واکنش روسیه به تجاوز نظامی آمریکا به یمن

[ad_1] ماریا زاخارووا روز جمعه در کانال تلگرامی خود افزود: حملات هوایی آمریکا به یمن نمونه دیگری از تحریف قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل توسط آنگلوساکسون ها و انحراف از آنها و بی‌توجهی کامل به قوانین بین المللی در راستای تشدید تنش در منطقه برای اهداف مخرب خود است.وی خاطرنشان کرد: روسیه از جامعه بین‌المللی

کد خبر : 453979
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
واکنش روسیه به تجاوز نظامی آمریکا به یمن

[ad_1]

ماریا زاخارووا روز جمعه در کانال تلگرامی خود افزود: حملات هوایی آمریکا به یمن نمونه دیگری از تحریف قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل توسط آنگلوساکسون ها و انحراف از آنها و بی‌توجهی کامل به قوانین بین المللی در راستای تشدید تنش در منطقه برای اهداف مخرب خود است.
وی خاطرنشان کرد: روسیه از جامعه بین‌المللی می‌خواهد که حمله به یمن را محکوم کند و سعی بر جلوگیری از تشدید تنش داشته باشد.

آمریکا و انگلیس پنجشنبه شب به وقت محلی (آمریکا) در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حملات حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند که ارتش ملی یمن در پاسخ به تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به این کشور، یک هدف متعلق به ایالات متحده در دریای سرخ را هدف قرار داده است.

پیش از این برخی منابع خبری اعلام کردند که روسیه تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص حملات تجاوزکارانه نیروهای آمریکایی – انگلیسی به یمن شد.
پایگاه خبری ۲۶ سپتامبر یمن به نقل از کانال تلگرامی نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل متحد افزود که مسکو خواستار تشکیل جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل در ۱۲ ژانویه ( جمعه ۲۲ دی ) در خصوص حملات آمریکا و انگلیس به یمن شد.

ارتش یمن هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب بودند، هدف قرار داده است.
نیروهای ارتش یمنی اعلام کرده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.