواهم آن را به آنها بسپارم، بی‌معنا به نظر می‌رسد، اما باز هم، چگونه می‌توان سکه‌های گفته شده را انتقال داد یا کیف پولی را به روشی امن منتقل کرد؟ تنظیم یک قرارداد هوشمند که پس از مرگ شما اجرا می‌شود، راه‌حل عالی به نظر می‌رسد، اما سپس ایلان ماسک آن آزمایش‌های انسانی را با ایمپلنت‌های مغزی خود آغاز کرد، بنابراین ممکن است این ایده هنوز چند سال باقی بماند.

دانش

بنابراین، ممکن است به این فکر کنید که به مدرسه قدیمی بروید و یک صندوق امانات در یک بانک معمولی بگیرید تا کلید خصوصی خود را در مکانی کاملا محافظت شده بگذارید و دستورالعمل هایی را در وصیت نامه خود بگنجانید که وضعیت را برای کسانی که پشت سر گذاشته اید روشن کند. اما حتی در این صورت، مقدار مشخصی از صلاحیت فنی وجود دارد که برای ذینفعان شما لازم است تا بتوانند پیچیدگی های مالکیت بیت کوین را طی کنند.

استفاده از بیت کوین نسبت به سال 2010 بسیار ساده تر شده است، اما همچنان به سطحی از درک فنی نیاز دارد که می تواند برای وارثانی که ممکن است با ارزهای رمزنگاری شده آشنایی نداشته باشند، چالشی ایجاد کند. راه حل در اینجا واضح است: قبل از اینکه شش فوت زیر آن بمانید، به مردم خود در مورد شکوه بیت کوین آموزش دهید.

ارزش و توزیع

نوسانات قیمت بیت کوین ممکن است چیزی باشد که می تواند مردم را حتی از در نظر گرفتن این دارایی به عنوان یک ذخیره ارزشی که می توان به آن منتقل کرد بترساند، اما شکی در ذهن من وجود ندارد که روزی حتی یک ساتوشی هم ارزش یک پنی را خواهد داشت.

مشکل از این واقعیت ناشی می شود که، تا زمانی که هنوز زنده هستم، می خواهم به استفاده از صرافی های رمزنگاری برای تجارت و افزودن به عرضه بیت کوین خود ادامه دهم. بنابراین، چگونه می توان یک پشته بیت کوین در حال تکامل را پس از مرگ من به طور مساوی تقسیم کرد؟ خوب، این واقعاً بسیار ساده است، فقط درصدی از سکه های خود را به هر ذینفع اختصاص دهید. به این ترتیب، می‌توانید به تخم‌مرغ لانه‌تان اضافه کنید، و مهم نیست که چند سکه دارید یا بازار چقدر نوسان دارد، درصد مناسب آن را در دستان درست قرار می‌دهد.

ابزارهایی برای برنامه ریزی وراثت بیت کوین

خوب، پس، در فرو رفتنم در سوراخ خرگوش اراده BTC، موفق شدم چند نکته و ابزار پیدا کنم که باید هنگام برنامه ریزی برای چیزهای شما مفید باشد، وقتی وارد استراحت ابدی شوید. اجازه دهید به طور خلاصه به دو مورد از آنها اشاره کنم:

کیف پول های چند امضایی

این یکی برای کسانی که می ترسند یکی از بستگانشان سعی کند بقیه را کلاهبرداری کند یا چیزی شبیه به آن بسیار مناسب است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید از کیف پول‌های چند امضایی استفاده کنید می‌تواند این باشد که وکیل شما و ذینفع‌ها باید هر یک برای انجام معامله مجوز دهند. این لایه امنیتی افزوده می‌تواند راهی آسان برای تنظیم اراده شما بدون تحمل مشکلات فنی زیاد باشد. برای من، این رویکرد کیف پول چند امضایی یک ایده فوق العاده است و من قبلاً آن را اجرا کرده ام.

خدمات برنامه ریزی املاک بیت کوین

باور کنید یا نه، من اولین کسی نبودم که به این فکر کردم. خدمات تخصصی برنامه ریزی املاک بیت کوین وجود دارد و آنها راه حل هایی را برای مدیریت ایمن و انتقال دارایی های بیت کوین پس از نفس کشیدن ارائه می دهند. این خدمات می توانند با ارائه راهنمایی های تخصصی و کاهش خطر از دست دادن یا سوء استفاده از بیت کوین توسط افرادی که به فناوری بلاک چین آشنایی ندارند کمک زیادی کند. در حالی که من شخصاً ارزش این خدمات را می بینم، اما این فقط فنجان چای من نیست.

مهم نیست مسیری را که برای اجرای یک وصیت نامه BTC انتخاب می کنید، چیزی که همیشه باید همراه با آخرین وصیت نامه شما باشد، پرونده ای از اسناد جامع است که دستورالعمل های روشنی در مورد همه خواسته های شما ارائه می دهد. مستندات واضح ضروری است و هر چه دستورالعمل‌ها مختصرتر باشد، فضای کمتری برای تفسیر و استدلال از سوی ذینفعان در دسترس خواهد بود.

تاثیر بیت کوین به عنوان یک میراث

برای من، همه چیز به ساختن یک میراث و ایفای نقش در آینده بیت کوین، حتی از آن سوی قبر برمی گردد. دموکراتیک کردن ثروت راه عالی برای کمک به پیشبرد ایده های دنیای بهتر از طریق فناوری بلاک چین و بیت کوین است، و با گنجاندن آن در اراده من، احساس می کنم به این امر کمک می کند.

من همیشه هدفم ترویج فراگیری مالی است و می‌خواهم وارثانم را با قرار گرفتن در معرض دارایی‌های متحول‌کننده‌ای که قبلاً جهان را به چیزی با شکوه شکل می‌دهد، توانمند کنم. حمایت از بیت کوین به این روش با اعتقاد من به پتانسیل فناوری های غیرمتمرکز برای تغییر شکل آینده مالی و جامعه به عنوان یک کل همخوانی دارد.

با انتخاب بیت‌کوین به‌عنوان میراث، من امیدوارم که حداقل بتوانم گفتگوهایی در مورد دارایی‌های دیجیتالی ایجاد کنم، وارثان خود را آموزش دهم، آنها را تشویق کنم تا فرصت‌های ارائه شده توسط فناوری‌های نوظهور را کشف کنند و آنها را توانمند کنم تا با اطمینان به چشم‌انداز مالی در حال تحول نزدیک شوند.

این یک پست مهمان توسط کنستانین رابین است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.