واکنش زنجیره‌ای استارت‌آپ اسرائیل 70 میلیون دلار برای ساخت سیلیکون بلاک چین جمع‌آوری می‌کند – بلاک چین بیت‌کوین نیوز

[ad_1] Chain Reaction، یک استارت آپ بلاک چین مستقر در تل آویو، اعلام کرد که 70 میلیون دلار به عنوان بخشی از دور سرمایه گذاری سری C خود جمع آوری کرده است. هدف این شرکت گسترش کارکنان مهندسی خود برای تسریع تولید سیلیکون متمرکز بر بلاک چین و همکاری در توسعه تراشه های متمرکز بر

کد خبر : 324871
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
واکنش زنجیره‌ای استارت‌آپ اسرائیل 70 میلیون دلار برای ساخت سیلیکون بلاک چین جمع‌آوری می‌کند – بلاک چین بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

Chain Reaction، یک استارت آپ بلاک چین مستقر در تل آویو، اعلام کرد که 70 میلیون دلار به عنوان بخشی از دور سرمایه گذاری سری C خود جمع آوری کرده است. هدف این شرکت گسترش کارکنان مهندسی خود برای تسریع تولید سیلیکون متمرکز بر بلاک چین و همکاری در توسعه تراشه های متمرکز بر رمزنگاری خود است.

Chain Reaction 70 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری C جمع آوری کرد

Chain Reaction، استارت آپی که بر ساخت سیلیکون مبتنی بر بلاک چین تمرکز دارد، اعلام کرد که 70 میلیون دلار به عنوان بخشی از دور سرمایه گذاری سری C خود جمع آوری کرده است. این دور که توسط Morgan Creek Digital، بخشی از Morgan Creek Capital – یک شرکت VC که توسط اینفلوئنسر رمزارز آنتونی “Pomp” Pompliano تأسیس شده بود، رهبری شد – شاهد مشارکت Hanaco Ventures، Jerusalem Venture Partners، KCK Capital، Exor، Atreides Management بود. و Blue Run Ventures.

با این هجوم سرمایه، این شرکت انتظار دارد تعداد نیروی مهندسی خود را افزایش دهد تا توسعه محصولات سیلیکونی بلاک چین خود را که تخمین زده می‌شود اواخر امسال به بازار برسد، تسریع بخشد. به گفته آلون وبمن، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Chain Reaction، تولید انبوه اولین دسته از تراشه ها به نام “Electrum” در سه ماهه اول سال 2023 آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارش های رویترز، Electrum یک تراشه ASIC بسیار کارآمد خواهد بود که برای استخراج بیت کوین طراحی شده است، حوزه ای که تحت سلطه شرکت هایی مانند Bitmain است. این استارت‌آپ بی‌سابقه، خدمات TSMC، یکی از بزرگترین ریخته‌گری‌های تایوان، را برای تولید انبوه تراشه‌ها ثبت نام کرد.

در حالی که این شرکت ارزش خود را فاش نکرده است، Techcrunch تخمین می زند که آن را حدود 500 میلیون دلار تخمین بزند که از زمان تأسیس آن 115 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

تراشه های بلاک چین و رمزگذاری همومورفیک

Chain Reaction قصد دارد از اولین دسته از تراشه های بلاک چین به عنوان یک ترامپولین برای توسعه سیلیکون پیشرفته تر، طراحی شده برای مقابله با مشکلات رمزنگاری استفاده کند.

تراشه‌های پیشرفته‌تر حول تکنیکی به نام رمزگذاری همومورفیک متمرکز می‌شوند که ظاهراً می‌تواند به آن‌ها اجازه دهد تا بدون رمزگشایی در وهله اول، عملیاتی را با داده‌های رمزگذاری‌شده انجام دهند.

این می‌تواند کاربردهای متعددی در زمینه رمزنگاری داشته باشد، که امکان انجام عملیات کارآمدتر و خصوصی‌تر را بدون نیاز به قرار دادن اطلاعات ساده در هنگام کار با داده‌ها فراهم می‌کند.

این شرکت به داشتن راه حلی برای این مشکل رمزنگاری، حتی با وجود توانایی های پردازش محدود امروزی، خوشبین است. آلون وبمن، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Chain Reaction اظهار داشت:

ما فکر می کنیم راه حل ما رمزگذاری همومورف را قابل اجرا خواهد کرد. ما معماری منحصر به فردی داریم و همچنین محدودیت‌های محاسباتی و حافظه را در میان پردازنده‌های امروزی درک می‌کنیم. ما راه حل مورد نیاز برای ایجاد آن را داریم.

Chain Reaction انتظار دارد این تراشه را در پایان سال 2024 عرضه کند.

نظر شما در مورد Chain Reaction و سیلیکون مبتنی بر بلاک چین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.