واکنش شجاع خلیل‌زاده به شایعه پیشنهاد پرسپولیس

[ad_1] قرارداد شجاع خلیل‌زاده مدافع ملی‌پوش کشورمان با تیم الاهلی قطر به پایان رسید و همین موضوع گمانه‌زنی‌هایی را درباره مقصد بعدی این بازیکن به وجود آورده است. در روزهای اخیر هم شایعاتی مبنی بر پیشنهاد پرسپولیس به شجاع خلیل‌زاده که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارد مطرح شده بود. خلیل‌زاده درباره شایعه پیشنهاد

کد خبر : 365256
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
واکنش شجاع خلیل‌زاده به شایعه پیشنهاد پرسپولیس

[ad_1]

قرارداد شجاع خلیل‌زاده مدافع ملی‌پوش کشورمان با تیم الاهلی قطر به پایان رسید و همین موضوع گمانه‌زنی‌هایی را درباره مقصد بعدی این بازیکن به وجود آورده است. در روزهای اخیر هم شایعاتی مبنی بر پیشنهاد پرسپولیس به شجاع خلیل‌زاده که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارد مطرح شده بود.

خلیل‌زاده درباره شایعه پیشنهاد پرسپولیس به او اظهار داشت: تا امروز که جمعه است باید بگویم که هیچ صحبتی از سمت باشگاه پرسپولیس با من نشده و مذاکره‌ای نکردیم. من هم در رسانه‌ها برخی از مطالب را می‌خوانم اما واقعیت این است که صحبتی در این باره انجام نشده است. البته نه فقط پرسپولیس بلکه با هیچ تیم ایرانی فعلا مذاکره نکرده‌ام اما به زودی تکلیف تیم جدیدم را مشخص خواهم کرد.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون من مطرح شد اما همان طور که گفتم با تیمی صحبت نکرده‌ام. البته فکر می‌کنم تا 3،4 روز آینده تکلیف تیم جدیدم را مشخص خواهم کرد.

خلیل‌زاده درباره پیشنهاد 2 تیم قطری به او گفت: تیم الاهلی باز هم خواهان امضای قرارداد با من شده است اما پاسخی به آنها فعلا ندادم. از طرفی یکی دیگر از تیم‌هایی که به تازگی به لیگ ستارگان صعود کرده به من پیشنهاد همکاری داده اما فعلا چیزی مشخص نیست. چیزی که مشخص است این است که در همین هفته تکلیف تیم جدیدم را مشخص خواهم کرد. این 2 پیشنهاد به من داده شده اما تصمیمی برای آینده نگرفتم. در همین چند روز تکلیفم مشخص خواهد شد.

مدافع فصل گذشته الاهلی افزود: فردا به قطر خواهم رفت تا برخی از کارهایم را انجام دهم. 3 روز دیگر به ایران برمی‌گردم و آن زمان مشخص خواهد شد که به چه تیمی می‌روم. فعلا مذاکره‌ای با هیچ تیمی نکردم و همه اخباری که مطرح می‌شود گمانه‌زنی است.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.