واکنش عجیب توماس توخل به شاهکار طارمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  شب گذشته در چارچوب دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا پورتو با گل دیدنی مهدی طارمی مقابل چلسی به برتری رسید ولی به دلیل پیروزی 2 بر صفر آبی‌ها در دیدار رفت، این تیم لندنی و انگلیسی بود که با حذف پورتو راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. توخل پس از این مسابقه اظهار داشت:

کد خبر : 42136
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
واکنش عجیب توماس توخل به شاهکار طارمی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  شب گذشته در چارچوب دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا پورتو با گل دیدنی مهدی طارمی مقابل چلسی به برتری رسید ولی به دلیل پیروزی 2 بر صفر آبی‌ها در دیدار رفت، این تیم لندنی و انگلیسی بود که با حذف پورتو راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

توخل پس از این مسابقه اظهار داشت: ما به خوبی دفاع کردیم و سزاوار کلین‌شیت بودیم. شانس‌های بهتری داشتیم، نه زیاد ولی شانس‌های مسابقه بیشتر از آن ما بود. نتوانستیم بدون گل خورده بازی را تمام کنیم ولی مشکل ندارد و ما در مجموع لیاقت شکست پورتو را داشتیم. 180 دقیقه مبارزه سختی با این تیم صورت گرفت.

سرمربی چلسی گفت: بخشی از عملکرد تیمی در فوتبال این است که اجازه ندهید تیم حریف ایده و تاکتیک اصلی خود را در میدان پیاده کنید. ما امروز این کار را کردیم و نگذاشتیم پورتو کاری در مسابقه انجام دهد. تا اینکه در لحظه آخر یک ضربه شانسی دروازه ما را باز کرد. ما در طول مسابقه هیچ شانس و موقعیت گلی به پورتو ندادیم و اتفاقا ما بودیم که موقعیت از دست دادیم. در برخی از ضد حملات ما در برخی لمس توپ‌ها خوب کار نکردیم و در یک سوم پایانی زمین کم دقت بودیم. اما مشکلی ندارد زیرا ما تیم جوانی هستیم. بازیکنانی داشتیم که برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کردند و باید این اتفاقات را بپذیریم.

توخل در ادامه با مصاحبه با بی‌تی اسپورت گفت: در این مسابقه ما آنالیز کرده بودیم که دفاع کنیم ولی در زمینه حمله نیز به پورتو فشار آوریم. در مجموع پورتو تیمی است که کمتر قدرتش مشخص می‌شود و برخی او را دست کم می‌گیرند. آنها در مرحله گروهی مقابل منچسترسیتی نمایش درخشانی داشتند و در مقابل یوونتوس یک عملکرد فوق العاده از خود به ثبت رساندند. خط حمله پورتو به شدت سیال و خشن است. آنها موقعیت‌های خود را در خط تهاجمی مرتبا تغییر می‌دهند و از تمام عرض زمین استفاده می‌کنند. ولی با این حال ما توانستیم بازی را مدیریت کنیم و در هر لحظه از بازی نمایش بهتری از پورتو داشته باشیم.

258 252



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.