واکنش هافبک لیگ برتری به پیشنهاد پرسپولیس

[ad_1] احمد زنده‌روح اکنون بار دیگر به تیتر اخبار نقل و انتقالات تبدیل شده است. این در حالیست که این بازیکن مدعی است که تمرکزش را روی زمان باقی مانده دوره سربازی‌اش قرار داده است. هافبک اراکی فجر سپاسی که در سال گذشته نیز مورد توجه استقلال و فرهاد مجیدی قرار گرفته بود این بار

کد خبر : 227230
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
واکنش هافبک لیگ برتری به پیشنهاد پرسپولیس

[ad_1]

احمد زنده‌روح اکنون بار دیگر به تیتر اخبار نقل و انتقالات تبدیل شده است. این در حالیست که این بازیکن مدعی است که تمرکزش را روی زمان باقی مانده دوره سربازی‌اش قرار داده است.

هافبک اراکی فجر سپاسی که در سال گذشته نیز مورد توجه استقلال و فرهاد مجیدی قرار گرفته بود این بار خبر از پرسپولیسی شدن او شده است، در حال حاضر به دنبال پشت سر گذاشتن خدمت سربازی در فجرسپاسی است.

زنده‌روح پس از انتشار اخبار مربوط به انتقالش به پرسپولیس در گفت وگویی در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: اکنون سرباز فجر سپاسی هستم و در تمرینات این تیم حضور دارم و به این باشگاه تعهد دارم. به باشگاه فجر سپاسی متعهد هستم و تا روزی که سرباز باشم به این تعهد پایبند خواهم ماند. خبر حضور در پرسپولیس یا استقلال برای هر بازیکنی در ایران جذاب است اما به شخصه اطلاعی از این بابت ندارم و واقعا نمی‌دانم سرنوشتم به چه سمتی پیش می‌رود.

هافبک فجری‌ها با توضیح شرایط سربازی‌اش و انتشار پیام صوتی‌اش درباره ماجرای کسر خدمتش گفت: دنبال کسری و انتقال به تیم دیگری نیستم و واقعا تعجب می‌کنم که این خبرها در مورد من و خدمتم به چه شکل پخش می‌شود، در صورتی که من چندین ماه است که هیچ‌صحبت و مصاحبه‌ای انجام ندادم و اگر پیام صوتی یا مصاحبه‌ای از من پخش شده است برای ابتدای فصل قبل بوده است.

زنده‌روح در پایان گفت: سرنوشتی دارم که خودم هم از آن بی خبر هستم و فقط این را می‌دانم که پیراهن فجر را پوشیده‌ام و در تمرینات این تیم هستم و فکر میکنم اصول حرفه‌ای و اخلاقی هم به بنده این اجازه را نمی‌دهد که در زمان حضورم در یک تیم با تیم دیگری وارد مذاکره شوم.

۲۵۸ ۲۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.