واکنش مدیر پرسپولیسی به حضور ارسلان مطهری در جمع سرخپوشان

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین بادامکی سرپرست معاونت باشگاه ورزشی پرسپولیس در گفتگویی با یک برنامه رادیویی درباره شرایط این تیم صحبت کرد و ابتدا نسبت به وضعیت دروازه‌بانان این تیم گفت: همانطور که هواداران پرسپولیس اطلاع دارند، لیست تیم در بخش بزرگسالان متاسفانه جا ندارد. لیست پر است و هم برای بازیکن خارجی

کد خبر : 468920
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
واکنش مدیر پرسپولیسی به حضور ارسلان مطهری در جمع سرخپوشان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین بادامکی سرپرست معاونت باشگاه ورزشی پرسپولیس در گفتگویی با یک برنامه رادیویی درباره شرایط این تیم صحبت کرد و ابتدا نسبت به وضعیت دروازه‌بانان این تیم گفت: همانطور که هواداران پرسپولیس اطلاع دارند، لیست تیم در بخش بزرگسالان متاسفانه جا ندارد. لیست پر است و هم برای بازیکن خارجی و هم برای بازیکن ایرانی، لیست جا ندارد. ما با دو گلر بزرگسال هم صحبت کردیم اما متاسفانه به دلیل پر بودن لیست، شرایط جذب مهیا نبود. ما دو گلر از تیم های پایه اضافه کردیم و حالا شاید صحبت از آقای رفیعی است، شرایط خوبی دارند اما اینکه بازی نکردند، دلیل خاصی نیست. به گلر دوم فرصت بازی زیاد نمیرسد و سالهای گذشته هم این اتفاق رخ داد که در نهایت احمد گوهری مجبور به جدایی شد. تلاش کردیم تا گلر زیر ۲۳ ساله بازی کرده جذب کنیم اما متاسفانه اینگونه نشد.

او ادامه داد: تیمها بازیکنان زیر ۲۳ سال را علی الخصوص در پست دروازه را به سادگی از دست نمیدهند، مخصوصا اینکه با آنها قرارداد بلند مدت دارند و واقعا جدایی آنها کار سختی است.

حسین بادامکی درباره شرایط جدایی شهاب زاهدی توضیح داد: ما حتما باید یک بازیکن را که از سهمیه خارجی است، از لیست کنار بگذاریم. مدیریت اصلا تمایل به جدایی زاهدی ندارد اما پیشنهاد خوبی از فوتبال ژاپن دارد و صحبتهای اولیه با اوسمار و آقای درویش صورت گرفته تا جدا شود. مجوز جدایی صادر نشده اما از آنجا که فرصت نقل و انتقالات، دو روز دیگر به پایان میرسد، شرایط ارزیابی میشود و ما باید اورونوف را هم اضافه کنیم تا چهارشنبه او را هم داشته باشیم.

وی همچنین به شایعه جذب ارسلان مطهری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ایشان بازیکن خوب و ارزشمندی است اما صحبتی در این باره نشده است. لیست ما پر است و بازیکن باید ابتدا خارج شود تا کسی را جذب کنیم.

۲۵۸ ۲۵۸

۲۵۸ ۲۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.