واکنش مومنی به تائید حرفش توسط علی دایی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این ماجرای استقلالی بودن علی دایی موضوعی است که چند وقت یک بار به آن پرداخته می شود. شاید جالب ترین اظهارات را در این مدت محمد مومنی داشت که با قاطعیت گفت دایی استقلالی است. سرمربی اسبق تیم ملی هم البته در گفت و گویی که تازه منتشر شده تائید

کد خبر : 40631
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
واکنش مومنی به تائید حرفش توسط علی دایی!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این ماجرای استقلالی بودن علی دایی موضوعی است که چند وقت یک بار به آن پرداخته می شود. شاید جالب ترین اظهارات را در این مدت محمد مومنی داشت که با قاطعیت گفت دایی استقلالی است. سرمربی اسبق تیم ملی هم البته در گفت و گویی که تازه منتشر شده تائید کرده در جوانی استقلالی بوده است. حالا محمد مومنی در واکنش به تائید دایی می گوید: «پیش بینی ما درست از آب در آمد.(خنده) بالاخره ما رفت  و آمد داریم. می‌رویم و آئیم. اتفاقا من بعد از برنامه ای که آن حرف را زدم، با علی آقا صحبت کردم. به او گفتم که این حرف را زدم که علی آقا سخت نگیر.»

مومنی اضافه می کند: «راستش نمی خواستم به علی آقا بربخورد. او از دوستان ماست ولی واکنشش برای خود من جالب بود که گفت سخت نگیر و حرفی است که زده‌ای.»

مومنی درباره اینکه چرا گفت دایی استقلالی است، می گوید: «علی آقا اول با پرویز مظلومی کار کرد. بعد هم با ناصر حجازی. من با محمد دایی هم در ارتباط هستم. بالاخره می دانستم از قبل شرایط چطور بوده که آن حرف را زدم.»

پیشکسوت استقلال مکثی می کند و ادامه می دهد: «البته علی آقا دیگر متعلق به یک رنگ نیست. او یک چهره ملی است. هر جای جهان که بگوئید علی دایی او را می شناسند. رکورددار گل های ملی جهان است. افتخار همه ما ایرانی هاست. دیگر متعلق به رنگ نیست. فکر می کنید چرا حتی استقلالی ها علی دایی را دوست دارند؟ جواب این سوال مشخص است. او اسطوره فوتبال ایران است.»

252 252



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.