واکنش موسوی به ماجرای کاهش وزن: معتاد شده‌ام!

[ad_1] محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی ایران پتانسیل خوبی داشته و دارد البته امسال از حضور بازیکن تاثیرگذاری مثل میلاد عبادی‌پور محروم هستیم که این موضوع به ما لطمه خواهد زد. کاپیتان تیم ملی ایران ادامه داد: بازیکنان جوان و سایر

کد خبر : 354723
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
واکنش موسوی به ماجرای کاهش وزن: معتاد شده‌ام!

[ad_1]

محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی ایران پتانسیل خوبی داشته و دارد البته امسال از حضور بازیکن تاثیرگذاری مثل میلاد عبادی‌پور محروم هستیم که این موضوع به ما لطمه خواهد زد.

کاپیتان تیم ملی ایران ادامه داد: بازیکنان جوان و سایر بازیکنان باید خلا میلاد عبادی‌پور را پر کنند. همه ما در حال تلاش هستیم و باید بگویم شرایط بهتر از سال گذشته است. امیدوارم حمایت‌ها از تیم ملی بیشتر شود تا عملکرد و نتایج بهتری داشته باشیم.

موسوی در مورد کاهش ظاهری وزنش به شوخی گفت: معتاد شده‌ام! من همیشه حدود 95 کیلو بودم ولی در چند هفته گذشته تمرین مستمر نداشته‌ام و کمی لاغر به نظر می‌رسم.

او در مورد حضور مجدد در تیم ملی گفت: آقای عطایی به واسطه آقای کارخانه به من زنگ زد و من به ایشان گفتم همیشه برای کمک به تیم ملی آماده هستم ولی شرایط باید مهیا باشد.

موسوی ادامه داد: مسائل فنی در این بین وجود دارد که نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم. به اعتقاد من باید از همه ظرفیت‌های والیبال استفاده شود یکی از مواردی که به آن اشاره داشتم استفاده از پرواز های با کیفیت تر بود. ما بازیکنان قد بلندی هستیم و 14 ساعت حضور در پروازهای معمولی برای ما بسیار خسته کننده است. به این دلیل که بیشتر وقت ما پس از پرواز به ریکاوری می‌گذرد و زمانی برای تمرین نخواهیم داشت.

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: شرایط بهتر شده و گام‌های موثری برای بهبود آن برداشته شده است. تیم ملی پیش از این برای همه مهم بود ولی من احساس می‌کنم و اهمیت آن کمتر شده است. اصحاب رسانه می‌توانند در این بین تاثیر زیادی داشته باشند تا والیبال مثل سال‌های گذشته نقل محافل شود.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.