«وحدت» گمشده جهان امروز/ ایران سرآمد انسجام ملی در جهان

[ad_1] ایسنا/گلستان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه نمایش وحدت اقوام و انسجام ملی در جشنواره فرهنگ و اقوام ایران زمین گلستان به نمایش گذاشته شد، افزود: این استان رنگین کمانی از همه زیبایی‌ها و ارزش‌های اقوام است. سید عزت‌الله ضرغامی شامگاه جمعه ۳ آذرماه ۱۴۰۲ پس از پایان آیین اختتامیه

کد خبر : 434695
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
«وحدت» گمشده جهان امروز/ ایران سرآمد انسجام ملی در جهان

[ad_1]

ایسنا/گلستان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه نمایش وحدت اقوام و انسجام ملی در جشنواره فرهنگ و اقوام ایران زمین گلستان به نمایش گذاشته شد، افزود: این استان رنگین کمانی از همه زیبایی‌ها و ارزش‌های اقوام است.

سید عزت‌الله ضرغامی شامگاه جمعه ۳ آذرماه ۱۴۰۲ پس از پایان آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقوام ایران زمین گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد در استان گلستان با موفقیت بالا برگزار شد و در طول این چند روز جمعیتی حدود ۵۰۰ هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام ملی گمشده جهان امروز بوده و ایران در این امر سرآمد است، خاطرنشان کرد: گلستان الگویی برای نشان دادن وحدت اقوام و انسجام ملی در جهت افزایش توانمندی‌های کشور بوده و این استان رنگین کمانی از همه زیبایی‌ها و ارزش‌های اقوام ایرانی است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه ما باید تلاش روز افزون برای خدمت به مردم در حوزه‌های متفاوت به ویژه تولید شادی داشته باشیم، افزود: استان گلستان در این امر بسیار موفق بوده و نمایش این تنوع از زبان، گویش، لباس، موسیقی، آداب و رسوم و ارزش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با زیبایی هر چه تمام‌تر و در سطح بی‌بدیلی در این استان برگزار شد.

وی اقتضائات این سه حوزه «فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی» را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار در برنامه پنج ساله، فصل مستقل و مهمی در حوزه فعالیت‌های وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در برنامه توسعه هفتم مطرح و اضافه شد که در اختصاص بودجه‌های سالیانه خود را نمایان می‌کند.

ضرغامی با تأکید بر اینکه در بودجه ۱۴۰۳ نیز توجهات خوبی به این حوزه‌ها صورت گرفته است، عنوان کرد: مهمترین آن مسأله، نرخ گاز مصرفی هتل‌ها، مراکز اقامتی و فعالان صنایع دستی است که با توجه به تغییرات جدول، نرخ گاز مصرفی خوشبختانه با قیمت قبلی و پایین محاسبه شده و می‌تواند در رونق گردشگری و صنایع دستی مفید واقع شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پایان با تشکر از همه کسانی که در برپایی رویداد کمک کردند، گفت: هماهنگی‌های خوب مدیران گلستان به خصوص استاندار استان با مجموعه دستگاه‌ها جهت برپایی هر چه بهتر و باشکوه‌تر این چشنواره و جلب رضایت مردمی قابل تقدیر است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.