وبسایت Collider لیستی از بهترین آثار ابرقهرمانی سال ۲۰۲۱ منتشر کرد

[ad_1] می‌توان گفت که جای تاسف داره که دنباله فیلم ونوم عملکرد رضایتبخشی که مد نظر منتقدین و طرفداران بود را ارائه نداده و طرفداران سونی را نا امید کرد. اگرچه اولین ونوم هم دوست داشتنی نیست، اما مخاطبانی وجود دارند که به همراه رابطه ادی براک با بازی تام هاردی و ونوم همچنان با بازی

کد خبر : 152519
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
وبسایت Collider لیستی از بهترین آثار ابرقهرمانی سال ۲۰۲۱ منتشر کرد

[ad_1]

می‌توان گفت که جای تاسف داره که دنباله فیلم ونوم عملکرد رضایتبخشی که مد نظر منتقدین و طرفداران بود را ارائه نداده و طرفداران سونی را نا امید کرد. اگرچه اولین ونوم هم دوست داشتنی نیست، اما مخاطبانی وجود دارند که به همراه رابطه ادی براک با بازی تام هاردی و ونوم همچنان با بازی تام هاردی و از ماهیت جذاب آن استقبال کردند. با ابن حال Venom: Let There Be Carnage کاملا برعکس عمل کرد. اگر کشمکش‌های رابطه‌شان خنده‌دار یا هوشمندانه بود، مشکلی ایجاد نمی‌شد، اما مشاجره‌های مداوم آنها آزاردهنده بوده و برای مدت طولانی ادامه داشت. به علاوه، بدون زیرنویس، سخت است که بفهمیم هر کدام  دقیقا چه می‌گویند. به همین دلیل ونوم ۲ که برخی آن را فاجعه کمیک بوکی سال خطاب می‌کنند به عنوان ضعیف‌ترین اثر سینمایی سال ۲۰۲۱ شناخته می‌شود. 

در این لیست آثاری چون فیلم Black Widow، Eternal از استودیو مارول قرار دارند که تقریبا عملکرد متوسطی را ارائه می‌دهند. می‌توان این گونه عنوان کرد که فیلم بیوه سیاه تنها برای مخاطبین خاص خود سرگرم کننده جلوه می‌کرد و شاید مانند دیگر آثار سینمایی استودیو مارول موفق نشد دل مخاطبین را بدست بیاورد. از طرفی شاید فیلم جاودانه‌ها زمان مناسبی اکران نشد و همین امر باعث شد تا این اثر نیز عملکرد نسبتا متوسطی را ارائه دهد. دنیای Eternal برای طرفداران ماورل کمی غریبه بود و با توجه به عنوان مفاهیمی جدید که برای آثار مارول تازگی داشت با نقد‌های چندان خوبی مواجه نشد. در این لیست فیلم Zack Snyder’s Justice League در رتبه چهارم قرار گرفته و این امر عنوان می‌کند که این اثر پس از مدت‌ها به عنوان یک روزنه امید برای آثار سینمایی دی‌سی تلقی شد.  

سه اثر بعدی که به عنوان بهترین آثار کمیک بوکی سال ۲۰۲۱ شناخته می‌شوند به ترتیب Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings از استودیو مارول، The Suicide Squad از کمیک‌های دی‌سی و در نهایت فیلم Spider-Man: No Way Home است که محصول مشترک استودیو مارول و کمپانی سونی است. این سه اثر در حقیقت شاهکارهای ابرقهرمانی سال ۲۰۲۱ هستند که هر یک داستان منحصر به فرد و مخصوص خود را روایت می‌کنند. Shang-Chi با ارائه شخصیت‌های جدید و اکشن‌های منحصر به فرد خود و The Suicide Squad که ما را باری دیگر با هارلی کویین دوست داشتنی روبه‌رو کرد و در نهایت شاهکار سال، فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست که هر سه اسپایدرمن را در کنار یکدیگر قرار داده و با داستان مولتی‌ورسی شگفت انگیز خود طرفداران ژانر ابرقهرمانی را مجذوب خود کرد. 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.